Home › Forums › Tävlingar och Events › Året som gått med Fever och Mini Åsa
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2005 at 00:30 #1046427Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Roligt kollage. Men vill se mer
Det kommer:whistle:
24 december, 2005 at 00:36 #1046428Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Ni är ju sååååå jädrans GRYMMA, tjohoooooo!!!!! God Jul på er, krama lilltjejen från migJa visst är vi:whistle:
Men säg inte det till någon annan bara:)24 december, 2005 at 00:37 #1046429Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Det kommer:whistle:hahah om du e den jag tror så e det bara du som inte e superspänd på att ställa klockan
24 december, 2005 at 00:47 #1046430Anonym anvandareMemberSå bara knappt en månad bar det av till Frankrike, för att sedan åka över till Spanien för att delta i VM (body fitness).
Åsa fick två veckor på sig att förbereda sig till att komma i något hyffsad form.
Det började bra, men tyvärr fick vi magsjuka och mådde inte allt för bra i kistan.Vi hade semester i Frankrike veckan innan, så det var väl inte bästa uppladdningen om man säger så
Men vi åkte för att uppleva detta häftiga edvent.
Vi lärde oss en del och fick nya vänner på köpet.24 december, 2005 at 00:55 #1046431Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah om du e den jag tror så e det bara du som inte e superspänd på att ställa klockanMorgon människa som jag är så kan jag aldrig sova ut:(
Men sova kommer jag göra lite på eftermiddagen, då jag nämligen inte skall jobba:D24 december, 2005 at 01:04 #1046432Anonym anvandareMemberEfter VM så var det full fart fram.
Nu gällde Åsas stora mål, nämligen SM.
Men innan dess var det dax för ännu ett marathon.
Hon skulle alltså springa dryga 4,2 mil tre veckor ifrån SM och mitt inne sin deff;)
Hon både vann och satte personligt rekord och det utan att löpträna:worship:
Jag själv kom tvåa och var rätt nöjd eftersom jag nu var fetare än någonsin.
Även Tina och Tess deltog denna dag.
Tina i marathon och blev tvåa och Tess genomförde sitt uppsatta mål:up:24 december, 2005 at 01:16 #1046433Anonym anvandareMemberSå äntligen var det dax, för den stora finalen.
Allt hade gått enligt planerna och vi var mycket nöjda med resultatet.
En trevlig helg, där vi åter igen träffade de vi tyckte om;)24 december, 2005 at 08:46 #1046434Anonym anvandareMember24 december, 2005 at 09:05 #1046435Anonym anvandareMember24 december, 2005 at 09:27 #1046436Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Årets meriterJag:
1:a Vårpokalen
1:a Landskrona Marathon
2:a Göteteborgs Marathon
2:a Biceps battle Porten grand prix
Östergarn Marathon
Paris marathon
Stockholm marathon
24 -timmarsloppetÅsa:
1:a Göteteborgs Marthon
1:a 12-timmarsloppet
2:a Landskrona Marathon
2:a Östergarn Marathon
2:a Vårpokalen
2:a FF body fitness
2:a Luciapokalen
2:a SM body fitness
3:a Biceps Battle Porten grand prix
16:e VM body fitness
Paris marathon
Stockholm marathonLiza:
Göteborgsvarvet mini-05 var det och nu ser vi fram emot nästa, fast denna gång lite lungnare
Att ni bara orkar med allt. Hela familjen är ett enda stort energi knippe. Ni inspirerar hela forumet här och säkert massor av människor omkring er med. Hoppas att ni får en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR alla 3 och att jobbet på den 4:e medlemmen går framåt. :whistle: :p
MVH Janne Gymboden & Charlie the beast
24 december, 2005 at 11:04 #1046437Anonym anvandareMemberNi ligger i alla fall inte p
24 december, 2005 at 14:00 #1046438Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Att ni bara orkar med allt. Hela familjen är ett enda stort energi knippe. Ni inspirerar hela forumet här och säkert massor av människor omkring er med. Hoppas att ni får en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR alla 3 och att jobbet på den 4:e medlemmen går framåt. :whistle: :pMVH Janne Gymboden & Charlie the beast
Distans är ordet;)
Har man det, så tror jag man håller i längden.
Vi älskar att göra roliga saker och att få uppleva härliga äventyr.
Tar inte det så blodigt och har inga krav på oss.
Jag peronligen har haft ett skit år när det gäller träning, massor av skador och dåliga resultat.
Men jag är jättenöjd och glad att jag genomförde mina mål.
För Åsas del har det blivit mer eller mindre fullträff i år, så det är la förståligt om hon är nöjd:DUnderbar bild på dig och Charlie:p
Ps har inte påbörjat projekt 4 än:whistle:
24 december, 2005 at 14:09 #1046439Anonym anvandareMembernicke wrote:Ni ligger i alla fall inte på latsidan – tycker ni gjort
bra ifrån er under åretGo Hjul på er !
Jo lite:o
När vi var hemma, så hade vi nästan alltid gäster.
Några kända här ifrån forumet:emo-thumb24 december, 2005 at 22:41 #1046440Anonym anvandareMemberGOD JUL PÅ ER , energifamiljen NR 1 :worship:
:emo-thumb25 december, 2005 at 13:21 #1046441Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:GOD JUL PÅ ER , energifamiljen NR 1 :worship:
:emo-thumb😮
Det samma:bb2: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.