Träningsfilmer! Upp med dem här!

Home Forums Styrkehörnan Träningsfilmer! Upp med dem här!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • Author
    rinse wrote:
    [http://www.youtube.com/watch?v=CYJUYfwir5Y]

raw bänkpress på 195 kg

HAHA! Jääävlar, det var lätt… :)

Grym tröjbänk damir! Vad tycker du om tröjorna då? Var det som du trodde? :)

polaren wrote:
    Grym tröjbänk damir! Vad tycker du om tröjorna då? Var det som du trodde? :)

Hur menar du vad jag tycker? Och vad trodde jag ?

Vet inte vad du menar…

men kan säga så här. Jag tyckte ju INTE den var för stor. ( men jag fick på mej den själv nästan :) Klämms å känns vid tricepsen å skit på baksida axlar. Fast det är bara att vänja sig.

Damir_T wrote:

Vet inte vad du menar…

men kan säga så här. Jag tyckte ju INTE den var för stor. ( men jag fick på mej den själv nästan :) Klämms å känns vid tricepsen å skit på baksida axlar. Fast det är bara att vänja sig.

Han undrar vad dy tycker om tröjor i allmänt. Var det som du hade förväntat dig att det skulle vara?

Rinse var eller är du bara 19år?
    Jag hade varit glad om jag pressat min egen kroppsvikt vid den åldern mycket imponerande:devil:

Timme wrote:
    Han undrar vad dy tycker om tröjor i allmänt. Var det som du hade förväntat dig att det skulle vara?

RAW ä’r bäst… men nu måste jag ju köra med tröja, för att inte ligga efter.. Segt….. Men får la bli bra med den oxo :)

roxy wrote:
    Rinse var eller är du bara 19år?
    Jag hade varit glad om jag pressat min egen kroppsvikt vid den åldern mycket imponerande:devil:

fyller 20 år i augusti.

rinse:

Fyfan vilket monster du är! :emo-thumb
    Fyllde 20 år i februari och är nöjd den dagen då jag lyfter tresiffrigt. 😮 :p
    Längd och vikt på dig?
    Hur länge har du tränat?

längd: 179 cm
    vikt: 117- 118 kg

tränat sedan jag var 13 år. riktigt helhjärtat sedan efter min hjärtmuskelinflammation hösten 2005. då fick jag tre månader utan träning och det enda jag gick och tänkte på var att börja igen. då betämde jag mig att jag fick satsa riktigt seriöst här och nu och inte vänta något år.

sen har jag väl inte aldrig direkt varit oseriös med träning bara det att alla bitar föll på plats efter sjukdomen. började hålla riktigt koll på vad jag stoppar i mig och ser till att jag får i mig tillräkligt med protein och kalorier varje dag. supandet har också lagts på hyllan.

Hjärtmuskelinflammation`? Vad är de… Låter farligt;O

Damir_T wrote:

Vet inte vad du menar…

Precis som Timme sa så undrar jag hur du upplevde att det var bänka med tröja i jämförelse med RAW, var det som du trodde? Om du inte förstår nu heller så får jag väl försöka förklara igen :D

Damir_T wrote:
    Hjärtmuskelinflammation`? Vad är de… Låter farligt;O

Om man styrketränar med tex förkylning (ont i halsen) så kan man få hjärtmuskelinflamation. Det finns t.o.m risk för dödsfall. Så akta dig för det!

polaren wrote:
    Om man styrketränar med tex förkylning (ont i halsen) så kan man få hjärtmuskelinflamation. Det finns t.o.m risk för dödsfall. Så akta dig för det!

dum eller :S jag har gjort det hela veckan :)

Mest nöjd med min böj på 200kg med bara bälte så jag slänger upp den
    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=c2nnvaukWIA]

Damir_T wrote:
    dum eller :S jag har gjort det hela veckan :)

det är sant allt som polaren har skrivit. man ska va försiktig. men det är ganska ovanligt att få det om man endast styrketränar när man har ont i halsen. då är det vanligare vid konditionsträning.

jag fick ligga inne på hjärtintensiven i ca fyra dagar och fick ett konstigt anfall. började skaka i hela kroppen. min sänka var uppe på 160- 170 när jag kom in till sjukhuset. först ville dom skicka hem mig med lite värktabletter men sen fatta dom till slut att dom nog fick ta och kolla upp lite nogrannare vad det var.

sen orkade hjärtat inte ett skit på ett bra tag och jag kunde bara gå lugnt. blev ingen träning på tre månader. men nu är allt bra och jag har inte fått några ärr på hjärtat som tur är.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.