Home › Forums › Tävlingar och Events › AF-Camp
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 september, 2007 at 13:46 #849192Anonym anvandareMemberJorgen wrote:NP.
Bra fightingface i dipsen där.
Haha.. Du anar inte hur ofta killarna på gymmet här hemma tror jag går runt å är sur och då inte minst när jag laddar för dips & chins.. Är just då man lägger till den där minen:o Är ju bara fokuserad.:emo-thumb
20 september, 2007 at 10:02 #849193Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Hej Martin!Vart i ligger det orättvisa?
Vi ger samtliga tävlande möjlighet att delta till en mycket rimlig peng, sen är det som alltid att alla kan inte deltaga på grund av en och anna anledning.
Titta över din kalender och omstrukturera för att komma till Karlstad denna helg. Du är varmt välkommen!
Mvh
MickeTycker precis som martin svensson. Jag bor i karlshamn drygt 50 mil till karlstad. Vänd på det-hur många skulle åkt från karlstad till karlshamn. Nä detta är faktiskt orättvist. Tips från dommarA är heller inte riktigt rätt att ha med…
20 september, 2007 at 10:27 #849194Anonym anvandareMemberarnemar wrote:Tycker precis som martin svensson. Jag bor i karlshamn drygt 50 mil till karlstad. Vänd på det-hur många skulle åkt från karlstad till karlshamn. Nä detta är faktiskt orättvist. Tips från dommarA är heller inte riktigt rätt att ha med…Så vi ska låta utvecklingen stå stilla för att absolut rättvisa inte kan skapas? Var och en gör sina prioriteringar och de som deltog fick nog ett och annat med sej som kan ge fördelar. De som prioriterade annorlunda kanske hittar andra fördelar?
Äventyret som blev möjligt via ideela krafter fanns tillgängligt för alla. Är det mer rättvist att låta bli att köra nån fortsättning? Jag tror risken är överhängande när vissa låter sin frustration stänka på de som jobbat a-et av sej för att ordna något i grunden positivt. Men om ingen får nåt har vi väl uppnått nån sorts rättvisa…
Faktorer som avstånd och ekonomi känns väldigt tramsigt. Och min fråga för att, om det skulle vara aktuellt med en fortsättning – om vi är så dumma att vi försöker igen – veta hur vi undviker att trampa nån på tårna: Var går den geografiska avståndsgränsen för orättvisa? Vilken ort är den rättvisaste?
Sen verkar avståndet inte ha så stor betydelse. Lokal hjälp har erbjudits vid ett flertal tillfällen till tävlande runt om i landet. Mycket få har nappat. Allt för många har valt att fortsätta leka framför hallspegeln och sen få facit kastat i ansiktet på scenen som en hink kallt vatten. Men det är ju deras val…Vilka tips får man ge och inte? Får man säga a, eller rent av b?
Hur ska vi bestraffa de som har någon domare eller erfaren tävlande i sin närhet? Det är ju också orättvist.
Hur bestraffar vi de med goda gener eller bra träningsvilja?
20 september, 2007 at 10:42 #849195Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Hur bestraffar vi de med goda gener eller bra träningsvilja?Det är orättvist!111Z0mg!
*knyter näven i fickan*
/vi som byggde Sverige
20 september, 2007 at 10:56 #849196Anonym anvandareMemberhaha roligt läsning faktist
Jag själv bor i karlstad och såg det givetvis som ett bra tillfälle, skulle det ligga i karlshamn så kanske jag skulle fundera på om jag skulle åka eller ej men skulle nog överväga att åka om man prioiterar sitt intresse..
MEN hur kan man resonera som att det är orättvist? Vet inte vad vissa tror men b.la hinderbanan finns ju inte nermonterad i en lastbil redo för att åka land och rike för att alla ska få ”chans” att prova den, utan den finns i karlstad och peter och micke var guld som släpade ut hinerbanan den milen för att montera ihop den (och ner) men dom kanske borde åka med den på en sverige tur för att det ska bli rättvist :frust:
Men JP se det som ett bra tillfälle, 2500kr/deltagare så kan du/ni åka runt till alla, det kan bli en guldgruva värkar det som
20 september, 2007 at 11:00 #849197Anonym anvandareMemberDet där med avstånd är bara BLAHA!!!!
Senaste månaderna har jag sett hur många i min närhet som har blivit erbjuden ”proffshjälp” men skitit blanka fan i att ta chansen!!! Varför??
Kanske samma aneldning till att inte komma till Af-camp?? Vad det nu kan vara….hmmm….har ännu inte lyckats tänka ut det…20 september, 2007 at 16:52 #849198Anonym anvandareMemberarnemar wrote:Tycker precis som martin svensson. Jag bor i karlshamn drygt 50 mil till karlstad. Vänd på det-hur många skulle åkt från karlstad till karlshamn. Nä detta är faktiskt orättvist. Tips från dommarA är heller inte riktigt rätt att ha med…Jag körde 57 mil enkel resa för att ställa upp och vara med på domarkonferensen och AF-Camp. Hade det varit i Karlshamn hade jag kört dit. Varför? Jo, utav intresse naturligtvis. Jag tror att det för dom allra flesta är en prioriteringsfråga om dom kommer eller inte.
Kan du motivera varför det inte är rätt att få tips av domarna?
Hur långt är för långt?
21 september, 2007 at 11:14 #849199Anonym anvandareMemberaix wrote:Ska jag göra.. Ska bara komma in i min första dietfas, så kör vi så de ryker sen! Har ju ditt nummer!ROCK on :up: !
Klart vi hörs!
Lycka till i höst!!!
Hoppas kunna komma ner till skåne land under DC och kika:
Ger så mycket tillbaka!
Ciao baby;)22 september, 2007 at 09:29 #849200Anonym anvandareMembervart i karlstad ligger tävlings arenan???
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.