Sveriges starkaste man 2006

Home Forums Styrkehörnan Sveriges starkaste man 2006

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author

magnus skadade sig för några veckor sedan

Hörde precis att SSM 2006 är inställt, det skulle tydligen vara inställt pga något som har att göra med Viasat???:|

Kan kanske Magnus skador ha något med detta att göra??:ph34r:

tråkigt för alla tävlande iaf!!

Det tråkiga är framför allt att vi har två förbund i sverige, men det positiva är väl att vi har ett SM kvar. IFSA:s sm final går av stapeln den 2 december i Eskilstuna och där har vi den svenska eliten i dag med några få undantag.

Är säkert inställt bara för att magnus är skadad.
    Men som sagt det ”riktiga” sm:et är ju kvar!! Det är ju huvudsaken.
    Hade det inte varit för magnus så tror inte jag att det hade behövt vara 2 förbund…

Politik eller inte Magnus är klart starkast overall (än så länge).

pumpiron wrote:
    Är säkert inställt bara för att magnus är skadad.

Bra svarat din dumme f-n!
    Jävligt larvigt skrivet.

Elofsson wrote:
    Jävligt larvigt skrivet.

Som magnus styr o ställer Är det väl inte konstig att frågan kommer upp??

Måste ju va surt att satsa ett helt år för SSM med träning tid o pengar o sen lägger dom ner!!
    Blir väl så att alla seriös strongmans går över till IFSA nu…

Elofsson wrote:
    Jävligt larvigt skrivet.

Magnus skriver själv på sin sida att det beror på ekonomi, så kan det vara, men jag är så synisk att jag inte tror det är problemet. Larvigt eller ej, det bryr jag mig inte om, jag framför bara min åsikt. Är det fel?

Bonnie wrote:
    Det är Magnus som arrangerar tävlingen och därmed väljer grenar själv.
    Han väljer även vilka som han bjuder in till tävlingen (sina motståndare).

Och det är även hans redskap de kör med, så både han och brorsan är rätt invanda.

Jacksatan wrote:
    Och det är även hans redskap de kör med, så både han och brorsan är rätt invanda.

Dessutom är det rätt mycket teknik så dom har ju ett bra försprång genom att känna utrustningen som ska användas.:nono:

Mycke snack hit å dit. Magnus är starkast i sverige overall. Kanske finns nån som är grymmare i ben och marklyft, men knappast genom en hel tävling.

2 olika SM?!! Vilket jävla larv!
    De börjar bli för många egon i strongman, vill man inte ha 1 SM som visar VEM SOM E STARKAST?!

Elofsson wrote:
    2 olika SM?!! Vilket jävla larv!
    De börjar bli för många egon i strongman, vill man inte ha 1 SM som visar VEM SOM E STARKAST?!

ja.. precis som det borde vara med musikfestivalen (som enligt mig bör läggas ner för sveriges del) 1 tävling istället för 4-5.

Dock är väl Magnus rätt ok i strongman fortfarande, fast vem bör ta över efter honom egentligen?

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.