Home › Forums › Styrkehörnan › Vad tar en 15-16 åring i bänk? (max)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 mars, 2007 at 11:45 #902811Anonym anvandareMember
Att han ljuger om sina bänkpressvikter betyder förstås inte att han inte skulle kunna vara en härlig kille på andra sätt.
2 mars, 2007 at 20:10 #902812Anonym anvandareMemberstahlberg wrote:Att han ljuger om sina bänkpressvikter betyder förstås inte att han inte skulle kunna vara en härlig kille på andra sätt.Sant
15 mars, 2007 at 19:11 #902813Anonym anvandareMemberÄr det bara är jag som tycker att en gubbe på 45+ är löjlig när han skriver romanlånga argument om en 15 åring som ljuger om att han tar 130 kg i bänk? Vilket varken har motbevisats. Men därmed inte sagt att det heller har bevisats…
Stoffe, om det är som du säger så önskar jag dig lycka till och hoppas att du har hittat till en styrkelyftarklubb. Du platsar garanterat isf… Sedan om jag tycker det är realistiskt eller inte med att du tar det du säger håller jag för mig själv, dock måste jag säga att 100kg inte är dåligt för en 16åring heller.
Innan någon klagar över mitt inlägg vill jag säga att;
Ja, jag har läst alla inlägg i tråden
Nej, jag känner inte stoffe på något sätt
Ja, jag såg filmen.. (de gula vikterna vid sidan om liknar väldigt mkt de som jag hade på mitt förgående gym och är på 10kg om det är likadana, vilket jag tror!)17 mars, 2007 at 11:38 #902814Anonym anvandareMemberShevCo (eller vem som helst) får gärna tycka att jag är löjlig. När man är en gammal gubbe bryr man sig inte om ifall folk tycker man är löjliga.
Frågan är hur noga ShevCo har läst igenom inläggen i tråden. Det verkar som om hans läsning varit en aning selektiv. Annars hade han inte sagt att han hoppas att Stoffe hittat till en SL-klubb. För det har ju tydligt kommit fram att Stoffe inte kommer att tävla, vare sig i bänkpress eller styrkelyft.
Tråden började ju med att Stoffe hävdade att han klarade 130 kg i bänkpress, och menade att han ska tävla. Då sa jag att jag kan hjälpa honom, varefter vi korresponderade en del per e-mail. Jag lovade då att jag – utan att kräva något alls i gengäld – skulle hjälpa honom komma igång med tävlandet. Jag hade alltså inte krävt något i gengäld, även om det hade kostat mig både tid (som jag har ont om) och pengar (som jag har gott om). Somliga tycker DET är löjligt : att uppoffra tid och pengar på obekanta personer. För min del gillar jag styrkelyft, och ju flera lovande lyftare (eller för all del, ju flera lyftare) man kan få att tävla desto roligare är det.
När Stoffe fick klart för sig att jag PÅ RIKTIGT tänkte hjälpa honom så backade han ut. Det var iof tur, för det KAN hända att han kunnat ”lura” mig att resa dit för att hjälpa honom (fastän jag betvivlar det. SÅ löjlig att jag låter mig luras är jag inte. För då hade JAG SJÄLV tyckt att jag är löjlig, och det är tack och lov ganska sällan numera). Men Stoffe backade ut : helt plötsligt kom det fram att han egentligen var skadad, och att hans mamma dessutom har förbjudit honom att tävla och träna tungt. (Angående tävlandet tycks han ha lytt sin mamma, men inte angående tränandet. Fast i själva verket var det fråga om bortförklaringar : han ville hoppa av innan det blev allvar av, dvs innan jag reste dit för att hjälpa honom komma igång. Så långt i sina lögner vågade han inte gå)
Därför beslöt jag naturligtvis att berätta här att Stoffe var en bluff. Och det tänker jag skriva om och om igen så länge det roar mig – utan att bry mig det minsta om ifall ShevCo (som jag i min tur tycker är en idiot. Om han kan kalla mig löjlig kan jag förhoppningsvis säga att jag tycker han är en idiot utan att bli bannad) tycker jag är löjlig eller inte.
17 mars, 2007 at 12:21 #902815Anonym anvandareMemberSnälla Stahlberg, lämna det här nu. Om du är så pass gammal att du inte bryr dig om vad folk tycker om dig, borde du heller inte bry dig om nån snorvalp ljuger om sina vikter på internet. Åtminstone inte så pass mkt att du måste fylla sida efter sida med dravel.
17 mars, 2007 at 14:59 #902816Anonym anvandareMemberDet är inte säkert jag lämnar det. Var och en som kritiserar mig om detta kan räkna med ett svar. Då förlänger de (också Jacksatan) tråden lika mycket som jag.
Jag skriver väl här ända fram till dess jag blir bannad? Om det stör någon att läsa mina inlägg så är det bara att hoppa över dem. Jacksatans inlägg innehåller inget som väsentligt för diskussionen framåt. Då skriver väl han lika mycket dravel som jag. Och det är han i sin fulla rätt till.
17 mars, 2007 at 17:49 #902817Anonym anvandareMemberTråkigt att en massa ungar här inte inser och uppskattar den kunskap och erfarenhet som tex stahlberg besitter.
17 mars, 2007 at 23:35 #902818Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Tråkigt att en massa ungar här inte inser och uppskattar den kunskap och erfarenhet som tex stahlberg besitter.Precis som att folket på kolo inte inser och uppskattar den oerhörda manliga utstrålning en man som du besitter. :pop:
17 mars, 2007 at 23:38 #902819Anonym anvandareMemberKänns som det som ska sägas redan är sagt.
Tråd låst.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.