tacksam för hjälp..

Home Forums Styrkehörnan tacksam för hjälp..

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • Author

nej precis. det är skönt att all styrketräning är så individuellt. det finns ingen som kan säga vad som är rätt och fel, för olika saker passar olika individer. och även om ett upplägg eller övning inte passar så finns det ingenting som säger att det inte kan fungera vid ett annat tillfälle.

stahlberg wrote:
    Där ser man hur olika åsikt man kan ha : somliga tycker att grippers hjälper greppstyrkan i marklyft, andra tycker tvärtom. Och man kan inte påstå att någondera sidan har fel.

Nu börjar du låta som Louie Simmons….:emo-thumb
    Är du under dåligt inflytande? :D

/the_PL_man

rinse wrote:
    stahlberg, all heder åt dig. du verkar verkligen brinna för din adepter och styrkelyft i det stora hela!

sen ett stort plus att du tar dig tid och skriver alla dessa långa inlägg.

keep it up

+1..

Den hjälpen man får av honnom skulle vara svårt att få ut av någon annan. Otroligt bra funkar det ;)

Damir_T wrote:
    +1..

Den hjälpen man får av honnom skulle vara svårt att få ut av någon annan. Otroligt bra funkar det ;)

+2! :D

Damir_T wrote:
    +1..

ja han verkar vara väldigt öppen för nya adepter(tycker jag iaf) och han tog sig ju ann dig ganska så snabbt va? sen är det klart roligt också om man tränar personer med potential och vilja.

stahlberg: kommer du till senior SM i styrkelyft?

rinse wrote:
    ja han verkar vara väldigt öppen för nya adepter(tycker jag iaf) och han tog sig ju ann dig ganska så snabbt va? sen är det klart roligt också om man tränar personer med potential och vilja.

stahlberg: kommer du till senior SM i styrkelyft?

Jo han berättade en liten hemlis för mej efter ett litet tag. Tror krister hade haft ett bra koll på mej sens mitt första pass i JSK . ( Då björn stolphammar skrev en del om mej på hemsidan, 140 i bänk osv . )

Men Krister visste inte hur han skulle ta kontakten. Men så när jag gick med på kollo så såg jag en kunning kille typ, så jag frågade om lite SL tips, då tog han chansen till ett sammarbete. Som var väldigt bra:D

Damir_T wrote:
    Jo han berättade en liten hemlis för mej efter ett litet tag. Tror krister hade haft ett bra koll på mej sens mitt första pass i JSK . ( Då björn stolphammar skrev en del om mej på hemsidan, 140 i bänk osv . )

Men Krister visste inte hur han skulle ta kontakten. Men så när jag gick med på kollo så såg jag en kunning kille typ, så jag frågade om lite SL tips, då tog han chansen till ett sammarbete. Som var väldigt bra:D

hahah :D Lysande! Tur för dig Damir att du är så frågvis :)

Timme wrote:
    hahah :D Lysande! Tur för dig Damir att du är så frågvis :)

Jo men det är det timme. Alsså i början när jag böjade. så frågade jag MASSOR på gymmet ( hur gör man här å det å det å det å bla bla bla ) alsså jag e jättesocial å skit:) Å det har många många sagt till mig att det är en väldigt bra egenskap. Men nu e det de som frågar mej :D

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.