Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

Home Forums Styrkehörnan Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 557 total)
  • Author
    Posts
  • #463760

    22 år / 110kg

    Böj: 200kg
    Bänk: 140kg
    Mark: 220kg

    Hoppas på ett starkt 2008.

    #463761

    Ålder 17
    Vikt ~78.5kg
    Böj: repar 6er på 100kg
    Mark: 160kg
    Bänk: 100kg

    #463762

    Böj: tränar djupa med 100
    Bänk: ca 100
    Mark: 175

    #463763

    Böj: 3a på 160kg
    Bänk: 3a på 110kg
    Mark: 3a på 180kg

    (ej testat maxa än)

    #463764

    på internet tar jag

    Böj: 10*200kg
    Bänk: 10*160kg
    Mark: 5*200kg

    det ni grabbar.

    IRL:

    Böj: 6*90kg (precis börjat med det)
    Bänk: 110kg & 23reps på 70kg
    Mark: 8*140kg :ph34r: (bara kört marklyft 5gånger.)

    #463765

    Radikaal… Sen är du ju dum i huvdet också…

    Här är det nog meningen att du ENDAST ska skriva vad du tar IRL,,, inte hitta på….

    #463766

    Meget schysst att kalla någon dum i huvudet för att han drar av ett oskyldigt skämt.

    #463767

    böj 200kg
    bänk 160kg
    mark 250kg

    KV 97kg 184cm

    RAW!

    #463768

    böj: 150kg djupt
    mark: 200kg
    bänk: 130kg

    189cm

    95kg

    #463769
    Huffo the A-LagaRe wrote:
    Meget schysst att kalla någon dum i huvudet för att han drar av ett oskyldigt skämt.

    Då många som ”gillar att klaga på andra, för att de själva är avundsjuka och klena” skriver och påstår att folk ljuger, så vet man inte när någon skämtar.

    Kan du citera det i inlägget som skulle visa att det vore ett skämt? tack.!

    #463770
    Damir_T wrote:
    Då många som ”gillar att klaga på andra, för att de själva är avundsjuka och klena” skriver och påstår att folk ljuger, så vet man inte när någon skämtar.

    Kan du citera det i inlägget som skulle visa att det vore ett skämt? tack.!

    Jag vill nog påstå att tonen i inlägget var ganska skämt samt.

    Men dock kanske inte det mest begåvade att skriva oh ett tråkigt skämt. Men att kalla någon dum i huvudet är lite väl hårt.

    Nu ska vi vara snälla mot varandra:|

    #463771

    Det inlägg Damir kritiserar kan ha varit ett rent skämt. Det kan också vara en ironisering, som innebär att skribenten skriver vad han klarar ”på internet” för att han tror att folk ljuger här.

    En sak är att det är mycket lätt att överdriva, både på internet och i verkligheten. Så visst kan det finnas diverse överdrifter här. Men det får man räkna med i en sådan här tråd i ett forum där alla möjliga människor kan skriva.

    Damir behöver förstås inte ta åt sig personligen. Hans resultat (böj 325, bänk 205, marklyft 310 för att uppdatera dem en aning) är ju gjorda på tävling, och finns i svenska SL-statistiken. De är därmed bevisade.

    #463772

    Det gör inget om Damir lär sig lite hyfs, man beter sig inte hur som helst.

    mvh
    the_PL_man

    stahlberg wrote:
    Det inlägg Damir kritiserar kan ha varit ett rent skämt. Det kan också vara en ironisering, som innebär att skribenten skriver vad han klarar ”på internet” för att han tror att folk ljuger här.

    En sak är att det är mycket lätt att överdriva, både på internet och i verkligheten. Så visst kan det finnas diverse överdrifter här. Men det får man räkna med i en sådan här tråd i ett forum där alla möjliga människor kan skriva.

    Damir behöver förstås inte ta åt sig personligen. Hans resultat (böj 325, bänk 205, marklyft 310 för att uppdatera dem en aning) är ju gjorda på tävling, och finns i svenska SL-statistiken. De är därmed bevisade.

    #463773
    Damir_T wrote:
    Radikaal… Sen är du ju dum i huvdet också…

    Här är det nog meningen att du ENDAST ska skriva vad du tar IRL,,, inte hitta på….

    :| ?

    Damir_T wrote:
    Då många som ”gillar att klaga på andra, för att de själva är avundsjuka och klena” skriver och påstår att folk ljuger, så vet man inte när någon skämtar.

    Kan du citera det i inlägget som skulle visa att det vore ett skämt? tack.!

    äh, orkar inte diskutera detta, tycker det var tydligt i mitt inlägg att jag var skämtsam på ett ironiskt sätt.. tydligen inte, förstår inte hur man kan bli så arg över det dock.. jag vet att många här verkligen är starka och har dokumenterat era resultat.. tvivlar inte över någon speciell på detta forum, men som stahlberg skrev, det är mycket lätt att överdriva, och framför allt i träningstrådar(internet i allmänhet är detta nog det vanligaste i att överdriva sina resultat, skulle jag tro) när man är anonym bakom en skärm.

    Att bli kallad idiot, att jag gillar att klaga på andra, är avundsjuk och klen för ett sådant skämtsamt inlägg som inte var riktat till någon på ett negativt sätt, tycker jag är att gå över gränsen.

    #463774

    PL_Man : Egentligen ska jag inte försvara Damir här, det borde han förstås i så fall göra själv. Dessutom kunde han ha uttryckt sig mildare.

    Å andra sidan får man stå ut med att det sägs både ett och annat på ett internet-forum. Det är inte bara överdrifter som florerar här.

    Man kan vara ohyfsad på många sätt. Som PL_Man vet var det en frän debatt nyligen i ett annat forum, i en tråd han själv startat. Debattanterna kallade visserligen inte varandra dumma i huvudet. Men det sätt någon/några av dem uttryckte sig på var – trots att det var mer ”förfinat” – ganska hårt. Så Damir tycks vara i gott (och lärt) sällskap.

    En elakhet svider mer ju mer den träffar en öm tå – ju sannare den är. Den som exempelvis är dum på riktigt tar mer illa vid sig av att bli kallad dum än den som inte är det (med undantaget att en verkligt dum person inte förstår att ta illa vid sig).

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.