Home › Forums › Styrkehörnan › Vad tar en 15-16 åring i bänk? (max)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 oktober, 2006 at 21:35 #902676Anonym anvandareMember
sorry..läste fel..han var 90a också..my bad
3 oktober, 2006 at 23:40 #902677Anonym anvandareMemberGrymt.. snacka om att du just tystade ner många här. Haha..
Grymt bra!:emo-thumb4 oktober, 2006 at 01:19 #902678Anonym anvandareMemberalexxander wrote:ladies and gentlemen……………………..stoffes video när han drar 130 bänkpress :emo-thumb
[http://www.youtube.com/watch?v=myHGT74BRqg]
Varför filmade ni rakt bakifrån på sista lyftet när passaren inte hjälper till, det är ju omöjligt att se vad det är för vikt exakt.
4 oktober, 2006 at 05:44 #902679Anonym anvandareMemberBernhard wrote:Varför filmade ni rakt bakifrån på sista lyftet när passaren inte hjälper till, det är ju omöjligt att se vad det är för vikt exakt.Men det är 130kg, varför i helvete skulle han ljuga?
Nog för att det skulle vara bra om vikterna syntes på sista lyftet för att inte alla non-believers skulle fortsätta tveka, men så går det ibland. Det var ju inte stoffe som höll i kameran, utan någon som kanske inte tänkte sig för.
Jag tycker att det är bevisat iaf.
4 oktober, 2006 at 07:22 #902680Anonym anvandareMemberMin polare filmade, inte den bästa på o filma dock..
Tror ni fortfarande att ja ljuger så KUL för er.
Jag tänker iaf inte maxxa mer på ett bra tag för axelns skull.
Tänkte bara tilläga att första lyftet så gick det inte så bra + att han hjälpte mig , vilket ni inte skulle ha godkänt, så jag gjorde ett nytt lyft utan bälte och utan passare, men näej då dög visst inte det heller för (vissa) som anser att man inte såg 10orna på sidorna..
aja that’s all for me now..
Nästa video blir när jag maxxar hela kroppen ,dvs. klipp som e samman redigerade till en o samma film, fast det blir senare det.pga (axeln)!
Tack för mig.
4 oktober, 2006 at 08:03 #902681Anonym anvandareMemberVid det första försöket verkar ”passaren” vara väldigt inställd på att lyfta, inte passa. Ni är omsorgsfulla och filmar vikterna före första väldigt tunga lyftet men inte efter det andra lyftet. Det hade nog inte varit fel att gjort tvärtom och zoomat in vikterna då du klarat dit andra lyft! Då hade du nog övertygat fler om din styrka. Varför överhuvudtaget visa det misslyckade lyftet som inte är i närheten förresten?
4 oktober, 2006 at 09:14 #902682Anonym anvandareMemberStrongt gjort….
Jag gillar de sista sekunderna av filmen ”Motherfu**ers”4 oktober, 2006 at 09:49 #902683Anonym anvandareMemberJag kan igen inte alls se filmen, iaf inte på denhär datorn. Jag säger naturligtvis inte NU att Stoffe ljuger. Men den som läst hela tråden måste väl inse att han har ORSAK att ljuga.
Jag kommer att komma med en ursäkt, om jag får se en film, som är filmad på det sätt som jag nämnde tidigare i tråden.
4 oktober, 2006 at 09:50 #902684Anonym anvandareMemberOm filmen INTE är filmad så att man verkligen kan se att det är 130 kg på stången, så tycker jag allt talar för att Stoffe ljuger. Eftersom det funnits så mycket tvivel om att han lyft 130 kg, så tycker man han borde vara MYCKET MÅN OM att verkligen BEVISA att den vikt han lyfter är just 130.
4 oktober, 2006 at 10:38 #902685Anonym anvandareMemberVarför är passaren där med händerna redan då du börjar trycka vid första försöket, verkar ”lite” onödigt!? Hade jag, som bänkar 130 kg idag, fått den hjälp du får vid första ”försöket” så hade jag nog lätt ”bänkat” 160 kg.
4 oktober, 2006 at 12:07 #902686Anonym anvandareMembercykellars wrote:Varför är passaren där med händerna redan då du börjar trycka vid första försöket, verkar ”lite” onödigt!? Hade jag, som bänkar 130 kg idag, fått den hjälp du får vid första ”försöket” så hade jag nog lätt ”bänkat” 160 kg.Inte för att vara den, men det hade du nog inte så lite som den där passaren tog i stången.
