Home › Forums › Tävlingar och Events › Ang tävlingen ur coach-perspektiv
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 maj, 2006 at 14:33 #92224Anonym anvandareMember26 maj, 2006 at 14:33 #1007003Anonym anvandareMember
Efter min första tävling som coach tänkte jag dela med mig lite av mina tankar.
Invägningen:
När vi kom till invägningen på fredagen var det inte mycket folk så allt gick snabbt och smärtfritt. Impad över Jan-Peter som verkade ha elefantminne och järnkoll på varje mail han fått!Lokalen:
Aros kongress center va en riktig höjdare tyckte jag. Bra med plats för expot även om det inte va lika maffigt som förra året. Framförallt var det mycket bra backstage, gott om plats och klara besked om vilka som skulle upp på scen, inte heller lika sjukt varmt som på ex DC i lund. Bra med en live-tv som visade de tävlande på scen.Speakers:
Roger & Johan va bra och roliga, de är ju ganska vana vid att stå både klädda och mindre klädda på scen o det märks. Speciellt Roger va skön me sitt chokladbehov och alla anspelningar!Tidschema:
Små ändringar blir det ju alltid men tyckte de höll det bra och meddelade ändringarna i god tid så man slapp få panik.
Snabba och korrekta bedömmningar i ”min” klass iafÖvrig personal:
Mycket hjälpsamma och tillmötesgående. En kvarglömd kamera kom tillbax snabbt. Uppskattas!Ris:
Den halv-gayiga hissmusiken som spelades!:nono: och kanske att den stackars dansaren blev dränkt i rök under sitt nummer… fick mig iofs ett gott skratt! men mer än så hittar jag inte o klaga på!På det stora hela vill jag tacka alla medverkande och medtävlande för en riktigt trevlig helg som verkligen givit mig och min stjärna mersmak på både tävlande och coachande!:up:
Ser fram emot nästa tävling, på eller bakom scen!
(Lätt att vara coach med sånhär material!)
26 maj, 2006 at 15:30 #1007004Anonym anvandareMemberDet var trevligt att träffa er båda!
Är säker på att det kommer gå grymt bra för Anna framöver :up:Mvh Lina
26 maj, 2006 at 15:34 #1007005Anonym anvandareMemberDin ”adept” hade klassens i särklass coolaste frissa (självklart var där inget fel på fysiken heller vilket hon fick besked på). Jag som inte ens själv har hår på huvudet eller minns om folk jag träffat har långt eller kort hår uppmärksammade den direkt! :emo-thumb
26 maj, 2006 at 16:20 #1007006Anonym anvandareMembertack detsamma Lina!
ja frillan va fräck! ”pimp my head”. dock kan jag inte ta nån cred åt det eftersom jag förmodligen ligger på samma nivå som du vad det gäller hår-styling!
26 maj, 2006 at 16:54 #1007007Anonym anvandareMemberja tjejen kommer gå långt!!
27 maj, 2006 at 17:14 #1007008Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ja tjejen kommer gå långt!!tack det tror jag oxå.:emo-thumb
9 juni, 2006 at 16:07 #1007009Anonym anvandareMemberDu e världens bästa!!!!!!
William Dester wrote:tack det tror jag oxå.:emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.