Home › Forums › Tävlingar och Events › AF-Camp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2007 at 11:32 #849162Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Hej!
Nu när det är ca 2 veckor kvar till Campen så har följnade anmält sig!
Johan Gustafsson
Patrik Andersson
Henrik LindhHanne Bertheussen
Annika Nilsson
Anna Lûbeck
Malin LjungDet finns fortfarande möjlighet under denna vecka att inkomma med sin anmälan! De som är anmälda har i dag fått programmet för helgen, se era privata mail!
Mvh
MickeUppdaterad lista:
Johan Gustavsson
Patrick Andersson
Henrik Lindh
Tommy Andersson
Tomas Åberg, SöndagHanna Bertheussen
Annika Nilsson
Malin Ljung
Anna Bergli, Lördag (Nu ballar du inte ur..)
Elin Sundström, Söndag
Maria AnderssonAlla ska känna sig varmt välkomna till Karlstad kommande helg!
Mvh
Micke5 september, 2007 at 12:10 #849163Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Uppdaterad lista:Johan Gustavsson
Patrick Andersson
Henrik Lindh
Tommy Andersson
Tomas Åberg, SöndagHanna Bertheussen
Annika Nilsson
Malin Ljung
Anna Bergli, Lördag (Nu ballar du inte ur..)
Elin Sundström, Söndag
Maria AnderssonAlla ska känna sig varmt välkomna till Karlstad kommande helg!
Mvh
MickeLätt för dig att säga då du slipper vara vaken 24 timmar för att sedan bara sova dryga 3 timmar innan du ska upp och vara pigg och alert.
Jag lovar inget, men det ser lite mörkt ut faktiskt. Sömn är viktigt för mig.5 september, 2007 at 17:54 #849164Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Lätt för dig att säga då du slipper vara vaken 24 timmar för att sedan bara sova dryga 3 timmar innan du ska upp och vara pigg och alert.
Jag lovar inget, men det ser lite mörkt ut faktiskt. Sömn är viktigt för mig.EHRM! Nu pallrar sig fröken dit. Och därmed basta.
5 september, 2007 at 18:17 #849165Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Lätt för dig att säga då du slipper vara vaken 24 timmar för att sedan bara sova dryga 3 timmar innan du ska upp och vara pigg och alert.
Jag lovar inget, men det ser lite mörkt ut faktiskt. Sömn är viktigt för mig.Kanske ska ta det som ett straff för fotot på forumet …..
Håller med Jörgen …. se till att ta dig dit och sätt de andra på plats!
5 september, 2007 at 18:35 #849166Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Kanske ska ta det som ett straff för fotot på forumet …..Håller med Jörgen …. se till att ta dig dit och sätt de andra på plats!
Jörgen och Camparn : Jag har inte bestämt mig helt än. Det vore väl så gott som klart om bägge ni två springer hinderbana mot mig.
5 september, 2007 at 21:48 #849167Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jörgen och Camparn : Jag har inte bestämt mig helt än. Det vore väl så gott som klart om bägge ni två springer hinderbana mot mig.Är det det som krävs så visst. Du springer två varv och jag ett.
Jag kommer ändå att få spö. :nod7 september, 2007 at 13:06 #849168Anonym anvandareMemberKör hårt och ha super KUL nu i helgen, helt övertygad om att det kommer att bli en kanonträff med många hungriga deltagare och coacher!
Ciao! /BerggrenKör HÅRT & KÖTTA på!
8 september, 2007 at 06:23 #849169Anonym anvandareMemberHa en trevlig helg nu alla !
Tyvärr ses vi varken på campet eller på gymet. Jag har miljoner saker att göra hemma i huset bland annat att sova.
Jag svimmar snart av trötthet tror jag…Vi får ses alla under SM-helgen istället.
9 september, 2007 at 15:03 #849170Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ha en trevlig helg nu alla !
Tyvärr ses vi varken på campet eller på gymet. Jag har miljoner saker att göra hemma i huset bland annat att sova.
Jag svimmar snart av trötthet tror jag…Vi får ses alla under SM-helgen istället.
gött å se att det finns likasinnade som satsar på lite annat också då och då samt prioriterar sin egen träning!
Kötta på baby!
see you soon makaroon:P
Ciao9 september, 2007 at 22:41 #849171Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ha en trevlig helg nu alla !
Erkänn att du inte vågade komma för du var rädd för att få stryk av mig i hinderbanan. ERKÄNN! ! :nono:
9 september, 2007 at 22:46 #849172Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Erkänn att du inte vågade komma för du var rädd för att få stryk av mig i hinderbanan. ERKÄNN! ! :nono:Hehe, du var för full för att utmana mig på hinderbanan.
9 september, 2007 at 22:58 #849173Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hehe, du var för full för att utmana mig på hinderbanan.Det där är bara lögn och förtal.
Bilder kommer att komma upp under morgondagen.
Alla som var med var mycket nöjda med helgen och ni som inte var med missade verkligen ett lysande tillfälle att få feedback på allt från posering till teknik i styrkeronden och hinderbanan.
9 september, 2007 at 23:08 #849174Anonym anvandareMemberVill bara tacka ödmjukast för en underbar helg med mycket inspiration, trevliga å kunniga människor som man verkligen känner brinner för af:s framtid! :yahoo:
Även om jag själv inte kommer ställa upp i sm i år så känner jag mig redan nu taggad inför nästa år.Till er som inte var där: BIIIIIIG MISTAKE!!!! :frust: Skulle själv åkt över halva landet minst för att göra om det! Nu ska man bara smälta alla intryck å köra på stenhårt fram till DC!
9 september, 2007 at 23:18 #849175Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det där är bara lögn och förtal.Bilder kommer att komma upp under morgondagen.
Alla som var med var mycket nöjda med helgen och ni som inte var med missade verkligen ett lysande tillfälle att få feedback på allt från posering till teknik i styrkeronden och hinderbanan.
Haha.
Jag vet, det var tråkigt att missa det, men eftersom jag ändå gått över till BB nu och behövde min sömn ganska mycket så avstod jag.
Men jag tvivlar itne på att det blev kanon med de arrangörer som fanns.10 september, 2007 at 06:47 #849176Anonym anvandareMemberTack till alla arrangörer och deltagare för en otroligt givande helg (även för mig som inte är AF tävlande).
Förutom att jag fick mycket bra konstruktiv kritik som jag ska jobba med framöver fick jag chansen att träffa ett helt gäng trevliga människor med gemensamma intressen – Och det i en underbar miljö med tillgång till gym och allt annat man kunde behöva. Toppenhelg!Hoppas på liknande arrangement framöver! Och hoppas även att alla som inte var där inser att dom missade något – rekommenderar er starkt att hänga på nästa gång:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.