Är det ngra resultat upplagda ännu???

Home Forums Tävlingar och Events Är det ngra resultat upplagda ännu???

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

som rubriken lyder, hittar inga resultat

Nej, det finns inga resultat upplagda än.
    Protokollen skall kollas genom först innan dom kommer upp på [www.skkf.org].
    Jag har slutresultaten här, men jag varken orkar eller har tid till att skriva av allt.

Jorgen wrote:
    Jag har slutresultaten här, men jag varken orkar eller har tid till att skriva av allt.

Du kan faxa dom till 358-207-818-021 med 00 före, så kommer det direkt in i min dator. :emo-thumb

Magnus Branzén wrote:
    Du kan faxa dom till 358-207-818-021 med 00 före, så kommer det direkt in i min dator. :emo-thumb

Fax?:what:
    JP kommer att fixa protokollen på måndag eller tisdag. :)

Bodybuildingresultaten finns nu på [http://www.skkf.org http://www.skkf.org]

AF kommer imorgon.

HUr bedöms BB, tar man alla poserna var för sig och sedan adderar ihop dem till ett slut resultat typ om en är bäst påtvå muskelgrupper, en på en och en annan på två vad händer då? Eller är det endast helheten?

KUl att en annan lyckades övertyga någon om att man intevar sist, I´ll be back in GBG……hihihi..det blir tufft att ta sig till final, men det skall gåååååå:up:

Tini

Som vanligt är det helheten som skall se bra ut.
    Om man börjar jämföra olika muskelgrupper så är man rätt snabbt illa ute.

hitta resultaten men inte på overalen när kommer dom:emo-thumb

thomas 81 wrote:
    hitta resultaten men inte på overalen när kommer dom:emo-thumb

Overallsegrarna står inskrivna i den klass de tävlade. Endast segrarna markerades av domarna.

Såg att broder Jerry blev 10a i -180 han blev utropad som 11
    men det är 10a som gäller :what:

STEFAN L wrote:
    Såg att broder Jerry blev 10a i -180 han blev utropad som 11
    men det är 10a som gäller :what:

Jo, det ska vara det korrekta. Beklagar, eller gratulerar – hur man nu ser det!

Jag blev utropad som 4a i AF -180. Efter att ha studerat protokollen blir jag emellertid liten fundersam. Vilken placering gäller?

MVH
    Ronny Carlsson (Nr 7)

Ron wrote:
    Jag blev utropad som 4a i AF -180. Efter att ha studerat protokollen blir jag emellertid liten fundersam. Vilken placering gäller?

MVH
    Ronny Carlsson (Nr 7)

Det som står i protokollet ska vara det korrekta. Alltså är du tyvärr inte fyra utan femma. Beklagar.

Hej!
    Kanske en dum fråga. Var hittar man resultatet på DC. Har letat och letat på SKKF. Snälla, kan någon hjälpa mig? 😮

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.