Home › Forums › Tävlingar och Events › Året som gått med Fever och Mini Åsa
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 december, 2005 at 18:15 #1046457Anonym anvandareMember
Tradition? You bet!!!!:emo-thumb
27 december, 2005 at 18:35 #1046458Anonym anvandareMemberJag ska inte göra dig besviken. Jag kommer att bjuda på ett och annat nästa år. :happy: :bb3:
27 december, 2005 at 18:39 #1046459Anonym anvandareMemberhaha sista bilden på krampus är så jävla underbar.
27 december, 2005 at 18:41 #1046460Anonym anvandareMemberLasse hälsar till Liza!!
27 december, 2005 at 18:45 #1046461Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:haha sista bilden på krampus är så jävla underbar.Så ser han alltid ut så fort det luktar klädaffär…..
Undra varför……:whistle:
27 december, 2005 at 19:21 #1046462Anonym anvandareMembernicke wrote:Kollade igenom denna tråden lite nu igen och
såg på ett flertal bilder som är tagna på er
att ni oftast (alltid ?) har med er en videokamera.Kankse dags att klippa ihop en film och lägga
upp på webben ???Jo det stämmer fint:happy:
Har lika mycket film som bilder, kanske det dyker upp något så småningom:)
Har alla våra tävlingar väl dokomenterade8)27 december, 2005 at 19:27 #1046463Anonym anvandareMemberMaggie wrote:Tradition? You bet!!!!:emo-thumb:drunk:
27 december, 2005 at 19:32 #1046464Anonym anvandareMemberMirre wrote:Jag ska inte göra dig besviken. Jag kommer att bjuda på ett och annat nästa år. :happy: :bb3:Bra inga döda blickar då
Nästa år vet du att jag har kameralinsen än mer riktad mot dig8)27 december, 2005 at 21:03 #1046465Anonym anvandareMemberTack för att ni gör såna trevliga å underhållande trådar!
De var kul å träffa er backstage i gbg även det bara blev som allra hastigast.
Fast nu hörde jag ett litet rykte om nyårsafton:whistle: , vilket jag verkligen hoppas stämmer.
Ni är mer än mest välkommna hit! Vore en ära att få svänga ihop en liten nyårs meny i erat sällskap.
Den lilla depressionen över att behöva jobba i mon försvann genast, å nu flödar inspirationen för fullt. Ska försöka plocka fram det allra bästa jag har i registret å förhoppningsvis ge er en smakupplevelse att minnas.Som sagt så är ni hjärtligt välkommna!!!:fun:
Mvh / Tobbe & Johanna:friends:
Ps/ Jag kör en tre dagars diet å drar på lite dream-tan i fall ni har me er kameran /Ds
27 december, 2005 at 21:19 #1046466Anonym anvandareMemberKith
27 december, 2005 at 21:55 #1046467Anonym anvandareMemberVille bara önska er ett riktigt Gott Nytt År och tacka för att att ni är så underbara! MVH Johan :emo-thumb
______________________________________________Välkommen in på min hemsida:
[http://www.johan-gustafsson.com
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]27 december, 2005 at 23:47 #1046468Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Tack för att ni gör såna trevliga å underhållande trådar!
De var kul å träffa er backstage i gbg även det bara blev som allra hastigast.
Fast nu hörde jag ett litet rykte om nyårsafton:whistle: , vilket jag verkligen hoppas stämmer.
Ni är mer än mest välkommna hit! Vore en ära att få svänga ihop en liten nyårs meny i erat sällskap.
Den lilla depressionen över att behöva jobba i mon försvann genast, å nu flödar inspirationen för fullt. Ska försöka plocka fram det allra bästa jag har i registret å förhoppningsvis ge er en smakupplevelse att minnas.Som sagt så är ni hjärtligt välkommna!!!:fun:
Mvh / Tobbe & Johanna:friends:
Ps/ Jag kör en tre dagars diet å drar på lite dream-tan i fall ni har me er kameran /Ds
Jo jag har också hört rykten och ingen rök utan eld:whistle:
Det vore mer än ära för oss att få njuta av dina kokonster:P
Kommer supa skiten ur mig…………not:o
Trots att man är en svartskalle, så har jag tyvärr ingen snygg färg att erbjuda med, så jag få la också smeta på lite Dream tan:(27 december, 2005 at 23:57 #1046469Anonym anvandareMemberjohan-gustafsson.com wrote:Ville bara önska er ett riktigt Gott Nytt År och tacka för att att ni är så underbara! MVH Johan :emo-thumb
______________________________________________Välkommen in på min hemsida:
[http://www.johan-gustafsson.com
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]Det man ger, får man tillbaka;)
Nästa år skall jag se din film stålis (Superman Returns):emo-thumb
Du kanske inte hunnit se slutresultatet, här kan du se en liten bit:)
[http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/hd/]28 december, 2005 at 07:47 #1046470Anonym anvandareMemberDiggar din aptit för mat :worship: Mat är livet Nu äter vi upp oss till oförlåtlig form . Gott slut och gott nytt år Jimmy :up:
28 december, 2005 at 11:12 #1046471Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Diggar din aptit för mat :worship: Mat är livet Nu äter vi upp oss till oförlåtlig form . Gott slut och gott nytt år Jimmy :up:Det låter utmärkt:drinks:
Dock ligger jag några ljusår före, när det gäller den ”oförlåtliga” formen:(
Ett stor grattis till dina framgångar i år, känner mig stolt över att ha tävlat mot dig:PAlla bilderna är ifrån tävlingarna
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.