Vad tar ni i bänk, böj & mark? Endast filmbevis.

Home Forums Styrkehörnan Vad tar ni i bänk, böj & mark? Endast filmbevis.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 49 total)
  • Author

280 utan dragremmar… WOW!

nasse wrote:
    Det där var riktigt imponerande, nästan 4 gånger kroppsvikten! :worship:

Tack!:D

[http://www.youtube.com/watch?v=SqvJg0Spsfk&feature=channel_page]

[youtube=SqvJg0Spsfk]

Testade på nytt…

Biggerfasterstronger wrote:
    [youtube=SqvJg0Spsfk]

Testade på nytt…

inte för att va elak men de ser ut som att du använder nedre ryggen sjukt mycket :p

Etil wrote:
    inte för att va elak men de ser ut som att du använder nedre ryggen sjukt mycket :p

Han bryggar ju! Ingen tävlingsgodkänd brygga men så var det ju inte tävling heller!

Insulinus wrote:
    Han bryggar ju! Ingen tävlingsgodkänd brygga men så var det ju inte tävling heller!

Men varför ens göra något som inte är godkänt i tävling, och som inte ens klassas som ett riktigt lyft? Varför inte bara göra ett riktigt ordentligt lyft?

Killen har 210 godkänt på tävling och var ytters nära på 220. Tävlar för BAK, bryggan ser nog konstig ut pga vinkeln.

Det var med rövlyft så ej godkänt på tävling… men säg någon som gör godkända lyft på gymmet??? Möjligen tävlande och inte ens dom gör godkända lyft jämt på träning!
    Ska göra om det godkänt någon dag och då ska det vara stopp på bröstet med… vilket förmodligen ingen av dom som klagade kör med. :p

Madjke wrote:
    Men varför ens göra något som inte är godkänt i tävling, och som inte ens klassas som ett riktigt lyft? Varför inte bara göra ett riktigt ordentligt lyft?

LOL! Vadå inte klassas som ett riktigt lyft??? aha du menar lyftkranen som drar upp stången… just det ja den glömde jag berätta om… sen såg jag inte att det stod tävlingsgodkända lyft på tråden… varför missade jag det??? för det står inte…

Resultat utan dräkt eller bänktröja.

[youtube=]

Böj: 330 kg
    Bänk: 220 kg
    Mark: 350 kg

[youtube=]

Mark: 370 kg (dock inte godkänt på styrkelyftstävling)

Peter Rundberg : jävlar vilka grymma vikter !!

Peter Rundberg wrote:
    Resultat utan dräkt eller bänktröja.

[youtube=]

Böj: 330 kg
    Bänk: 220 kg
    Mark: 350 kg

[youtube=]

Mark: 370 kg (dock inte godkänt på styrkelyftstävling)

Sjuka vikter!!! Va du lika stark på de gamla footballs dagarna? :p

Sjuka vikter!!! Va du lika stark på de gamla footballs dagarna? :p

Nej, det var jag inte. Jag var nog ganska stark även då, men att lägga på sig 30 kg extra kropsvikt (både muskler och fett) och inte springa en massa hela tiden har helt klart gjort en del för styrkan. Jag är dock inte så snabb på 40 yd längre.

Har du också spelat?

Det var med rövlyft så ej godkänt på tävling… men säg någon som gör godkända lyft på gymmet??? Möjligen tävlande och inte ens dom gör godkända lyft jämt på träning!
    Ska göra om det godkänt någon dag och då ska det vara stopp på bröstet med… vilket förmodligen ingen av dom som klagade kör med. :p

Självklart behöver du inte lyfta tävlingsgodkänt på gymmet, finns nog ingen som gör det hela tiden.
    Själv tycker jag folk ska skita i hur man lyfter eller vilken teknik man använder sig utav på gymmet.

Det är iofs bara en som klagat på ditt lyft men klagomål eller inte så behöver man inte lägga upp tävlingsgodkäna filmklipp i denna tråden. Kör på bara tycker jag! Jävligt stark är du iaf. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.