Home › Forums › Tävlingar och Events › 40-tal bilder från Luciapokalen =)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 december, 2006 at 19:01 #933200Anonym anvandareMember
Bra bilder!
Tackar
12 december, 2006 at 19:02 #933201Anonym anvandareMemberJahaa okej=)
Tack så mycket Paula=)
12 december, 2006 at 21:50 #933202Anonym anvandareMemberMissade visst namnet på denna tjejen.. nån som vet vem hon är?
dt e visst jag på bilderna…!:o
12 december, 2006 at 23:11 #933203Anonym anvandareMembersjukt snygga bilder…toppklass. Mycket bra.
13 december, 2006 at 01:47 #933204Anonym anvandareMemberTack så mycket allihopa=)
Sorry, jag har inga bilder på +80, tog mig en stund att hitta rätta inställningarna för kameran så kunne knappt ta några bilder alls i början av kvällen
Ska försöka lägga upp några bilder från förra året här imorgon=)
13 december, 2006 at 02:02 #933205Anonym anvandareMemberJaha=) tjena anna:P
Aldrig sett sån söt bodybuildar-tjej så var bara tvungen o fråga efter namn:) …..
Härlig show du gjorde=) Modigt o ställa upp som ensam tävlande i klassen=) Inte alla som hade sett den möjligheten….
Ska du fortsätta tävla?13 december, 2006 at 09:07 #933206Anonym anvandareMemberDet är det roligaste jag gjort att ställa mig på scen.
Att dieten inte gick som planerat hela vägen fram och att jag fick gå upp samtidigt som de grova tjejerna var inte mycket att gräma sig över utan det var bara att ha så roligt som möjligt.
Om det blir tävling igen vet man aldrig för det var grymt roligt så det lockar definitivt men när det blir är en annan femma.Riktigt snygga bilder du tagit!!!!:up:
ati_m wrote:Jaha=) tjena anna:PAldrig sett sån söt bodybuildar-tjej så var bara tvungen o fråga efter namn:) …..
Härlig show du gjorde=) Modigt o ställa upp som ensam tävlande i klassen=) Inte alla som hade sett den möjligheten….
Ska du fortsätta tävla?13 december, 2006 at 09:30 #933207Anonym anvandareMemberDet är väl självklart att du ska upp igen!!Såg riktigt bra ut..:emo-thumb
Vilken rygg med detaljer du besitter13 december, 2006 at 10:10 #933208Anonym anvandareMemberHej! Bra bilder. tackar för dubbelbicep bakifrån -52, har du fler från vår klass? Hade varit roligt att få dem. VIll du skicka över dem på mail [mailto:tinigard@hotmail.com] i såfall?
Min sambo satt kass till för att ta kort tyvärr så jag har inga bra.Tini gardebrand -52 nr 5
13 december, 2006 at 23:28 #933209Anonym anvandareMemberTack så mycket=)
Hehe, mm absolut, bra inställning det=) Du såg ut att ha väldigt roligt, det som också fick mig att ta några bilder extra=) *Synd dock att man inte fick några på ”pippi-bruden” som också såg ut att ha lika roligt=)
Keep up the good work=) Hoppas du är med nästa år igen=) :emo-thumb
Anna Andersson wrote:Det är det roligaste jag gjort att ställa mig på scen.
Att dieten inte gick som planerat hela vägen fram och att jag fick gå upp samtidigt som de grova tjejerna var inte mycket att gräma sig över utan det var bara att ha så roligt som möjligt.
Om det blir tävling igen vet man aldrig för det var grymt roligt så det lockar definitivt men när det blir är en annan femma.Riktigt snygga bilder du tagit!!!!:up:
14 december, 2006 at 00:08 #933210Anonym anvandareMemberKanon fina bilder:up:
18 december, 2006 at 15:02 #933211Anonym anvandareMemberDet var verkligen bra bilder.
Jag tävlade på Luciapokalen och skulle gärna vilja använda en av dina bilder. Jag har skickat mail till dig om detta men inte fått svar och det går inte att skicka PM till dig här. Du kan väl kolla dina mail och höra av dig.
Med vänliga hälsningar
Erik Walltin -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.