styrkelyftsbälte i göteborg?

Home Forums Styrkehörnan styrkelyftsbälte i göteborg?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hejsan, ska nu åka o köpa mig en styrkelyftsbälte. Undrar var det finns i nån butik här i göteborg? tacksam för snabba svar

Budo&Fitness tror jag ska ha styrkelyftsbälten annars brukar det finnas bälten hos butikerna som säljer kosttillskott,om det inte är jättebråttom så kan jag rekommendera dig att leta på nätet samma priser ibland billigare.

martintin wrote:
    Budo&Fitness tror jag ska ha styrkelyftsbälten annars brukar det finnas bälten hos butikerna som säljer kosttillskott,om det inte är jättebråttom så kan jag rekommendera dig att leta på nätet samma priser ibland billigare.

Ska träna rygg igen på söndag så vill helst ha det innan, körde rätt tung rygg i söndags o då kände jag att det är dags att köpa bälte, var ligger den här Budo&Fitness, Gymgrossisten ska väll ha en butik? Vart ligger den? Har även hört att stadium och inter sport ska ha men aldrig sett nåt där, stämmer det att dem ska ha det?

Ekman_ wrote:
    Ska träna rygg igen på söndag så vill helst ha det innan, körde rätt tung rygg i söndags o då kände jag att det är dags att köpa bälte, var ligger den här Budo&Fitness, Gymgrossisten ska väll ha en butik? Vart ligger den? Har även hört att stadium och inter sport ska ha men aldrig sett nåt där, stämmer det att dem ska ha det?

Budo&Fitness,Karl Gustavsgatan 12B
    Gymgrossisten,Erik Dahlbergsgatan 22

Bägge ligger längs med Vasagatan,Stadium och InterSport har vanliga träningsbälten dock inte styrkebälten så vitt jag vet.

Lycka till:emo-thumb!!!

Vi har flera olika bälten i lager.:emo-thumb
    Skantorget 6
    Göteborg

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.