Home › Forums › Tävlingar och Events › Året som gått med Fever och Mini Åsa -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2007 at 18:37 #772997Anonym anvandareMember
Ser riktigt trevligt ut;)
14 december, 2007 at 19:19 #772998Anonym anvandareMemberAnna Lübeck
Ingen stress numera och nu gäller lite livskvalitet.
Maazick
Det är trevligt också, häng med vet ja någon gång:emo-thumb14 december, 2007 at 19:47 #772999Anonym anvandareMemberEn helt ok helg bortsätt från att jag svimmade (men ramlade aldrig ihop, tack vare snabb hjälp).
Allt gick enligt planerna, men efter jag gjort alla posseringar på förbedömningen, så försvann all syre.
Kände att något var på G, men trodde att jag skulle klara tiden ut.
Fick snabb hjälp av duktiga medmänniskor.
Lite vatten och energi, så mådde jag bättre.
Dock fick jag inte fortsätta, så det var bara att ladda om och försöka igen helgen efter.Bestämde mig för åka hem (var trots allt ganska nöjd med min prestation) för att ladda batterierna.
Åkte till BK och klippte ett par menyer.
Sedan vidare för att skämma bort min underbara fru, som står ut med mina tokerier.
Liza och jag gjorde då en underbar maträtt.Längtar redan till nästa år, så att jag kan få stå där med lite mer erfarenhet.
För även om det gick åt skogen, så är det något jag verkligen ha tagit lärdom av.Decembercupen är en riktigt kul och bra tävling, så det rekommendera jag er stark att både titta på och deltaga.
14 december, 2007 at 20:44 #773000Anonym anvandareMemberEfter ett litet misslyckade helgen före, provade jag på att ställa upp på LP.
Det trots att jag skulle hjälpa tre klienter under dessa två tävlingsdagar.
Men fixade helgen och var belåten med allt.På lördagen var det dags för mig och Catrin.
Varken jag eller Catrin ( sprang New York marathon i nov) var på topp, men vi gjorde vårt bästa.
Jag hade inte ork att pumpa upp och hade nog inte riktigt återhämtat mig.
Nu i efterhand så undrar jag om det inte var något virus, för flera i min närhet hade exakt samma symptom).När tävlingen var över grät jag av lycka då jag genomfört mitt mål.
Hade ju jobbat som en galning och sovit minimal och på det varit sjuk i fem veckor.
Mitt i allt fick vi lilla Iriz, så att jag tog mig mål trots att det såg omöjligt ut är för mig en seger.Dagen efter var det dags för Tina och Mia och det gjorde jättebra ifrån sig.
Tina kom i sin livs form och Mia gjorde sin andra tävling, det trots att hon knappt tränat i 11 mån.
Att hon dessutom är trebarns mor och över 40 år är bara det en prestation.Vi stannade kvar ytterligare en dag, för att vila ut och bara vara.
Och naturligtvis återkommer vi till denna superhelg.14 december, 2007 at 20:56 #773001Anonym anvandareMemberEnda jag kan säga är om dig fever är att du är underhållande och sedan att jag är glad att du fimpat håret och skägget lagom till tävling!!!!!!!!!!
Det där blonda håret funkade inte för mig iaf..
Kul det du gör på detta forum och utanför!
14 december, 2007 at 21:24 #773002Anonym anvandareMemberxatzer wrote:Enda jag kan säga är om dig fever är att du är underhållande och sedan att jag är glad att du fimpat håret och skägget lagom till tävling!!!!!!!!!!Det där blonda håret funkade inte för mig iaf..
Kul det du gör på detta forum och utanför!
Angående håret så är jag som en kameleont, byter konstant skepnad.
Har aldrig brytt mig för hur jag ser ut och vet att jag ibland ser för jävlig ut.
Har haft enda ner till röven (alltså inte hår från röven)).Skägget är gött när det är kallt, men i vägen när man skall äta, så när det blir för långt brukar det åka.
