Strongman mot Sydamerikanska indianer

Home Forums Styrkehörnan Strongman mot Sydamerikanska indianer

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    StJohn wrote:
    Är det nån som har sett den nya serien på tv8?

6 st idrottsmän, varav en kille som tävlar i strongman ska kämpa mot olika urbefolkningar i deras sporter.

I första avsnittet var de i Sydamerika och fick träffa en avlägsen stam som varje år höll en tävling mot de andra stammarna i en lokal form av brottning.

De 6 idrottsmännen hade inte en chans, inte ens strongmannen som kunde lyfta en stock på 300 kg.

Nån som har sett nåt annat avsnitt av serien?

Låter riktigt kul vilken tid och dag går det? det här vill jag inte missa.

går väl på 5an? Såg iaf det igår/förrgår, när de slogs med ”pinnar” mot nåt folkslag i afrika. Grymt bra!

StJohn wrote:
    Var det 5an? Ja man håller väl på att bli senil…

Jag kanske är lika senil, men jag har för mig att det är på 6an. Programmet heter iaf ”Last man standing” och är riktigt skoj.

5:an ”Last man standing”
    Tid: 16:00 – 17:05

Brittisk realityserie från 2007. Avsnitt 2 av 8. Testosteronet flödar när sex unga män, tre britter och tre amerikaner, reser jorden runt och testar tuffa lokala sporter. Medverkande: Jason Bennett, Mark Hoban, Bradley Johnson, Richard Massey, Rajko Radovic och Corey Rennell. Medverkande: Jason Bennett, Mark Hoban, Bradley Johnson, Richard Massey, Rajko Radovic, Corey Rennell. Från 09/06.

StJohn wrote:
    Repris av avsnitt 3 i kväll på 5:an kl. 22:55.

Det skall jag titta på.

Tror nästa avsnitt var springa långlopp i Mexikanska bergen.

jag skulle vilja ha sett när dom brottades.

Nästa avsnitt blir spännande dom kommer fightas i indien.

:emo-thumb

[youtube=www.youtube.com/watch?v=CKJjvD1cDQg][http://www.youtube.com/watch?v=CKJjvD1cDQg http://www.youtube.com/watch?v=CKJjvD1cDQg%5D

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.