Lägg ner avundsjukan. Vad gör det er om det skulle vara fake, och vad skulle det ge ”stoffe” att faka videor?
4 oktober, 2006 at 15:00 #902687Anonym anvandareMemberJag har som sagt inte sett videon ännu. Men jag upprepar : 1) Stoffe HAR orsak att ljuga om sina resultat, 2) för att filmen inte ska anses som fejk ska det synas TYDLIGT att vikten på stången är 130 kg. När jag tidigare i tråden begärde en sådan film lovade han att den skulle komma. Och om han INTE bluffar borde han vara MYCKET MÅN om att filma så att prestationen kan bevisas.
Vi har en annan film i Träningsforumet där emme – född 1990 – lyfter 125 kg i bänkpress strikt. Filmen är för all del gjord på tävling (så resultatet kommer att synas i årets tävlingsstatistik). Men det är utom allt tvivel att vikten emme lyfter är 125 kg. Om emme kan producera en film där det tydligt och klart kommer fram att han lyfter 125 kg, så borde Stoffe lika tydligt kunna visa att han lyfter 130 – förutsatt att han verkligen gjort det alltså.
Inte för att det har någon STOR BETYDELSE om Stoffe klarar 130 kg eller inte, i synnerhet som han inte vågar tävla ifall hans mamma skulle få reda på att han lyfter tungt. Han kommer aldrig att kunna tävla mot andra och vara ett ”hot” mot andra tävlande. Men rätt ska vara rätt.
För min del tänker jag INTE vara så lättrogen att jag tror på lyftet förrän det bevisats, eftersom det måste gå lätt att bevisa det om han VILL och KAN. Men vill andra vara lättlurade så är det upp till dem.
4 oktober, 2006 at 15:18 #902688Anonym anvandareMember16 sidor om vad eller vad som inte lyfts i bänkpress?! Obsessed much?!
4 oktober, 2006 at 15:57 #902689Anonym anvandareMemberhehe jag som trode att ni inte skulle ha nått mer o ”klanka” på efter ni sett filmen, men ack..
Måste medge att det var LITE korkat av ”kamera snubben” min polare, att inte filma 10orna oxå…Men vad ska jag göra lixom? såg inte klippet förens jag kom hem.
Kan inte maxxa i bänken på ett tag igen för att axeln mådde inte alltför bra utav det, utan smärtade MÅTTLIGT.
Jag kanske , men kanske inte har bevisat att jag talar sanning..?
det är upp till var o en o tro vad som faller er in..
Tråden handlade från början (egentligen) inte om ifall jag tog 130 kg bänk, eller inte..tråden spårade ur lite och det blev disskution ifall JAG orkade lyfta det eller ej..
Jag orkar inte debbatera med ngn utav er eller disskutera ifall jag tar det eller ej..Har lagt ner tillräckligt med tid enligt min mening på att bevisa vad jag tar i bänk..
Stahlberg behöver (”givetvis”) INTE be om ursäkt eftersom att 10orna inte syns på videon
Men det tänker fan inte jag heller göra eftersom att jag klarar av 130kg bänkpress, tänker inte kräla i leran eftersom att jag vet att jag talar sanning, så det vore ologiskt.
Lämnar det 50/50 tills vidare.
En sak har jag lärt mig utav denna tråd iaf
Man ska tydligen aldrig säga något som man inte har bevis , video , intyg eller annat på som VERKLIGEN bevisar att du talar sanning.
Så jag ska nog aldrig säga något mer på detta forum utan att jag har video på det för då e man en FAKE, LOSER, BLUFF, LÖGNARE osv..i all oändlighet.
Tack till alla er som tror mig, d uppskattas.
Over and out..//Stoffe
Jag kommer INTE skriva något mer i denna tråden utan lämnar allt åt ”slumpen” så ni får själva tro vad som känns bäst..Bluff elr ej?
i dont care what ya”ll think anymoreOrkar inte skriva mer nu..ska pallra mig till gymmet o träna ben..
4 oktober, 2006 at 16:10 #902690Anonym anvandareMemberHur som helst, 130kg eller 110kg, jag tycker det är jävligt bra gjort av en 15 åring.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.