Anmälda på Battle of Scandinavia 2012.

Home Forums Tävlingar och Events Anmälda på Battle of Scandinavia 2012.

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Nidde wrote:
    Vad blir det för uppdelning på CBB? Är det +/- 178 eller blir det beroende på de anmälda?

Det blir självklart en uppdelning efter längd men brytpunkten för vilken längd som kommer i vilken klass sker förmodligen inte exakt föränns efter inmätningen då vi vet hur många tävlande det blir! En sak är hur många som har anmält sig, en helt annan sak är hur många som sen verkligen står på scenen!
    Men i CBB för herrar spelar det nog ingen större roll då det nu är 10st anmälda så ingen klass kommer bli större än 6st deltagare vilket innebär att alla går till final! Sen kommer ju top 3 i varje klass gå till overall så min känsla är att alla kommer få chans till rättvis bedömmning utifrån detta, eller hur??

Stefan Henningson wrote:
    Det blir självklart en uppdelning efter längd men brytpunkten för vilken längd som kommer i vilken klass sker förmodligen inte exakt föränns efter inmätningen då vi vet hur många tävlande det blir! En sak är hur många som har anmält sig, en helt annan sak är hur många som sen verkligen står på scenen!
    Men i CBB för herrar spelar det nog ingen större roll då det nu är 10st anmälda så ingen klass kommer bli större än 6st deltagare vilket innebär att alla går till final! Sen kommer ju top 3 i varje klass gå till overall så min känsla är att alla kommer få chans till rättvis bedömmning utifrån detta, eller hur??

Jag tror säkert att det blir en rättvis bedömning, Stefan. Det blir väl mer än 10 st för det är några dagar kvar, eller?

Nidde wrote:
    Jag tror säkert att det blir en rättvis bedömning, Stefan. Det blir väl mer än 10 st för det är några dagar kvar, eller?

Ha ha, japp, dom är redan 12st i CBB nu:up:

Stefan Henningson wrote:
    Ha ha, japp, dom är redan 12st i CBB nu:up:

Hoppsan:) 14st i CBB Herrar nu:up:

Kul att vi börjar bli så många i byggarklassen(klasserna) :)

Grym CBB, SM-klass på den!

Snart går anmälningstiden ut. Ska bli spännande att se vilka som ställer upp

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.