Träningsfilmer! Upp med dem här!

Home Forums Styrkehörnan Träningsfilmer! Upp med dem här!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • Author
    Emil Rinse wrote:
    Kusin :emo-thumb

ok :D

Emil Rinse: Jag är stum av beundran. Jävlar i min lilla låda.

Emil Rinse wrote:
    Precis! Det var ändrade planer, tränar som vanligt vid 3 på lörd. och sönd. Så jag kan filma dom till dig! Ring pappa sen om du vill ha massage idag.

ja ok. ses imorgon. blev ingen massage idag.

Damir_T wrote:
    VAAAA? en gång när jag var sjuk, förra året i september,. Kunde inte prata typ, hade skit ont i halsen, gav upp all träning i 2-3 veckor.

FÖRUTOM bänkpress så klart;) För det var bänk DM snart där på. Fick ut 2,5 kg på sjuktiden :P

varför tror du att du var sjuk i 2- 3 veckor? kan det ha och göra med att du inte vilade… sen är det respektlöst att träna på ett gym med en massa annat folk när man är sjuk.

rinse wrote:
    varför tror du att du var sjuk i 2- 3 veckor? kan det ha och göra med att du inte vilade… sen är det respektlöst att träna på ett gym med en massa annat folk när man är sjuk.

jag var ALLLTID ENSAM!… :) PÅ ett gym på mina håltimmar i skolan, anars vet jag att man inte ska gör adet,. Det blev 1 pass i veckan bara.

Timme wrote:
    Och fy sjutton! Det där var grymt imponerande! Jag antar att du tävlar i tyngdlyftning?

Tack! Jo, det gör jag efter bästa förmåga.

175

[youtube=JT7p2O1Nkx4]

Damir_T wrote:
    VAAAA? en gång när jag var sjuk, förra året i september,. Kunde inte prata typ, hade skit ont i halsen, gav upp all träning i 2-3 veckor.

FÖRUTOM bänkpress så klart;) För det var bänk DM snart där på. Fick ut 2,5 kg på sjuktiden :P

Jag hade nog hellre vilat hehe:P Hjärtmuskelinflammation är inget kul o ha, vet sådana som fått vila 5 månader från all träning till såna som aldrig mer kan träna riktigt p.g.a ärr på hjärtat som han fick av inflammationen om ja inte minns helt fel.

Bättre ta de lugnt än att riskera långa uppehåll!

OnT: alla här är ju riktigt starka! Ös på med mer filmer!:D

Damir_T wrote:
    175

[youtube=JT7p2O1Nkx4]

Alltså, hur gör man för att lägga in filmen direkt från YouTube egentligen???:

Fixade det…:)

Slänger väl in filmen jag försökte få in i min journal här också då när jag redan varit här o kladdat… Tredje trean på 160kg mot 5cm kloss… På gränsen…

Inga monstervikter men jag börjar så smått komma tillbaka lite. Är en bit kvar till en femma på 185 som man gjorde som tjockis.

[youtube=RQ4dJ92q02Y]

Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.