Home › Forums › Styrkehörnan › världsrekord…??
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 december, 2008 at 23:25 #696481Anonym anvandareMemberGrus wrote:Haha sicken lirare..
Nej och dej blev det aldrig nåt av utan du var tvungen att köra med utrustning för att kunna lyfta tyngre vikter eftersom din egna styrka inte räckte till…
Precis, se där vad bra jag har lyckats, HELT regelrätt, utan något som helst fusk! Kanske inte gillat utrustningen i alla lägen (verkligen inte) men jag har gjort mitt, och kommer göra det i framtiden också.
När ska du ge dig? ASSÅ. Och ge tusan i att skriva mer, som du har påstått. Det är det jag säger, man kan inte lita på dig.
19 december, 2008 at 08:06 #696482Anonym anvandareMemberDet finns inget som heter RAW-lyftare, och definitivt inte så länge denne lyftare inte gått upp och mätt sin styrka på tävlingsflaket. Så länge du fortsätter leverera dina resultat på internet är de värda noll och inget. Du är bara ännu en högljudd gymmare. Vi har sett dem förr. De tävlar aldrig.
19 december, 2008 at 19:03 #696483Anonym anvandareMemberVänligen skärp er å det grövsta.
Om Grus nu har sådana problem med att styrkelyftare följer reglerna och lyfter med utrustning så tycker jag att han skall ta och göra något åt det istället för att grina som ett dagisbarn på ett internetforum. Det kommer aldrig att leda till något konstruktivt.
Märk väl att jag inte är någon SL och har inget med den världen att göra. Min åsikt om utrustningens vara eller icke vara är också okänd för er alla.
19 december, 2008 at 20:44 #696484Anonym anvandareMemberOj. Nu slutar vi, nu kom Jörgen
Vi SL:are vann iaf ! Fick en uppenbarelse om detta inatt.
19 december, 2008 at 20:50 #696485Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Oj. Nu slutar vi, nu kom JörgenVi SL:are vann iaf ! Fick en uppenbarelse om detta inatt.
Sluta tramsa och bete er som småbarn ja. Diskussionen får gärna fortgå, men dom som inte klarar av att hålla den på en vettig nivå behöver inte skriva mer i tråden.
Nej, jag vann. Ingen annan.
20 december, 2008 at 13:05 #696486Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Oj. Nu slutar vi, nu kom JörgenVi SL:are vann iaf ! Fick en uppenbarelse om detta inatt.
När tänkte du växa upp? Vadå ni SL:are vann?
20 december, 2008 at 18:40 #696487Anonym anvandareMembersamutown wrote:När tänkte du växa upp? Vadå ni SL:are vann?När tänkte ni sluta tjafsa?
Och jag vann.
20 december, 2008 at 19:03 #696488Anonym anvandareMemberAtt säga att SL-världsmästarna är svaga för att de använder utrustning är som att säga att Tour de France-vinnarna har dålig kondition för att de använder cykel.
20 december, 2008 at 19:11 #696489Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Att säga att SL-världsmästarna är svaga för att de använder utrustning är som att säga att Tour de France-vinnarna har dålig kondition för att de använder cykel.Med det där citatet tycker jag vi kan sätta punkt.
20 december, 2008 at 19:16 #696490Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Med det där citatet tycker jag vi kan sätta punkt.En cykel måste du ha för att kunna cykla men för att kunna bänka behöver du ingen tröja. Jag kan hålla med dig om att det citatet nog var det sämsta någonsin.
20 december, 2008 at 19:32 #696491Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:En cykel måste du ha för att kunna cykla men för att kunna bänka behöver du ingen tröja. Jag kan hålla med dig om att det citatet nog var det sämsta någonsin.Hålla med vem? Det är väl ingen annan som har sagt att mitt citat var dåligt?
Man behöver ingen cykel för att ta sig en viss sträcka. Man kan springa.
20 december, 2008 at 19:48 #696492Anonym anvandareMember[img=http://www.comicguide.net/images/smilies/closed.gif]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.