Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

Home Forums Styrkehörnan Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 557 total)
  • Author
    Posts
  • #463715
    Damir_T wrote:
    DU kan kolla i min jurnal FÖR EXAKT FAKTA.

    Bänkade 185 ( hmm.. sådär ) . 190, då sov dommaren och efter 2-3 sek pressade ja 190 skit lätt.. Ej godkönnt för jag slängde sedan bak stången och började skrika :|

    Böjen. 270 var jättelätt (kolla in filmen bara) . 280 var nästan lika lätt.- ska fixa film, ( men dock 2-1 underkännd )…

    250 i mark var lätt.. 260 var tungt. 2-1 underkännt. ( jag fick blackout ) och slängde ner stången när jag fick ” DOWN ” signal???

    Damir, varför i hela världen slängde du tillbaka stången och började skrika?

    Grymt stort grattis till ditt NM Guld! Har du fått en snygg Sverige tränings overall?

    #463716
    Timme wrote:
    Damir, varför i hela världen slängde du tillbaka stången och började skrika?

    Grymt stort grattis till ditt NM Guld! Har du fått en snygg Sverige tränings overall?

    Haha, fråga krister:) Dommaren glömmde bort att ge mej pressignal.. så kriste skrek hååårt upp. så reagerade jag å pressade upp det..

    #463717

    Doamren glömde inte, han ansåg nog bara att du inte låg still nog….

    /the_PL_man

    Damir_T wrote:
    Haha, fråga krister:) Dommaren glömmde bort att ge mej pressignal.. så kriste skrek hååårt upp. så reagerade jag å pressade upp det..
    #463718

    Hur ska jag gå tillväga, om jag skulle vilja börja träna/tävla i styrkelyft runt om i göteborg!? Någon som är med i nån klubb i göteborg kanske?:)

    MVH

    #463719
    myggaan wrote:
    Hur ska jag gå tillväga, om jag skulle vilja börja träna/tävla i styrkelyft runt om i göteborg!? Någon som är med i nån klubb i göteborg kanske?:)

    MVH

    [http://www.gsk.nu/] kolla där

    #463720
    myggaan wrote:
    Hur ska jag gå tillväga, om jag skulle vilja börja träna/tävla i styrkelyft runt om i göteborg!? Någon som är med i nån klubb i göteborg kanske?:)

    MVH

    [http://forum.body.se/member.php?u=2767 Dr.squat] tror jag nog tävlar för GSK.

    #463721

    GKK finns också:
    [http://www.wingan.net/gkk/index.php http://www.wingan.net/gkk/index.php%5D

    Mvh
    Lars

    #463722

    Tack så mycket.

    MVH

    #463723

    Allt med enbart bälte

    Knäböj: ca 270kg. har gjort 300kg 5-6cm grunt
    Bänk: har precis satt igång igen i bänken problem med axlarna till och från i ca 4år. inte maxat än men 9x160kg och 7x170kg
    Marklyft: 270kg. Jag vet att jag borde göra mer där än vad jag gör i böj men det är ju SÅ TRÅKIGT med mark.

    Längd 170cm vikt 105kg

    #463724
    bsoj wrote:
    Allt med enbart bälte

    Knäböj: ca 270kg. har gjort 300kg 5-6cm grunt
    Bänk: har precis satt igång igen i bänken problem med axlarna till och från i ca 4år. inte maxat än men 9x160kg och 7x170kg
    Marklyft: 270kg. Jag vet att jag borde göra mer där än vad jag gör i böj men det är ju SÅ TRÅKIGT med mark.

    Längd 170cm vikt 105kg

    Inga dåliga stats det där :emo-thumb

    #463725
    bsoj wrote:
    Allt med enbart bälte

    Knäböj: ca 270kg. har gjort 300kg 5-6cm grunt
    Bänk: har precis satt igång igen i bänken problem med axlarna till och från i ca 4år. inte maxat än men 9x160kg och 7x170kg
    Marklyft: 270kg. Jag vet att jag borde göra mer där än vad jag gör i böj men det är ju SÅ TRÅKIGT med mark.

    Längd 170cm vikt 105kg

    Jävligt bra… ! Ålder!?

    Håller du inte på med SL`?

    #463726

    Ålder: 30 snart
    Vikt: 88 kg
    Längd: 182 cm

    benböj: 150×2
    marklyft: 180×2
    bänk: 110×1

    Satsar på att bli stark i bänken nu.
    Ska köra hårt ett år å prioritera bänken så får vi se om något år hur pass bra man är. E sugen på att tävla i bänk i framtiden som en liten hobby vid sidan om musiken.

    #463727

    Hur mycket gör en tröjja?
    Jag tar 110kg utan tröjja, hur mycket mer skulle jag ta med tröjja?

    #463728

    tjena Damir. vi träffades på bänktävling för ett tag sedan. Då hade jag precis satt igång med bänken igen, hade kört 6 bänkpass varav 3 med tröja. Då gick det som det gick och jag fick 230kg i bröstet på uppvärmningen. Försökte tävla gjorde ont.

    Men till din fråga, har hållt på med SL. Som det känns nu kommer jag inte tävla i SL men kanske bänk. Hade SL inneburit böj och bänk men ingen mark hade jag kört SL.

    #463729

    Tack Fidde Mannen! Du ser ut att ha lite malla i kroppen du med

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.