Man gör då genast en billig ansiktslyftning8)
Tack för ditt stöd!15 december, 2007 at 11:46 #773003Anonym anvandareMemberSom alltid lika trevligt att träffa dig o din familj.
Om din inbjudan om träning o en bit mat står kvar så tänkte jag höra om vi kunde ses efter jul helgen?20 december, 2007 at 10:13 #773004Anonym anvandareMemberhaha, bara för man skrev en kommentar dök det upp fem nya bilder av skägget!
Dags att visa bakverken som blivit till under året??
20 december, 2007 at 13:26 #773005Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson
Naturligtvis!
Träning, mat och nöje:emo-thumb
Sovplats finns naturligtvis, men ingen dusch och toa;)
xatzer
Ja det kanske man skulle, men orka inte och förklara hur jag gjorde eller vad jag använde.
Det är oftast det som är intressant.ps skägget börja komma tillbaka
20 december, 2007 at 19:38 #773006Anonym anvandareMemberför min del hade det varit nog om du visat bilder på allt gott Men kan tänka mig att alla frågor kommer då, som du säger. Jag hade heller inte orkat svara på allt det.
7 januari, 2008 at 20:32 #773007Anonym anvandareMemberNi imponerar som vanligt, men det verkar som det finns en läxa att lära sig här för unge herrn: drick vatten för satan! Både när du springer och flexar på scen verkar du glömma att dricka. Sen har jag ju redan skällt sen innan om att sömn också är en trevlig grej.
Lägg till dessa två komponenter till detta året så kommer det gå ÄNNU BÄTTRE!:emo-thumb
(Jag kan bli din coach om du vill: ”drick vatten!” ”sov” ”sitt ner en stund och ta det lugnt” ”Nej, SOV sa jag!” ”glöm inte dricka!” osv:up:)
8 januari, 2008 at 17:27 #773008Anonym anvandareMemberFed up wrote:Ni imponerar som vanligt, men det verkar som det finns en läxa att lära sig här för unge herrn: drick vatten för satan! Både när du springer och flexar på scen verkar du glömma att dricka. Sen har jag ju redan skällt sen innan om att sömn också är en trevlig grej.Lägg till dessa två komponenter till detta året så kommer det gå ÄNNU BÄTTRE!:emo-thumb
(Jag kan bli din coach om du vill: ”drick vatten!” ”sov” ”sitt ner en stund och ta det lugnt” ”Nej, SOV sa jag!” ”glöm inte dricka!” osv:up:)
Jo förra året drabbades jag av lite väl mycket vätskebrist, men det skall bli ändring på det i år.
Sömnen går nästan inte göra något åt.
Jag har bara 24 h och då försöker jag hinna med så mycket det går.
Men jag skall verkligen försöka att vila mer, kanske man får lite mer muskler;)Ps har aldrig haft någon tränare, så tyvärr måste jag lära av mina misstag:o
21 januari, 2008 at 19:37 #773009Anonym anvandareMember:up:
Du imponerar stenhårt25 april, 2008 at 02:48 #773010Anonym anvandareMemberHaha! Fan vad lurig du ser ut på den här bilden.
Jag tänker på någon som kommit ut ur publiken och börja stalka en som tävlar. Lubbar bakom hela tiden och gör grimarser och en massa oljud så att han ska tappa fokus och lägga av eller nåt. Där ser det ut som att en handflata i nacken är påväg.26 april, 2008 at 20:19 #773011Anonym anvandareMemberHoppla hoppla!
Glömmer ibland bort vad man lagt in.Sandblad
Månge tack!
Peter.S
Stämmer bra faktiskt, jävlades lite med honom.
Först sprang jag förbi honom och sedan sakta jag ner, för att sedan springa förbi honom igen.
Men jag lät honom komma före till slut.
Publiken fick sig ett gott skratt i alla fall.Min och Åsa:s största merit under -07
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.