Home › Forums › Tävlingar och Events › 4,2 mil genom Paris
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 april, 2006 at 19:09 #1023172Anonym anvandareMember
Sanslös utmaning att lyckas genomföra hela kalaset redan utan incidenter, och under de här förutsättningarna blir saken naturligtvis inte mindre tuff. Ändå är jag av, vis av erfarenhet, föga förvånad över att ni två grejade det…med rätt inställning så klarar man uppenbarligen det mesta:emo-thumb
11 april, 2006 at 20:04 #1023173Anonym anvandareMembervad strångt att genomföra det hela med sjukdom o massa motgångar!
hurra för er!!
11 april, 2006 at 20:13 #1023174Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Sanslös utmaning att lyckas genomföra hela kalaset redan utan incidenter, och under de här förutsättningarna blir saken naturligtvis inte mindre tuff. Ändå är jag av, vis av erfarenhet, föga förvånad över att ni två grejade det…med rätt inställning så klarar man uppenbarligen det mesta:emo-thumbTack tack!
Både jag och Åsa känner att något riktigt stort är på G, men vad kan vi inte riktigt sätta tummen på.
Klaffar allt och går åt andra hållet, kan det ju sluta som en saga.När man är frisk har man massor av önskningar,
när man är sjuk har man bara en önskan11 april, 2006 at 20:19 #1023175Anonym anvandareMembergood job fever o åsa du är unik du (hon med :p)
11 april, 2006 at 20:20 #1023176Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:vad strångt att genomföra det hela med sjukdom o massa motgångar!hurra för er!!
:emo-thumb
Läste att ni eventuellt skall springa New york marathon.
Nu har jag anmält oss för nästa år (slut i år).
Blev sugen tack vare dig.
Var ute i god tid, för det säger bara swich.
Paris hade vi ren tur att vi kom med till.Det tuffa börjar nu, för nu måste åsa komma i form också
11 april, 2006 at 20:26 #1023177Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:good job fever o åsa du är unik du (hon med :p)Du menar att jag se ut som ett lik och Åsa som en kubik va;)
Stötta nu frugan din, så hon kommer upp på scen någon gång:wazzup:11 april, 2006 at 20:37 #1023178Anonym anvandareMemberlättare sagt än gjort. ren tur jag fann min diet nu sist. en annan måste kämpa lite till o finna sitt. men vi hoppas Ses på nogp sen då antar jag mr camera
11 april, 2006 at 20:41 #1023179Anonym anvandareMemberHar man laddat för ett lopp så känns det bäst att genomföra det. Är man sjuk finns det dock risk för komplikationer el att skador förvärras. Hoppas ni återhämtar er snabbt. Ska ni dit nästa år också?
11 april, 2006 at 20:54 #1023180Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Har man laddat för ett lopp så känns det bäst att genomföra det. Är man sjuk finns det dock risk för komplikationer el att skador förvärras. Hoppas ni återhämtar er snabbt. Ska ni dit nästa år också?Laddat och laddat, det var mer resan i sig vi längtade efter.
Just nu är det att vara sjuk som är det jobbiga.
Varken jag eller Åsa har några kännigar efter loppet.
Jag måste nog springa exremt långt och fort, för att känna att det sliter.
Är ju van att göra dryga 2 mil per dag.Men det är nog mest mentalt, som det har slitit.
Om någon vecka eller så, så har man nog tillfrisknat.
Nästa år skall vi dit igen, skall du hänga med?Är ju känd därborta, så jag måste ju dit igen:P
11 april, 2006 at 21:07 #1023181Anonym anvandareMemberNågon gång i sitt liv måste man ju göra en mara:p Har ju bott i Paris också så det vore kul att göra det just där. Har inte löpt så långa distanser innan så jag vet inte hur min kropp reagerar. Hör av mig ifall det blir aktuellt!
11 april, 2006 at 22:08 #1023182Anonym anvandareMemberKan inte ni två dela med er ett par % av er kondition till mig. Bara det hade ju garanterat räckt till att man orkat springa milen igen
13 april, 2006 at 00:03 #1023183Anonym anvandareMemberfffffffffffffffffffffffffffff
13 april, 2006 at 08:43 #1023184Anonym anvandareMemberFaen vad ni har otur på era resor ofta, men ni håller ändå humöret uppe.
Jag är ännu en gång oerhört imponerad av er kapacitet. :worship:
Starkt !
13 april, 2006 at 19:40 #1023185Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Någon gång i sitt liv måste man ju göra en mara:p Har ju bott i Paris också så det vore kul att göra det just där. Har inte löpt så långa distanser innan så jag vet inte hur min kropp reagerar. Hör av mig ifall det blir aktuellt!Låter toppen det:emo-thumb
Vi har redan bokat in nästa år, så vi ger oss inte så lätt.
Har själv varit där rätt mycket som liten, men tyvärr inte haft intresse av att lära mig språket (och det får man skit för nu).Men det är aldrig försent:|
Så här kunde det se ut vid påfyllningstation.
13 april, 2006 at 19:47 #1023186Anonym anvandareMemberXavier wrote:Kan inte ni två dela med er ett par % av er kondition till mig. Bara det hade ju garanterat räckt till att man orkat springa milen igenVi har inte speciellt bra kondis, utan mera uthållighet.
Men visst när jag är som bäst, så är den rätt hyffsad:P
Skall jag vara ärlig så orkar jag heller inte springa milen, det är därför jag hellre springer två.
Låter konstigt va:|, men det är svårt att förklara.
Ungefär som ett samlag, ju längre du klara att hålla ut ju goare blir orgasmen:P 😮Så här såg det ut vid målgången.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.