Home › Forums › Tävlingar och Events › AF-Camp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2007 at 13:35 #849118Anonym anvandareMember
ÅRETS MÖJLIGHET INFÖR HÖSTENS TÄVLINGAR I ATHLETIC FITNESS!
Helgen 8-9/9 kommer årets möjlighet till få poseringtips och bli bedömd av SKKF:s domare i Athletic Fitness SM (22/9) samt att träna chins, dips och hinderbana på den utrustning som kommer att användas på SM i Athletic Fitness. Detta blir även ett gyllene tillfälle för dig som ska tävla för första gången på Decembercupen.
Platsen för detta ”AF CAMP -07” är First Camp, Skutberget i Karlstad
Ett antal av Sveriges bästa domare kommer att finnas på plats för att ge dig som tävlande en unik möjlighet, oavsett om ni ska tävla på SM eller på Decembercupen.Hinderbanan kommer att vara identisk med årets SM-bana, vilket bara det borde vara högaktuellt!
Chins- och dipsräcket blir även det samma som används på SM.
Ett helt nytt fräscht gym finns på området som ligger alldeles vid Vänern. First Camp Skutberget är ett av Karlstads finaste friluftsområden!
Ta och titta in på [www.firstcamp.se] för en förhandstitt på området!I paketet ingår följande:
Boende i First Camps stugor (Alt 1, Självhushåll 3 pers, Alt 2, Villavagn 4 pers)
Två tillfällen till domarbedömning
Två gympass
Styrkerondsbedömning
Två hinderbanepass
Pris: Endast 520:-/pers och dygn. Info och bokning: Micke 0738032300.14 augusti, 2007 at 13:35 #84503Anonym anvandareMember14 augusti, 2007 at 14:40 #849119Anonym anvandareMemberlåter intressant :up:
14 augusti, 2007 at 15:58 #849120Anonym anvandareMemberMåste säga att jag tycker detta är ganska orättvist, alla har ju inte chansen att komma ifrån då och sen kostar det pengar, är ju mycket enklare för dom från Karlstad att få gratis tips och chans att prova på hinder etc.
14 augusti, 2007 at 16:12 #849121Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Måste säga att jag tycker detta är ganska orättvist, alla har ju inte chansen att komma ifrån då och sen kostar det pengar, är ju mycket enklare för dom från Karlstad att få gratis tips och chans att prova på hinder etc.jag betalar gärna för mig :up:
se till att ta ledigt då martin :nod14 augusti, 2007 at 16:42 #849122Anonym anvandareMemberjiggen wrote:jag betalar gärna för mig :up:
se till att ta ledigt då martin :nodHar lite knapert med ekonomin då jag inte får någon semester ersättning för dom veckorna jag varit ledig precis och borde inte ta ledigt mer.
Blir ju dessutom en del pengar men resa, boende och käk.
14 augusti, 2007 at 16:49 #849123Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Har lite knapert med ekonomin då jag inte får någon semester ersättning för dom veckorna jag varit ledig precis och borde inte ta ledigt mer.Blir ju dessutom en del pengar men resa, boende och käk.
nee går ju på diet så kostar ingen matpengar då, euroshopper tonfiske är billigt:emo-thumb haha…ne men är väl resan som blir det dyra tyvärr:(
14 augusti, 2007 at 16:58 #849124Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Måste säga att jag tycker detta är ganska orättvist, alla har ju inte chansen att komma ifrån då och sen kostar det pengar, är ju mycket enklare för dom från Karlstad att få gratis tips och chans att prova på hinder etc.Jag tycker det är ganska orättvist, alla har faktiskt inte chansen att åka på utlandssemester till Medelhavsområdet – det kostar mycket och tänk de som redan bor vid Medelhavet, de får bada gratis i havet och prova på sina simkunskaper.
14 augusti, 2007 at 17:12 #849125Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Måste säga att jag tycker detta är ganska orättvist, alla har ju inte chansen att komma ifrån då och sen kostar det pengar, är ju mycket enklare för dom från Karlstad att få gratis tips och chans att prova på hinder etc.Hej Martin!
Vart i ligger det orättvisa?
Vi ger samtliga tävlande möjlighet att delta till en mycket rimlig peng, sen är det som alltid att alla kan inte deltaga på grund av en och anna anledning.
Titta över din kalender och omstrukturera för att komma till Karlstad denna helg. Du är varmt välkommen!
Mvh
Micke14 augusti, 2007 at 17:17 #849126Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Jag tycker det är ganska orättvist, alla har faktiskt inte chansen att åka på utlandssemester till Medelhavsområdet – det kostar mycket och tänk de som redan bor vid Medelhavet, de får bada gratis i havet och prova på sina simkunskaper.Jag kan inte åka utomlands.
Jag måste jobba på gymet.Syns i hinderbanan då Johanna !!
Micke, får även avdankade f.d AF-atleter vara med ?
14 augusti, 2007 at 17:20 #849127Anonym anvandareMemberLåter skitskoj! :up:
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]14 augusti, 2007 at 19:48 #849128Anonym anvandareMemberLivet är bra orättvist det är inte alla som har råd med dyra kosttillskott, vissa får köpa euroshopper kycklingfilé på dieten medan andra har råd med kronfågel. Somliga har råd med hot-stuff på tävlingsdagen andra får vara utan.
Jag tycker det är ett riktigt bra initiativ detta, sedan har dessvärre inte alla samma förutsättningar att delta men så ser världen ut.14 augusti, 2007 at 20:07 #849129Anonym anvandareMemberinitiativ!
Illa bara att man flyttat soo far away men jag har min plan. …..
Kör HÅRT alla som kommer!
Godd luck!14 augusti, 2007 at 20:10 #849130Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag kan inte åka utomlands.
KLART vi ska köra men bokar hellre in: helgen 22-23/9 då jag kommer hem för att hjälpa till på SM!
Tänkte vi kanske kunde ”smyg” köra på SMbanan om JAG fjäskar lite för headmaster JP?Boka in den helgen DU baby!
Blir svårt att komma hem var och varannan helg, föresten: har hittat grymma hinderbana här nere! YEA!!!!
Ciao;)
14 augusti, 2007 at 22:07 #849131Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag kan inte åka utomlands.
Trotts ditt ”roliga” tilltag med att vara Papprazzifotograf så kan du få vara med. Tråkigt bara för de andra att få så mycket spö …………
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.