Home › Forums › Tävlingar och Events › Anders Graheims träningsläger och nybörjartävlingen Tammerpokalen tillbaks 2012
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2011 at 09:58 #50220Anonym anvandareMember6 december, 2011 at 09:58 #120710Anonym anvandareMember
Jajamen, det blir såklart en repris på både Tammer Training Camp och Tammerpokalen även nästa sommar. Datumet blir den första helgen i juli. 2012 års upplaga blir den femte av träningslägret samt den fjärde av nybörjartävlingen!
Lyssna till intervjun med Anders från Fitnessfestivalen 2011 i senaste avsnittet av BODY Radio (spännande förändringar planeras): [www.body.se/kategori/radio/]
6 januari, 2012 at 18:50 #120711Anonym anvandareMemberÅhhh spännande.. så vilka hade tänkt ta steget ut iår och tävla för första gången och ska ställa upp på Tammer??
Jag är en av de som nu tar mig själv i kragen och släpar mig upp på scenen för första gången.
Hjälp vad har man gett sig in på??? hahah;)7 januari, 2012 at 05:15 #120712Anonym anvandareMemberSkönt att höra att det blir av då är det bara fortsätta dieta tills scenen:)
6 februari, 2012 at 12:19 #120713Anonym anvandareMemberHar redan nu bokat in tävlingen i kalendern!
Har missat de 2 senaste åren då det sammanfallit med födelsedagar men i år ska jag gå och kikaHoppas på att även hänga med på lägret
12 mars, 2012 at 12:50 #120714Anonym anvandareMemberSpännande Jag är också en av de som nu anser att det är dags att pröva sina vingar för första gången! Dieten är startad, och cardion är i full gång! Finns det någon som vill dela med sig av lite nybörjartips så är jag evigt tacksam
Mitt främsta ”mål” är jag måste lära mig posera, finns det pedagogiska how-to-do-a-great-pose videos? Jag är i alla fall i behov av en sån!
13 mars, 2012 at 16:49 #120715Anonym anvandareMembertassa wrote:Mitt främsta ”mål” är jag måste lära mig posera, finns det pedagogiska how-to-do-a-great-pose videos? Jag är i alla fall i behov av en sån!Det bästa är att ta hjälp av någon som kan.
20 mars, 2012 at 08:41 #120716Anonym anvandareMembertassa wrote:Spännande Jag är också en av de som nu anser att det är dags att pröva sina vingar för första gången! Dieten är startad, och cardion är i full gång! Finns det någon som vill dela med sig av lite nybörjartips så är jag evigt tacksamMitt främsta ”mål” är jag måste lära mig posera, finns det pedagogiska how-to-do-a-great-pose videos? Jag är i alla fall i behov av en sån!
Ja du de där är ett kapitel för sig.
Man skulle behöva gå en kurs i såntdär, att man är ett gäng så man dels få se andras fysik se och lära av andra och sedan är det ett trevligt sätt att möta nytt folk=)Jag har supersvårt för att fälla ut ryggen jag ser mer ut som en spänd fiolsträng och när som helst skall tippa till höger hahahaha:(
29 mars, 2012 at 16:12 #120717Anonym anvandareMemberSjälv tänkte jag tävla för första gången, riktigt spännande dieten är påbörjad
Ska bli kul och se hur man kommer att se ut när allt är klart30 mars, 2012 at 13:21 #120718Anonym anvandareMemberHej!
Tänkte anmäla mig till Tammerpokalen i klass BB men såg att det bara gick köra klassen Classic bb. Är ju sugen på att tävla i BB.
Är det något som kommer att finnas?
Mvh / Jimmy.
30 mars, 2012 at 18:07 #120719Anonym anvandareMemberJimmy Ax wrote:Hej!Tänkte anmäla mig till Tammerpokalen i klass BB men såg att det bara gick köra klassen Classic bb. Är ju sugen på att tävla i BB.
Är det något som kommer att finnas?
Mvh / Jimmy.
Förutom längd/viktgränsen så är det ju ingen skillnad mellan BB och CBB.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.