tacksam för hjälp..

Home Forums Styrkehörnan tacksam för hjälp..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 53 total)
  • Author

skulle va tacksam för lite feedback/ kritik angående lyft teknik:)

[http://karlstadsak.se/media/videos/mathias_061021_2.wmv]

Rekommenderar dig att fråga i Styrkelyftdelen på Kolozzeum istället :emo-thumb

knäböjen var ju typ 90 graders det enda jag kan komma på :D

sn00k wrote:
    knäböjen var ju typ 90 graders det enda jag kan komma på :D

Det är nog inte meningen att han ska köra djuupa knäböj. Han är styrkelyftare, desutom styrkelyftare på tävling.

har inget att klaga på alla var snygga explosiva lyft,och bra med fart i böjjarna ,:emo-thumb var den andra knäböjen godkänd?:o

porjus power wrote:
    har inget att klaga på alla var snygga explosiva lyft,och bra med fart i böjjarna ,:emo-thumb var den andra knäböjen godkänd?:o

tack=) a den va godkänd två ett. syns bättre om man tar en still bild i bottenläget, men de va inte mycket till godo:D

polaren wrote:
    Rekommenderar dig att fråga i Styrkelyftdelen på Kolozzeum istället :emo-thumb

okej, då provar j a där:emo-thumb

Känns som om ev av Sveriges starkaste 17-åringar redan har rätt hyfsad koll på det här ;)

Nordvargr wrote:
    Känns som om ev av Sveriges starkaste 17-åringar redan har rätt hyfsad koll på det här ;)

skulle nog vilja kalla honom för sveriges starkaste 89:a.

Her Lindh, kolla ditt PM.
    Där finns en adress där du skall ställa frågan istället.

Mvh
    coach

Går ju inte annat än att bli mäkta imponerad! :emo-thumb

rinse wrote:
    skulle nog vilja kalla honom för sveriges starkaste 89:a.

de stämmer nog:) vart tog du vägen? de va ju dinna rekord jag låg och jagade för ett tag sen:)

hade fint

Lindh89 wrote:
    de stämmer nog:) vart tog du vägen? de va ju dinna rekord jag låg och jagade för ett tag sen:)

hade fint

det stämmer helt säkert. ser inte någon som är nära ens.

jag gillar inte tröja alls och vill satsa på bodybuilding också men jag har nu blivit mer och mer sugen på bänkpress och styrkelyft. ska tävla i bänk i maj på serien.

om allt går som det ska så kommer det bli PR med en hel massa kg. kommer givetvis köra utan tröja… blir nog att leta rätt på någon RAW organistation om något år och satsa där.

rinse wrote:
    det stämmer helt säkert. ser inte någon som är nära ens.

jag gillar inte tröja alls och vill satsa på bodybuilding också men jag har nu blivit mer och mer sugen på bänkpress och styrkelyft. ska tävla i bänk i maj på serien.

om allt går som det ska så kommer det bli PR med en hel massa kg. kommer givetvis köra utan tröja… blir nog att leta rätt på någon RAW organistation om något år och satsa där.

okej, kul att du blivit sugen igen:emo-thumb ah de där tröjorna är fan inget att ha!!!!!! fattar inte att de fortfarande finns kvar med alla problem som uppstår när de används.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.