Året som gått med Fever och Mini Åsa

Home Forums Tävlingar och Events Året som gått med Fever och Mini Åsa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 80 total)
  • Author

Hela familjen är hur grym som helst! Lycka till med allt i framtiden! :emo-thumb

malakai wrote:
    Hela familjen är hur grym som helst! Lycka till med allt i framtiden! :emo-thumb

Många tack:worship:
    Framtiden ser ljus ut trots att man börjar bli lite till åren:o
    Din framtid, ser inte heller allt för mörk ut, med tanke på din avatar;)

Härliga bilder på en härlig familj :up: , hoppas ni har en God Jul och får ett Gott Nytt År :) .

MåGott

Fam Warg-Fencker i Götet :)

Första vill jag börja med att önska er en god fortsättning och ett Gott Nytt År ;)

Vad ni två har åstakommit under detta år som varit är ofattbart. Ni har visat att bara man bestämmer sig och har viljan så är ingenting omöjligt.
    Ni är två fantastiska människor med stora hjärtan, så fulla av liv och energi! :kicking: Enastående, grymma och helt underbara – finner inga ord 😮

Ni tog emot mig med öppna armar och välkomnade mig in i erat liv, erat hem. Det kommer jag alltid att vara tacksam för. Ni lärde mig så mycket, visade mig vägen och gav mig inspiration, vilket ni fortfarande gör :worship:
    Ni är av de väldigt få personer i mitt liv som har gjort oerhört starka intryck på mig ska ni veta.
    Jag håller er så varmt om hjärtat ;)

Tusen tack för allt.

/Sashli

Sashli wrote:
    Första vill jag börja med att önska er en god fortsättning och ett Gott Nytt År ;)

Vad ni två har åstakommit under detta år som varit är ofattbart. Ni har visat att bara man bestämmer sig och har viljan så är ingenting omöjligt.
    Ni är två fantastiska människor med stora hjärtan, så fulla av liv och energi! :kicking: Enastående, grymma och helt underbara – finner inga ord 😮

Ni tog emot mig med öppna armar och välkomnade mig in i erat liv, erat hem. Det kommer jag alltid att vara tacksam för. Ni lärde mig så mycket, visade mig vägen och gav mig inspiration, vilket ni fortfarande gör :worship:
    Ni är av de väldigt få personer i mitt liv som har gjort oerhört starka intryck på mig ska ni veta.

Tusen tack för allt.

/Sashli

Åååååh tack Sashli. Vi önskar även dig en god fortsättning och ett riktigt gott 2006!!!

Precis som du skrev så kan man göra i stort sätt allt, bara man bestämmer sig och har viljan……Vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag läser det du har skrivit….Men blir oerhört rörd:o ….

Du är alltid välkommen hem till oss:friends:

Massor med kramar till dig gumman;)

Åsa

Annika Warg wrote:
    Härliga bilder på en härlig familj :up: , hoppas ni har en God Jul och får ett Gott Nytt År :) .

MåGott

Fam Warg-Fencker i Götet :)

Det samma:worship:
    Hoppas Benny kommer ihåg mig extra mycket, då jag julpyntade hans väska två ggr:o

Sashli wrote:

Tusen tack för allt.

/Sashli

Vi kommer snart förbi och våldgästar er (och den andra mörka flickan);)
    Så se till att laga något gott tills vi kommer

Otroligt händelserikt 2005 med toppenfina resultat! :worship:
    Jag önskar Er ett riktigt underbart 2006 med mycket kärlek, glädje, god hälsa och framgång.

Hoppas vi ses snart igen! Krama Liza massor från mig! ;)

Kramar
    Mirjana

FEVER wrote:
    Det samma:worship:
    Hoppas Benny kommer ihåg mig extra mycket, då jag julpyntade hans väska två ggr:o

Hahaha :D , det är nog ingen fara, han gillar julpynt för det mesta;). Kram på er.:)

Någon som vet vad han heter ?

Mirre wrote:
    Otroligt händelserikt 2005 med toppenfina resultat! :worship:
    Jag önskar Er ett riktigt underbart 2006 med mycket kärlek, glädje, god hälsa och framgång.

Hoppas vi ses snart igen! Krama Liza massor från mig! ;)

Kramar
    Mirjana

Jo det hände en hel del, men det var nästan lika mycket förra året, fast då tävlade inte Åsa lika flitigt:)
    Så som du reser, så lär vi ju snart ses:happy:
    Ditt år blir -06, känner det på mig:emo-thumb

Jag måste oxå få hälsa GOTT NYTT ÅR och tacka för en trevlig visit hos er underbara familj i somras!! Trevlig träning, mysig promenad vid vattnet och ett obligatoriskt besök på Krampus älsklings varuhus!!

Åsa du är min stora idol!! Tusen tack för all inspiration du ger mig!!:worship:
    Kramar till er alla!!!!:D

Maggie wrote:
    Jag måste oxå få hälsa GOTT NYTT ÅR och tacka för en trevlig visit hos er underbara familj i somras!! Trevlig träning, mysig promenad vid vattnet och ett obligatoriskt besök på Krampus älsklings varuhus!!

Åsa du är min stora idol!! Tusen tack för all inspiration du ger mig!!:worship:
    Kramar till er alla!!!!:D

Ja det var härligt, får nästan bli en tradition va:D
    God fortsättning på er också:worship:

Kollade igenom denna tråden lite nu igen och
    såg på ett flertal bilder som är tagna på er
    att ni oftast (alltid ?) har med er en videokamera.

Kankse dags att klippa ihop en film och lägga
    upp på webben ???

negative wrote:
    Någon som vet vad han heter ?

Keith Carlsson. PT hos Hagabadet i Götet. Tävlande för Gymgrossisten. 3:a på Decembercupen AF korta smurfklassen :D ;) 2005.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.