178cm+

Home Forums Tävlingar och Events 178cm+

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author
    Anders Graneheim wrote:
    Jo, han är jätte nöjd och jättetaggad!

Det var en hård klass alla i final och fler därtill var uppfriskande bra att se, inte minst han som kom 3:a, riktigt fin symmetri, näst intill det enda han behöver ägna sig åt är chins. Killen som vann hade nog näst intill flyttat in i chinsräcket, rena ”batmanryggen” ”fulla skjortan” ända från vekryggen upp till nackhåret!;-)

Håll i grabbar! Ni behövs på scenen!

Bästa hälsningar!
    Anders

Ja man behöver inte skämmas för att ha blivit slagen av de som placerade sej över en. Skoj att CBBn verkar verkar vara på väg att bli en ny paradgren i sverige.:emo-thumb

Det där med fler därtill tar jag som en komplimang, varesej det var menat till mej eller inte haha.:D

mvh / mätt&trött men nöjd Micke

Anders Graneheim wrote:
    P.S i sommar funderar jag på att ordna ett träningsläger, ”Hard core”, lite föreläsningar, grilla, paddla kanot, skoj tävlingar och busa lite…undrar om det finns intresse?

Apapap, Anders, inte stjäla trådskaparens ursprungliga tråd:

Quote:
    3. Håll dig till ämnet i tråden
    Om diskussionen i tråden utvecklas till ett nytt ämne är det bättre att starta en ny tråd som behandlar detta, eller be en moderator att dela tråden. Inlägg utan relevans till ämnet kan tas bort utan förklaring.

oj oj-sorry Magnus!;-)
    Är fortfarande lite grön i forumet, men på två dagar håller jag visst på bli en
    forumråtta;-) nej till det det finns inte tid! men kul kul!

jag hade med andra ord bara TUR att domarna tyckte jag var en KLAR 3a.jag känner mig nöjd,andreas var bättre,inget snack,men min 3dje plats tycker jag att jag mycke väl förtjänade.

Anders Graneheim wrote:
    Jo, han är jätte nöjd och jättetaggad!

Det var en hård klass alla i final och fler därtill var uppfriskande bra att se, inte minst han som kom 3:a, riktigt fin symmetri, näst intill det enda han behöver ägna sig åt är chins. Killen som vann hade nog näst intill flyttat in i chinsräcket, rena ”batmanryggen” ”fulla skjortan” ända från vekryggen upp till nackhåret!;-)

Håll i grabbar! Ni behövs på scenen!

Bästa hälsningar!
    Anders

anders tack för din kommentar,du får väldigt gärna ge mig mer tips,det hade uppskattats

paul wrote:
    anders tack för din kommentar,du får väldigt gärna ge mig mer tips,det hade uppskattats

Inget dåligt betyg där Mannen från Mr Symmetri himself:emo-thumb. GOD JUL

Jag har fått en del bilder från Classic BB. Men vet inte med säkerhet vem Johan Adolfsson är..dom enda jag vet i långa klassen är AndreasP och paul. Var det killen med grym hårdhet och småfreakiga triceps??

Kleine wrote:
    Jag har fått en del bilder från Classic BB. Men vet inte med säkerhet vem Johan Adolfsson är..dom enda jag vet i långa klassen är AndreasP och paul. Var det killen med grym hårdhet och småfreakiga triceps??

Japp det var han. Grymma triceps har han!
    Du får lägga ut lite bilder nu Kleine:emo-thumb

Gick igenom bilderna lite snabbt och upptäckte att min kompis fotat mer BF-tjejer än Classic BB killar:p
    Men här var en del ok bilder ändå.

8)

Kleine wrote:
    Gick igenom bilderna lite snabbt och upptäckte att min kompis fotat mer BF-tjejer än Classic BB killar:p
    Men här var en del ok bilder ändå.

Han var det. Grymma triceps har han!

AndreasP wrote:
    Han var det. Grymma triceps har han!

Ja han var riktigt vass och kom ”bara” 5:a. Gillade verkiligen hans fysik…kan man ju tänka sig hur vinnaren måste sett ut:|

Denna bilden gillar jag:) Inga sura miner där inte!

Kleine wrote:
    Denna bilden gillar jag:) Inga sura miner där inte!

Nä en utav de roligaste/trevligaste tävlingarna jag gjort & då inte bara för att jag vann. Trevliga medtävlande & trevlig personal.:up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.