Home › Forums › Tävlingar och Events › Året som gått med Fever och Mini Åsa -06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 januari, 2007 at 17:22 #924944Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Ös på jag är inte blyg, gud gav mig detta fina nylle och då skall det ju visas ofta:)
Kör hårt nu mot Gbgs varvet:up:
precis tillbaka från dagens löprunda…
Ha ha, jo å jag fick detta nylle och du fångade verkligen i ett av mina vackraste ögonblick där:nerd: Säg en tid så ska jag försöka ta den…5 januari, 2007 at 20:12 #924945Anonym anvandareMemberHalloj ni varma, underbara människor!!
Har inte varit inne på forumet på månader, gick in nu o vilken härlig tråd jag hittade det första jag gjorde!!!:up:Ni är för góa, hoppas ni vet om det. Blev aldeles varm i hjärtat när jag kollade dessa roliga bilder. Det har varit ett fantastiskt år, o tack för att ni bidragit till det. Vår förra inbjudan står kvar…
Stor blöt puss till Lisa och bamsekram till Åsa, du, Georg gillar ju inte kramar så du får en normal :p
5 januari, 2007 at 21:38 #924946Anonym anvandareMemberLite skojjiga bilder på er nu då
6 januari, 2007 at 09:23 #924947Anonym anvandareMemberGOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET:emo-thumb
7 januari, 2007 at 23:33 #924948Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:precis tillbaka från dagens löprunda…
Ha ha, jo å jag fick detta nylle och du fångade verkligen i ett av mina vackraste ögonblick där:nerd: Säg en tid så ska jag försöka ta den…Jag kanske dyker upp vid Gbgs varvet och tar en ny bild:emo-thumb
Lev livet medans du lever.
7 januari, 2007 at 23:43 #924949Anonym anvandareMemberCici Benjaminson wrote:Halloj ni varma, underbara människor!!
Har inte varit inne på forumet på månader, gick in nu o vilken härlig tråd jag hittade det första jag gjorde!!!:up:Ni är för góa, hoppas ni vet om det. Blev aldeles varm i hjärtat när jag kollade dessa roliga bilder. Det har varit ett fantastiskt år, o tack för att ni bidragit till det. Vår förra inbjudan står kvar…
Stor blöt puss till Lisa och bamsekram till Åsa, du, Georg gillar ju inte kramar så du får en normal :p
Tack själv!
Egentligen hade jag kunnat skicka privat PM, men vill att alla skall veta att både du och Roddy är väldigt speciella och underbara människor.
Ni bjuder på er själva men samtidigt väldigt professionella.
Vi ser fram emot nya äventyr tillsammans med er.7 januari, 2007 at 23:47 #924950Anonym anvandareMemberLina wrote:Lite skojjiga bilder på er nu dåMera mera:D
7 januari, 2007 at 23:54 #924951Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET:emo-thumbTack det samma, vet nu att du har ett bröllop att se fram emot:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.