Är det sant eller ?

Home Forums Tävlingar och Events Är det sant eller ?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Postat under fel avdelning?

Jag tycker att Eive var storleken större, att sen Henrik har en snyggare fysik är en helt annan sak.

Eddie Jakobsson wrote:
    Man kan fan börja undra. Hur är det möjligt att Eive blev etta och Henrik tvåa.
    Dom var ju inte ens i samma liga. Jag hade dig som etta Henrik bara så du vet det så hade säkert flera det. Mvh Eddie..

Instämmer vilket jag även skrivit i en annan tråd.
    Har även pratat med flera som även såg tävlingen live och alla har haft den åsikten. Eive må vara storleken större men det var en viss skillnad på hårdheten dem emellan.

Eddie Jakobsson wrote:
    Man kan fan börja undra. Hur är det möjligt att Eive blev etta och Henrik tvåa.
    Dom var ju inte ens i samma liga. Jag hade dig som etta Henrik bara så du vet det så hade säkert flera det. Mvh Eddie..

jag såg också tävlingen,tyckte att Eive va klart bäst,hans fysik e ju lite blockig å hans något breda midja sätter också ner betyget,men hans gryma rygg å ben+en form som va sjukt bra,torr å stenhård,nä han va klart en värdig vinnare,men de e ju som sagt en bedömnings-sport

Benjamin wrote:
    Postat under fel avdelning?

Jag tycker att Eive var storleken större, att sen Henrik har en snyggare fysik är en helt annan sak.

Men vad det gäller DIN placering är jag helt mållös…;)

Även Stefan Gasslander hamnade på en plats som få förstår…

Betyg till era placeringar:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.