Arnold Classic 2009 – men’s BB

Home Forums Tävlingar och Events Arnold Classic 2009 – men’s BB

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #667709

    Arnold amateur lists are updated:

    [http://arnoldclassicamateurbodybuilding.com/competitors.html]

    Så kul o se så många från Scandinavia med, lycka till guys!

    #667710

    Jag säger också Toney som vinnare! iallafall om bäst fysik ska vinna.
    Sen om andra faktorer spelar in.. ja då har jag inte en anning.

    #667711

    Vic tränar armar 4 weeks out..

    [youtube=S4DVl1DaRdU]

    #667712

    Vicktor ser riktgt grym ut :up: Aldrig sett han så pass bra form som han ser ut och vara i så pass långt innan,man ser cutsen fint i facet med :D

    #667713
    Anne wrote:
    Vic tränar armar 4 weeks out..

    [youtube=S4DVl1DaRdU]

    Tyvärr ett sorgligt utförande…

    #667714
    Arne Persson wrote:
    Tyvärr ett sorgligt utförande…

    Håller med, lustigt man ser att de flesta proffsen kör så där. Kanske är det strax innan tävling då de kör lite lättare o cheatar mer?

    #667715
    Arne Persson wrote:
    Tyvärr ett sorgligt utförande…

    Han är ett av världens främsta proffs och har armar närmare 60cm? Hans sätt att träna armarna funkar ju bevisligen? Vem bryr sig om hur han tränar dom så länge det ser bra ut på scen?

    #667716

    Sorligt utförande eller ej så verkar det funka för Vic

    #667717
    Pappa_B wrote:
    Han är ett av världens främsta proffs och har armar närmare 60cm? Hans sätt att träna armarna funkar ju bevisligen? Vem bryr sig om hur han tränar dom så länge det ser bra ut på scen?

    Jo förvisso, men med tanke på rupturfrekvensen bland proffsen mfl. så tycker jag att det är beklämmande. Denna risk hade lätt kunnat drastiskt minskas eller kanske rent av upphöra om dom kört fullt ROM.

    #667718

    Vic har alltid kört med litet gung..
    Vics the mään!

    #667719

    blir dock annan känsla o intensitet i muskeln av hans utförande än av ett ”korrekt utförande” :)

    #667720
    Alex Thunholm wrote:
    blir dock annan känsla o intensitet i muskeln av hans utförande än av ett ”korrekt utförande” :)

    Då lyckönskar jag dig till dina blivande 24″ armar.;)

    #667721
    Alex Thunholm wrote:
    blir dock annan känsla o intensitet i muskeln av hans utförande än av ett ”korrekt utförande” :)
    Arne Persson wrote:
    Då lyckönskar jag dig till dina blivande 24″ armar.;)

    Håller faktiskt med Alex lite där Arne!
    Tycker också man får en bättre känsla i vissa övningar utav ett kortare rörelseomfång.

    #667722
    AndreasP wrote:
    Håller faktiskt med Alex lite där Arne!
    Tycker också man får en bättre känsla i vissa övningar utav ett kortare rörelseomfång.

    Du får väl mer mjölksyra av det. Kom ihåg att du blir endast stark i den rörelsebana du tränar i.

    #667723
    Arne Persson wrote:
    Du får väl mer mjölksyra av det. Kom ihåg att du blir endast stark i den rörelsebana du tränar i.

    Det är sant :nod han skall ju bygga muskler men det är väl lika där att man stimulerar inte lika många muskelceller om man inte kör full range of motion.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.