Vad tar en 15-16 åring i bänk? (max)

Home Forums Styrkehörnan Vad tar en 15-16 åring i bänk? (max)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 294 total)
  • Author

HELVETE vad tid det tog att lästa tråden, hoppade över alla sidor från 17 men iaf….

Lite små kul att läsa.. :D Pojk ? Under de sidor jag missade, har du lagt upp nonn film på 130? Lr någon annan som vet, har han bevisat det än :D?

Testohörnan? XX

kan denna tråden läggas ner. tråden i helhet är patetiskt och folk som lägger ner otroligt mkt tid i den har bara gjort bort sig själva också.

För min del har jag kommit till den åldern att jag gärna gör bort mig – så länge det är andra som tycker det och inte jag själv. Iof har tråden i sig knappast något större värde (men skulle vi ha bara ”värdefulla” trådar i våra träningsforum så vore de kanske inte så många?).

själv tog jag nästan 50 kg när jag var 15,var jag inte stark??

mSJÖDIN wrote:
    Haha, tur att du lyckades hålla dig undan från att göra bort dig :)

ja vilken tur

stahlberg wrote:
    För min del har jag kommit till den åldern att jag gärna gör bort mig – så länge det är andra som tycker det och inte jag själv. Iof har tråden i sig knappast något större värde (men skulle vi ha bara ”värdefulla” trådar i våra träningsforum så vore de kanske inte så många?).

nej men jag förstår inte hur du kan bry dig så mkt som du gör. du har vetat att han ljugit sen typ början av tråden men ändå fortsätter du skriva hela tiden. handlar väl inte om att du gjort bort dig egnetligen men att du orkar alltså.. och varför?

Det tar inte så mycket tid att skriva i denhär tråden.

Plus att jag irriterar mig en aning över andras dumhet : hur kan någon överhuvudtaget tro att det är sant.

jag tar bara 50 :S

Jag måste vara dum men jag tror fortfarande att stoffe tar 130kg :D

polaren wrote:
    Jag måste vara dum men jag tror fortfarande att stoffe tar 130kg :D

-1 HAHAHA

Vill se han göra det på ett SM mästerskap. 3-0 lyft på 130 sen tror jag på det. Lr det var väl så länge sen har gjorde det, så på bänk sm ska vi allt kunna se 145! :)

polaren : Varsågod. Det är fritt att tro precis vad man vill. I synnerhet allt som står på ett träningsforum måste vara sant.

stahlberg wrote:
    polaren : Varsågod. Det är fritt att tro precis vad man vill. I synnerhet allt som står på ett träningsforum måste vara sant.

Haha, jag förstår att det finns endel som överdriver sina resultat :) Du bör ju veta ungefär vad som klassas som bra för en kille i stoffes ålder, sen har du ju haft lite kontakt med han också, så det kan nog vara precis som du säger – bluff.

Men jag tycker andra försöket i filmen såg OK ut, förutom att man inte såg eventuella passare på sidorna, men jag väljer iaf att tro att där inte stod några ”medbrottslingar” :P

Stoffe90, härlig kille :D

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 294 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.