AF-Camp

Home Forums Tävlingar och Events AF-Camp

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 84 total)
  • Author

Verkar som jag MISSA något stort, skit också men men… det som inte dödar det härdar!
    KUL att helgen vara lyckad!
    Bra jobbat alla inblandade!
    Ses på SM

aix wrote:
    Vill bara tacka ödmjukast för en underbar helg med mycket inspiration, trevliga å kunniga människor som man verkligen känner brinner för af:s framtid! :yahoo:
    Även om jag själv inte kommer ställa upp i sm i år så känner jag mig redan nu taggad inför nästa år.

Till er som inte var där: BIIIIIIG MISTAKE!!!! :frust: Skulle själv åkt över halva landet minst för att göra om det! Nu ska man bara smälta alla intryck å köra på stenhårt fram till DC!

TAGGAD; keep up the good work och jobba ännu hårdare! ses på sm?
    Ciao:up:

vad kan man säja……KANON:up:
    Alla var trevliga med samma intresse,mycket givande helg för ALLA….
    Som sakt rekomenders stort om man planerar att ställa upp på tävling :up:

superberggren wrote:
    TAGGAD; keep up the good work och jobba ännu hårdare! ses på sm?
    Ciao:up:

Tack! Känns såååå himla rätt detta å jag längtar till sm nästa år redan!

Jag VILL ju upp å kolla i år, men har ingen att åka med.. :( Så är det man ingen bil har plus att jag går på diet så jag kommer inte va så kul att hänga med där uppe kanske..? 😮
    När åker du upp och har du en plats över så PM:a mig gärna! :)

Hanne wrote:
    Tack till alla arrangörer och deltagare för en otroligt givande helg (även för mig som inte är AF tävlande).
    Förutom att jag fick mycket bra konstruktiv kritik som jag ska jobba med framöver fick jag chansen att träffa ett helt gäng trevliga människor med gemensamma intressen – Och det i en underbar miljö med tillgång till gym och allt annat man kunde behöva. Toppenhelg!

Hoppas på liknande arrangement framöver! Och hoppas även att alla som inte var där inser att dom missade något – rekommenderar er starkt att hänga på nästa gång:emo-thumb

I totally agree!!

Det kommer kännas betydligt tryggare att stå på scen om två veckor när man gjort ett rejält genrep helgen som varit :emo-thumb

kul att träffa dig irl hanne!!

Bilder från helgen finns här [http://forum.body.se/showthread.php?t=16590]

Grymma bilder!!
    Synd att jag inte kunde komma…
    Fin du e Mia!! Kommer bli bra du!!

athleticmia wrote:
    kul att träffa dig irl hanne!!

Detsamma Maria! Lycka till med sista förberedelserna nu, ses i Karlstad:)

KUL m bilder!Jäääääääääääää

Vill bara instämma med övriga deltagare och tacka alla för en kanonhelg! :up: Lite förvånande dock att inte fler som tävlar eller går i tävlingstankar passar på att utnyttja chansen att få feedback och konstruktiv kritik från domarkåren, men troligvis blir det ett större deltagarantal om arrangemanget blir återkommande!

[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]

aix wrote:
    Tack! Känns såååå himla rätt detta å jag längtar till sm nästa år redan!

Jag VILL ju upp å kolla i år, men har ingen att åka med.. :( Så är det man ingen bil har plus att jag går på diet så jag kommer inte va så kul att hänga med där uppe kanske..? 😮
    När åker du upp och har du en plats över så PM:a mig gärna! :)

Vore ju en super idé att åka upp och kika:up: : är övertygad om att du klarar av dieten där uppe också: tänk på vad mycket du får igen genom att dra dit!En erfarenhet rikare!!!!

Jag åker redan upp på fredag direkt efter jobbet till värmland: vårt team; GET FIT är ju tillsammans m förbundet arrangör så jag kommer jobba lördag för teamet och passa på att hälsa på familjen: två flugor i en smäll!
    men dyker du upp lovar jag att vi hinner ses!

rock ON baby!
    Ciao
    ps.vore KUL att köra ett pass ihop framöver!Hör gärna av dig!ds

Jorgen wrote:
    Bilder från helgen finns här [http://forum.body.se/showthread.php?t=16590]

Tusen tack, Jörgen för alla bilder! :up: Har inte hunnit kika på dem ännu men snart så..!

superberggren wrote:
    Vore ju en super idé att åka upp och kika:up: : är övertygad om att du klarar av dieten där uppe också: tänk på vad mycket du får igen genom att dra dit!En erfarenhet rikare!!!!

Jag åker redan upp på fredag direkt efter jobbet till värmland: vårt team; GET FIT är ju tillsammans m förbundet arrangör så jag kommer jobba lördag för teamet och passa på att hälsa på familjen: två flugor i en smäll!
    men dyker du upp lovar jag att vi hinner ses!

rock ON baby!
    Ciao
    ps.vore KUL att köra ett pass ihop framöver!Hör gärna av dig!ds

Ska jag göra.. Ska bara komma in i min första dietfas, så kör vi så de ryker sen! 8) Har ju ditt nummer!

aix wrote:
    Ska jag göra.. Ska bara komma in i min första dietfas, så kör vi så de ryker sen! 8) Har ju ditt nummer!

soo nice, just call me so fixar vi till ett grymmo päääääääääss!
    Jääääääääääää:P
    trevlig helg

aix wrote:
    Tusen tack, Jörgen för alla bilder! :up: Har inte hunnit kika på dem ännu men snart så..!

NP.

Bra fightingface i dipsen där. :D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.