Home › Forums › Tävlingar och Events › 178cm+
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2007 at 03:00 #813653Anonym anvandareMemberAnders Graneheim wrote:Jo, han är jätte nöjd och jättetaggad!
Det var en hård klass alla i final och fler därtill var uppfriskande bra att se, inte minst han som kom 3:a, riktigt fin symmetri, näst intill det enda han behöver ägna sig åt är chins. Killen som vann hade nog näst intill flyttat in i chinsräcket, rena ”batmanryggen” ”fulla skjortan” ända från vekryggen upp till nackhåret!
Håll i grabbar! Ni behövs på scenen!
Bästa hälsningar!
AndersJa man behöver inte skämmas för att ha blivit slagen av de som placerade sej över en. Skoj att CBBn verkar verkar vara på väg att bli en ny paradgren i sverige.:emo-thumb
Det där med fler därtill tar jag som en komplimang, varesej det var menat till mej eller inte haha.
mvh / mätt&trött men nöjd Micke
11 december, 2007 at 03:08 #813654Anonym anvandareMemberAnders Graneheim wrote:P.S i sommar funderar jag på att ordna ett träningsläger, ”Hard core”, lite föreläsningar, grilla, paddla kanot, skoj tävlingar och busa lite…undrar om det finns intresse?Apapap, Anders, inte stjäla trådskaparens ursprungliga tråd:
Quote:3. Håll dig till ämnet i tråden
Om diskussionen i tråden utvecklas till ett nytt ämne är det bättre att starta en ny tråd som behandlar detta, eller be en moderator att dela tråden. Inlägg utan relevans till ämnet kan tas bort utan förklaring.11 december, 2007 at 03:27 #813655Anonym anvandareMemberoj oj-sorry Magnus!
Är fortfarande lite grön i forumet, men på två dagar håller jag visst på bli en
forumråtta;-) nej till det det finns inte tid! men kul kul!24 december, 2007 at 05:08 #813656Anonym anvandareMemberjag hade med andra ord bara TUR att domarna tyckte jag var en KLAR 3a.jag känner mig nöjd,andreas var bättre,inget snack,men min 3dje plats tycker jag att jag mycke väl förtjänade.
24 december, 2007 at 05:19 #813657Anonym anvandareMemberAnders Graneheim wrote:Jo, han är jätte nöjd och jättetaggad!Det var en hård klass alla i final och fler därtill var uppfriskande bra att se, inte minst han som kom 3:a, riktigt fin symmetri, näst intill det enda han behöver ägna sig åt är chins. Killen som vann hade nog näst intill flyttat in i chinsräcket, rena ”batmanryggen” ”fulla skjortan” ända från vekryggen upp till nackhåret!
Håll i grabbar! Ni behövs på scenen!
Bästa hälsningar!
Andersanders tack för din kommentar,du får väldigt gärna ge mig mer tips,det hade uppskattats
24 december, 2007 at 17:44 #813658Anonym anvandareMemberpaul wrote:anders tack för din kommentar,du får väldigt gärna ge mig mer tips,det hade uppskattatsInget dåligt betyg där Mannen från Mr Symmetri himself:emo-thumb. GOD JUL
24 december, 2007 at 23:44 #813659Anonym anvandareMemberJag har fått en del bilder från Classic BB. Men vet inte med säkerhet vem Johan Adolfsson är..dom enda jag vet i långa klassen är AndreasP och paul. Var det killen med grym hårdhet och småfreakiga triceps??
25 december, 2007 at 12:20 #813660Anonym anvandareMemberKleine wrote:Jag har fått en del bilder från Classic BB. Men vet inte med säkerhet vem Johan Adolfsson är..dom enda jag vet i långa klassen är AndreasP och paul. Var det killen med grym hårdhet och småfreakiga triceps??Japp det var han. Grymma triceps har han!
Du får lägga ut lite bilder nu Kleine:emo-thumb25 december, 2007 at 12:44 #813661Anonym anvandareMemberGick igenom bilderna lite snabbt och upptäckte att min kompis fotat mer BF-tjejer än Classic BB killar:p
Men här var en del ok bilder ändå.25 december, 2007 at 12:48 #813662Anonym anvandareMember25 december, 2007 at 12:50 #813663Anonym anvandareMemberKleine wrote:Gick igenom bilderna lite snabbt och upptäckte att min kompis fotat mer BF-tjejer än Classic BB killar:p
Men här var en del ok bilder ändå.Han var det. Grymma triceps har han!
25 december, 2007 at 12:57 #813664Anonym anvandareMember25 december, 2007 at 12:59 #813665Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Han var det. Grymma triceps har han!Ja han var riktigt vass och kom ”bara” 5:a. Gillade verkiligen hans fysik…kan man ju tänka sig hur vinnaren måste sett ut:|
25 december, 2007 at 13:02 #813666Anonym anvandareMemberDenna bilden gillar jag:) Inga sura miner där inte!
25 december, 2007 at 13:10 #813667Anonym anvandareMemberKleine wrote:Denna bilden gillar jag:) Inga sura miner där inte!Nä en utav de roligaste/trevligaste tävlingarna jag gjort & då inte bara för att jag vann. Trevliga medtävlande & trevlig personal.:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.