Home › Forums › Tävlingar och Events › AF-Camp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 augusti, 2007 at 21:35 #849147Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Jo, blir ju som att klaga även att det inte är menat så, se det som konsturktiv kritik eller nått Men tycker det gynnar dom som bor i området. Är ju ändå ett par.
Tycker också det är ett bra initiativ men det skulle finns på mer än plats i landet så alla har möjligheten att komma. För det är ju en enorm fördel.
Lycka till nu alla. Får se om man lyckats hitta nått exta knäck och få ihop pengar eller nått…
LÄGG NER OCH GÅ VIDARE:emo-thumb
16 augusti, 2007 at 08:41 #849148Anonym anvandareMemberJukebox wrote:Vad kostar det om man nu bara skulle vilja prova på exempelvis hinderbanan och kan fixa eget boende etc.?Hej!
Paketpriset 520:- är ett enhetspris som vi inte justerar. Kan t ex berätta att boendet en natt ligger mellan 660:- – 990:-, då förstår du/ni att detta är ett BRA pris för hela paketet!
Välkomna!
16 augusti, 2007 at 17:08 #849149Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Har ju redan svarat lite på det, men det jag menar är ju att det gynnar dom som bor i närheten och kan ta sig dit billigare etc. Kunde det varit på tre olika platser i landet, hade alla haft en större möjlighet.Ordnar du med det arrangemanget, transporterar hinderbanan runt landet och ser till så att alla domare ställer upp gratis (eller, rättare sagt så får vi också betala för att få vara med) så tror jag inte att någon kommer att klaga.
Jag kör 120 mil tor den helgen och betalar lika mycket som alla andra för att vara med. Allt för en domarkonferens. Två veckor senare kör jag samma sträcka igen för att vara huvuddomare på SM. Varför? För att jag tycker att det är roligt och för att jag tycker att det är värt det såklart.
16 augusti, 2007 at 17:31 #849150Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Ordnar du med det arrangemanget, transporterar hinderbanan runt landet och ser till så att alla domare ställer upp gratis (eller, rättare sagt så får vi också betala för att få vara med) så tror jag inte att någon kommer att klaga.Jag kör 120 mil tor den helgen och betalar lika mycket som alla andra för att vara med. Allt för en domarkonferens. Två veckor senare kör jag samma sträcka igen för att vara huvuddomare på SM. Varför? För att jag tycker att det är roligt och för att jag tycker att det är värt det såklart.
Förstår vad du menar Jörgen. Tycker det är beundransvärt den tid och pengar ni lägger ner, men tycker ändå det skapar lite olika fördeöar för vissa, särskilt när ni fixar.
Skrev innan att jag förstår att det inte går att organisera så som jag tycker vore bättre men men.
Bara att gilla läget och få den hjälp man kan få här, är mest hinderbanan som intresserade mig, posering och styrkerinderna kan Stefan hjälpa mig med.
Lycka till där uppe och på SM alla!
Mvh
16 augusti, 2007 at 19:38 #849151Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Ordnar du med det arrangemanget, transporterar hinderbanan runt landet och ser till så att alla domare ställer upp gratis (eller, rättare sagt så får vi också betala för att få vara med) så tror jag inte att någon kommer att klaga.Jag kör 120 mil tor den helgen och betalar lika mycket som alla andra för att vara med. Allt för en domarkonferens. Två veckor senare kör jag samma sträcka igen för att vara huvuddomare på SM. Varför? För att jag tycker att det är roligt och för att jag tycker att det är värt det såklart.
Vad Jörgen försöker säga är att han skulle köra dubbla sträckan bara för att få träffa mig.
16 augusti, 2007 at 23:03 #849152Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Hej!Paketpriset 520:- är ett enhetspris som vi inte justerar. Kan t ex berätta att boendet en natt ligger mellan 660:- – 990:-, då förstår du/ni att detta är ett BRA pris för hela paketet!
Välkomna!
Okej. Jag förstår. Nästa fråga blir då hur det ser ut mer praktiskt med tidsplanen? Kan man göra allt på lördagen eller är det uppdelat på något sätt?
17 augusti, 2007 at 11:52 #849153Anonym anvandareMemberJukebox wrote:Okej. Jag förstår. Nästa fråga blir då hur det ser ut mer praktiskt med tidsplanen? Kan man göra allt på lördagen eller är det uppdelat på något sätt?Hej!
Det kommer att vara uppdelat på olika dagar. Mea detaljerat program kommer inom kort.
Mvh
Micke17 augusti, 2007 at 21:36 #849154Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Ordnar du med det arrangemanget, transporterar hinderbanan runt landet och ser till så att alla domare ställer upp gratis (eller, rättare sagt så får vi också betala för att få vara med) så tror jag inte att någon kommer att klaga.Jag kör 120 mil tor den helgen och betalar lika mycket som alla andra för att vara med. Allt för en domarkonferens. Två veckor senare kör jag samma sträcka igen för att vara huvuddomare på SM. Varför? För att jag tycker att det är roligt och för att jag tycker att det är värt det såklart.
Är villig att sponsra med 100:- för transporten av grejerna till Martin. Få med dig ett gäng så kommer dom, blir det rättvist då eller ska de vidare till Umeå kanske?
20 augusti, 2007 at 09:04 #849155Anonym anvandareMemberKul grej! Hoppas ni får en bra helg, hade gärna varit med men det blir för dyrt att ta sig.
Tini24 augusti, 2007 at 11:52 #849156Anonym anvandareMemberVilken av dagarna kommer det ges møjlighet att springa hinderbanan?
24 augusti, 2007 at 12:32 #849157Anonym anvandareMemberRon wrote:Vilken av dagarna kommer det ges møjlighet att springa hinderbanan?Hoppas Micke tillåter mig att svara på den frågan åt honom då vi just diskuterade detta igår kväll.
Man kommer kunna prova hinderbanan bägge dagar. Efter 12.00 någon gång på lördagen och på förmiddagen på söndagen.
Schema kommer säkert snart upp med tioder på alla aktiviteter.:emo-thumb
27 augusti, 2007 at 11:02 #849158Anonym anvandareMemberHej!
Nu när det är ca 2 veckor kvar till Campen så har följnade anmält sig!
Johan Gustafsson
Patrik Andersson
Henrik LindhHanne Bertheussen
Annika Nilsson
Anna Lûbeck
Malin LjungDet finns fortfarande möjlighet under denna vecka att inkomma med sin anmälan! De som är anmälda har i dag fått programmet för helgen, se era privata mail!
Mvh
Micke1 september, 2007 at 16:19 #849159Anonym anvandareMemberHmm är vi verkligen inte fler som ska dit?
Kan säga att jag och Malin samåker från Borås.. Är det nån mer som e sugen på att delta och råkar bo i eller i närheten av Borås så kan vi säkert fixa så ni kan åka med oss! Kom igen nu!! :up:
2 september, 2007 at 02:12 #849160Anonym anvandareMemberHar strulat till sig lite med transporten till Karlstad för mig.
Någon/några som kan tänka sig att samåka från Malmö/skåne-trakten till AF-campen?
Skicka gärna ett PM.MVH
Ronnie Karlsson3 september, 2007 at 08:11 #849161Anonym anvandareMemberLsitgan ovan över deltagare är inte helt komplett, utan det ska finnas ytterligare några namn på den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.