svårt att växa

Home Forums Styrkehörnan svårt att växa

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    TOMPANdahl wrote:
    själv gick jag upp 20 kg på 2 veckor när jag åt gurka hela dagarna, testa !! endast gurka !

OCH det är 100% muskler dom där 20 kg :D

Du gick inte på toa en enda gång då va?

körde du mycket bendovers oxå? :devil:

malawiglenn wrote:
    ahh ett nytt troll :)

Någon gång måste vara den första ;)

Varför är alla så hetsiga av att gå upp i vikt så himla fort.. Jag själv föredrar långsam bulk.. då kan jag vara något i form året runt utan att deffa eller bulka.

Varför deffa?? det ska vara lite ölmage

Jag gick upp 42 kg rena muskler med hjälp av en pilatesboll, hopprep och potatis. Jag hade 70 cm runt armen och hade en fettprocent på under 2. Tyvärr gick jag ner alltihop på grund av min pollenallergi, och glömde fota mina enorma muskler innan dess, så tyvärr kan jag inte visa någon bild på det. Seriöst. Jag reppade på 350 kg i bänken också RAW. Kameran glömde jag hemma, och nu har jag skadat mg, så jag kan tyvärr inte göra om det… *suck*
    Kan vi inte starta en tråd med bilder på alla grymma prestationer..?

Code:
    ccm wrote:
    Jag gick upp 42 kg rena muskler med hjälp av en pilatesboll, hopprep och potatis. Jag hade 70 cm runt armen och hade en fettprocent på under 2. Tyvärr gick jag ner alltihop på grund av min pollenallergi, och glömde fota mina enorma muskler innan dess, så tyvärr kan jag inte visa någon bild på det. Seriöst. Jag reppade på 350 kg i bänken också RAW. Kameran glömde jag hemma, och nu har jag skadat mg, så jag kan tyvärr inte göra om det… *suck*
    Kan vi inte starta en tråd med bilder på alla grymma prestationer..?

Stora överkompensations-tråden! :up:

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.