Träningsfilmer! Upp med dem här!

Home Forums Styrkehörnan Träningsfilmer! Upp med dem här!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • Author
    Bernhard wrote:
    Mest nöjd med min böj på 200kg med bara bälte så jag slänger upp den

Du hade fotfarande gjort lite fel . QUOTA MITT INLÄGG Och se vad jag hade med AV HELA länken och VAD JAG TOG BORT :)

Bra böj btw;) Jag som filmade va:)

[youtube=c2nnvaukWIA]

rinse wrote:
    det är sant allt som polaren har skrivit. man ska va försiktig. men det är ganska ovanligt att få det om man endast styrketränar när man har ont i halsen. då är det vanligare vid konditionsträning.

jag fick ligga inne på hjärtintensiven i ca fyra dagar och fick ett konstigt anfall. började skaka i hela kroppen. min sänka var uppe på 160- 170 när jag kom in till sjukhuset. först ville dom skicka hem mig med lite värktabletter men sen fatta dom till slut att dom nog fick ta och kolla upp lite nogrannare vad det var.

sen orkade hjärtat inte ett skit på ett bra tag och jag kunde bara gå lugnt. blev ingen träning på tre månader. men nu är allt bra och jag har inte fått några ärr på hjärtat som tur är.

Okej. Så kondition ska man inte träna… :) Men det gör jag inte så det e chill :)

Damir_T wrote:
    Okej. Så kondition ska man inte träna… :) Men det gör jag inte så det e chill :)

Man kan få det även om man styrketränar så det är inte ”chill”. Fråga Krister om du inte tror mig.

polaren wrote:
    Man kan få det även om man styrketränar så det är inte ”chill”. Fråga Krister om du inte tror mig.

Okej. Ska gör göra det. ;)

Hej!

Här är en favorit. Från när jag var 18, 120kg styrkefrivändning och ”pushpress”. Vägde runt 90kg

[youtube=Um0NpVhHFRg]

Från ngra månader senare. 18år, 85kg. 2a på 160 i knäböj fram.

[youtube=CSl6_g44cEY]

Emil Rinse wrote:
    Hej!
    Från när jag var 18, 120kg styrkefrivändning och ”pushpress”.

Tynglyftning heter det väll? jävligt grymmt gjort!:emo-thumb

Damir_T wrote:

kondition ska man aldrig träna;)

men det kan komma med styrketräning också så träna inte när du har ont i halsen eller har feber. det lönar sig ändå inte. lite snorig och så är skit samma. du får ändå inte ut spec mkt av att träna när du är sjuk Damir det finns bara nackdelar.

Emil Rinse wrote:
    Hej!

Här är en favorit. Från när jag var 18, 120kg styrkefrivändning och ”pushpress”. Vägde runt 90kg

[youtube=Um0NpVhHFRg]

[youtube=CSl6_g44cEY]

dom hade jag inte sett. hoppas knäet fixar sig snart så du kan träna igen och sätta PR i lyften här. 2a på 180 kg fram kanske…

träning på söndag va?

200 kg

[youtube=CEAF4b1SgS4]

Så ena brorsan är OL’are och andra Bänkare / SL :) Coolt!

rinse wrote:
    dom hade jag inte sett. hoppas knäet fixar sig snart så du kan träna igen och sätta PR i lyften här. 2a på 180 kg fram kanske…

träning på söndag va?

Ja, d e bara att hålla tummarna. 2a på 180 ska d bli, till att börja med iallafall ;) Blir lite problem med träning på sönd. Ralf fyller 50 så vi ska köra till Klippan o gratulera honom. Passar på att träna där då.

polaren wrote:
    Så ena brorsan är OL’are och andra Bänkare / SL Coolt!

Kusin :emo-thumb

Emil Rinse wrote:
    Ja, d e bara att hålla tummarna. 2a på 180 ska d bli, till att börja med iallafall ;) Blir lite problem med träning på sönd. Ralf fyller 50 så vi ska köra till Klippan o gratulera honom. Passar på att träna där då.

man får börja någonstans;)

jaja ok men jag filmar Incline pressarna på 180 kg(hoppas jag).

blir det träning imorgon då?

rinse wrote:
    kondition ska man aldrig träna;)

men det kan komma med styrketräning också så träna inte när du har ont i halsen eller har feber. det lönar sig ändå inte. lite snorig och så är skit samma. du får ändå inte ut spec mkt av att träna när du är sjuk Damir det finns bara nackdelar.

VAAAA? en gång när jag var sjuk, förra året i september,. Kunde inte prata typ, hade skit ont i halsen, gav upp all träning i 2-3 veckor.

FÖRUTOM bänkpress så klart;) För det var bänk DM snart där på. Fick ut 2,5 kg på sjuktiden :P

rinse wrote:
    man får börja någonstans;)

jaja ok men jag filmar Incline pressarna på 180 kg(hoppas jag).

blir det träning imorgon då?

Precis! Det var ändrade planer, tränar som vanligt vid 3 på lörd. och sönd. Så jag kan filma dom till dig! Ring pappa sen om du vill ha massage idag.

Emil Rinse wrote:
    Hej!

[youtube=Um0NpVhHFRg]

[youtube=CSl6_g44cEY]

Och fy sjutton! Det där var grymt imponerande! Jag antar att du tävlar i tyngdlyftning?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.