strongmanprylar

Home Forums Styrkehörnan strongmanprylar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

tjenare, ja undrar om man kan få tag i strongman prylar någonstans, typ atlas stenar, stockar, farmers walk väsker mm. ja tycker strongman sporten är den roligaste sporten som finns och e beredd å satsa på hårt för att bli en duktig strongman så de skulle ju underlätta om man kunde träna på grenarna hemma.

väldigt tacksam för svar.

Vad jag vet så är det inte direkt lätt o få tag på. Vad jag vet så tillverkar många sina egna saker!

ok, de e de att ja har sätt en del gym som har strongman saker så dom måste ju ha fått tag på de nånstans.

Stenar och stockar kan du köpa av Rune Andersson. [www.kiprod.com]

Kuseruds Idrottsprodukter AB
    Adressuppgifter

Kuseruds Idrottsprodukter AB
    Kuseruds Gård
    46065 BRÅLANDA
    Tlf. 0521 – 304 50

Rune är väldigt duktig och intresserad har vad jag vet Sveriges största strongman gym, ring honom, jag har varit dit och tränat oxå, hur kul och inspirerande som helst.

Han anordnar tävlingar oxå

okay, fan va gött, han ska ja ta kontakt med nån gång men tyvärr hittade ja inte några strongman produkter på hemsidan. men du pumpiron, vet du va stenarna och stockarna kostar????

Men ett tips köp inte grejjerna på Postorder ! Kan bli lite dyrt:emo-thumb

haha ne de tänkte ja inte göra, men förresten vilket gym tränar du på HooKeN ja e nämligen också från uddevalla.

Jag har skissat mina redskap och fått dom gjorda av en hantverkare.
    Jag betalade lite över tusenlapp för en lyftställning på ca 80 kg, där jag kan lägga på i stort sätt hur mycket jag vill. Den tål ca 3 ton, tror jag hantverkaren sa!

Du har säkert tänkt på att dra bil och däck – Det kan finnas fynd!!
    Jag har hittat allt jag vill..Nu är det bara att se till att köpa hem=)

Rickard

ric69 wrote:
    Jag har skissat mina redskap och fått dom gjorda av en hantverkare.
    Jag betalade lite över tusenlapp för en lyftställning på ca 80 kg, där jag kan lägga på i stort sätt hur mycket jag vill. Den tål ca 3 ton, tror jag hantverkaren sa!

Du har säkert tänkt på att dra bil och däck – Det kan finnas fynd!!
    Jag har hittat allt jag vill..Nu är det bara att se till att köpa hem=)

Rickard

okej, ja de e ju också en variant. ja har faktiskt ett traktordäck som ja välter och så kan ja låna farsans traktor om ja vill köra lite trackpull men tror du en hantverkare kan göra en atlassten??

Walle90 wrote:
    okej, ja de e ju också en variant. ja har faktiskt ett traktordäck som ja välter och så kan ja låna farsans traktor om ja vill köra lite trackpull men tror du en hantverkare kan göra en atlassten??

Jag tror mer på att du ska inspektera städer omkring dig. Jag har sett rund sten utanför ex Citygross, Hyllinge….så dom finns!
    Om jag vore dig, hade jag försökt att hitta en klumpig sten också..så du kan träna greppövning.

Rickard

Hej!
    Vi säljer stenformar om du vill gjuta egna stenar!PM:a mig om du är intresserad!

MVh Jossan

Walle90 wrote:
    okay, fan va gött, han ska ja ta kontakt med nån gång men tyvärr hittade ja inte några strongman produkter på hemsidan. men du pumpiron, vet du va stenarna och stockarna kostar????

från typ 70kg till 100 kg kostar ca 1200 kr, 110 till 150 eller 160 kostar 1300kr tror jag. Stoc´ken kostar 2500 kr har jag för mig. ASngående frakten så brukar det kosta typ 500 kr från 40 kg och uppåt. Ju mer du köper på en gång desto billigare frakt, kan man säga…

Ring och prata med honom, han är riktigt trevlig och bra att ha att göra med!

pumpiron wrote:
    från typ 70kg till 100 kg kostar ca 1200 kr, 110 till 150 eller 160 kostar 1300kr tror jag. Stoc´ken kostar 2500 kr har jag för mig. ASngående frakten så brukar det kosta typ 500 kr från 40 kg och uppåt. Ju mer du köper på en gång desto billigare frakt, kan man säga…

Ring och prata med honom, han är riktigt trevlig och bra att ha att göra med!

okay de va ju inte allra värst plus att ja slipper betala frakten, ja bor bara nåra mil ifrån brålanda så ja kan ju hämta grejerna själv.

ps: tack för svaren

Josefin Brander wrote:
    Hej!
    Vi säljer stenformar om du vill gjuta egna stenar!PM:a mig om du är intresserad!

MVh Jossan

va bra! va kostar dom då?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.