Arnold Classic 2009 – men’s BB

Home Forums Tävlingar och Events Arnold Classic 2009 – men’s BB

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #667694

    Jag tycker att Freeman har en snygg fysik, grymt imponerande på sin längd. Men jag tror inte han vinner. Röstar på Victor om han har fått ordning på sina ben.

    #667695

    lets do it fatoo:ike:

    Stjärnkvist wrote:
    Oh yeah! wanna bet fläskus? :P
    #667696

    sen kan man ju dra den om att mycket mat = stor mage också när vi ändå är igång:frust:…..

    #667697

    1. Martinez
    2. Freeman
    3. Green
    4. Samuel
    5. James
    6. Warren

    Gissar jag. Naturligtvis svårt att veta när man inte vet vad de är i för form dock (förutom Samuel som alltid är bra).

    #667698

    Både hoppas och tror på freeman. men det kan gå hur som helst mellan toney, kai och victor,blir riktigt spännade i år, let the best man win:up:

    #667699
    Haze wrote:
    let the best man win:up:

    Rockel alltså.

    #667700
    Jorgen wrote:
    Rockel alltså.

    varför inte! är en grymt bra byggare. kommer han in i sitt livs form så skulle jag inte klaga!

    #667701

    1. martinez
    2. green
    3. freeman. :nod

    #667702

    Arnold amateur update..

    2008 British nationals -90 winner Shaun Tavernier 5 weeks out photos..

    (originally [http://www.uk-muscle.co.uk/shows-pros-inspiration/50181-photo-shoot-shaun-joseph-tavernier.html])

    #667703
    Anne wrote:
    Arnold amateur update..

    2008 British nationals -90 winner Shaun Tavernier 5 weeks out photos..

    (originally [http://www.uk-muscle.co.uk/shows-pros-inspiration/50181-photo-shoot-shaun-joseph-tavernier.html])

    Wow! Bättre än många proffs!

    #667704

    imponerande axlar-midja på Toney Freeman!!

    #667705
    Anne wrote:
    Arnold amateur update..

    2008 British nationals -90 winner Shaun Tavernier 5 weeks out photos..

    (originally [http://www.uk-muscle.co.uk/shows-pros-inspiration/50181-photo-shoot-shaun-joseph-tavernier.html])

    Ser kort ut, 1,60 kille?

    #667706

    Kai Green kör för tillfället på Golds Venice the Mecca.. Och helvete.. Det är ingen människa.. Sjukaste jag har sett ! Kommer vara BRUTAL på scen.
    Silvio är som vanligt , GRYM , men kommer nog inte top 3.
    Dennis James tränar också på the mecca just nu , och han kommer göra ordentlig damage.. Många som glömmer honom. Kai är brutal men Dennis är inte långt efter.

    Men utan att ha sett Vic Martinez så tror jag ändå att han vinner , har hört från många vetande på gymmet att han ser riktigt bra ut.

    1 : Vic Martinez
    2 : Kai Green
    3 : Toney Freeman
    4 : Branch Warren / Silvio Samuel / Dennis James.. Riktigt svårt

    Mvh Martin

    ps , ska försöka ta lite bilder så ni får se på alla monster

    #667707
    Zlartin wrote:
    Kai Green kör för tillfället på Golds Venice the Mecca.. Och helvete.. Det är ingen människa.. Sjukaste jag har sett ! Kommer vara BRUTAL på scen.

    ps , ska försöka ta lite bilder så ni får se på alla monster

    Låter spännande – lycka till med fotograferingen :)

    #667708

    Arnold Classic febern har börjat hos mig nu :) fortsätt med inläggen, skvaller och helst av allt BILDER!!! febern blir bara värre och värre

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.