angående coacherna

Home Forums Tävlingar och Events angående coacherna

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

om ja förstått de rätt är det 1 coach per team eller 3 tävlande.. men hur gör man om de är 3 i samma klass från samma gym en coach kan ju inte coacha 3 tävlande samtidigt ??

Det undrade jag med! Förstod jag rätt, att får vara bara en coach per team eller 3 tävlanden? Kan bli lite bråttomm.. ? Sjukt..:| :) Någon som vet om detta mer o kunde svara?

Jag har mejlat till de ansvariga och frågat men har inte fått svar än(mejlade idag). Jag undrar om de kanske har skrivit fel eftersom det står 1 coach/deltagare under alla ”grenar” utom Luciapokalen(kolla på samtliga ”inbjudan” får ni se..:) ).
    /Maria

F

Vet ej hur det

Det dumma

:| :( Nej, inget svar än…har mejlat igen:up:. Jag skulle vilja ha en förklaring varför endast Luciapokals-tävlande skall ha 1 coach per 3 deltagare när de andra får ha en egen. Det är nämligen så att det har stått olika på info-sidorna och de flesta planerar ju rätt tidigt och har ordnat med coach m m. Hoppas det löser sig för de tävlandes skull!:worship:

Mvh Maria

:up: :up: Fick svar idag, samtliga tävlande får ha var sin coach.
    Vi ses på FF!!:worship: :worship: :bb2:

/Maria

Låter helt klart vettigast!:up:

Tack Maria! :)

Förtydligande

Alla deltagare på;

Luciapokalen
    Lucia Classic
    Lucia BODY Fitness
    SM Fitness Pump & Run

Är berättigade till varsin coach / coachbricka

Med vänliga hälsningar

camilla wrote:
    Det dumma är att de som räknar med att få coacha inte har köpt någon biljett. Är det så att de inte får coacha blir de kanske utan… :( Skulle vara bra att få klarhet i det här NU.

Hmm…förra året fick varken tävlande eller coacher gå in å se på finalen ändå…de fick endast vara i tävlingshallen när aktuell klass var på scenen…

Så om man ville se finalen behövde man ändå ha biljetter…vet dock inte hur det är i år…men vi har garderat med att köpa biljetter i vilket fall…

//Camilla Öhman, från fel konto.

Jonas Lundberg wrote:
    Hmm…förra året fick varken tävlande eller coacher gå in å se på finalen ändå…de fick endast vara i tävlingshallen när aktuell klass var på scenen…

Så om man ville se finalen behövde man ändå ha biljetter…vet dock inte hur det är i år…men vi har garderat med att köpa biljetter i vilket fall…

//Camilla Öhman, från fel konto.

Hmm, ok. Det berör nu inte mig personligen. Jag har biljett. :D

Kommer säkert inte att ha någon tid till att se finalen men får man man som coach se finalen om tid finns ? eller skall man ha handlar biljet för de ? :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.