Behöver tävlande och coacher lösa biljett??

Home Forums Tävlingar och Events Behöver tävlande och coacher lösa biljett??

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Undrar om man som tävlande eller coach till LP behöver köpa biljetter för att få se tävlingen??

Tävlingen kan ses från backstage-monitorn. Vill du/coachen sitta bland vanliga publiken behövs biljett för sittplats. Coach har tillträde till coachområdet vid scenen när dennes tävlande är på scen. Med tanke på tråkigheterna för några år sedan (branden i Göteborg) så måste vi hålla gångar och trappor framkomliga och detta innebär att ingen får sitta där.

vi snackar byggnngen väl? hur e det med inträde för coach o tävlande den dagen som man inte tävlar?

Helene wrote:
    vi snackar byggnngen väl? hur e det med inträde för coach o tävlande den dagen som man inte tävlar?

Vill man gå in i på Fitnessfestivalens mässlokal den dag man inte tävlar, betalar man entréavgiften på 100:-/person.

Jag ska tävla på söndag, cbb. Då får jag och min coach biljetter till mässan för söndagen. Är det rätt antaget?

Mattias Åkerlind wrote:
    Jag ska tävla på söndag, cbb. Då får jag och min coach biljetter till mässan för söndagen. Är det rätt antaget?

Coach- och deltagarbrickan ska fungera som inträde på mässan den dag man tävlar har jag förstått det som. Same procedure as last year…

Då har vi löst d problemet Ulrika.Då fortsätter vi att slipa på formen.Sen är d bara att åka dit å hämta hem pokalen!!Hälsningar från din coach!!:emo-thumb

P.Eliasson wrote:
    Då har vi löst d problemet Ulrika.Då fortsätter vi att slipa på formen.Sen är d bara att åka dit å hämta hem pokalen!!Hälsningar från din coach!!:emo-thumb

hmmm….tack för ditt stöd coachen det har betytt oerhört mycket att ha någon med din erfarenhet som bollplank.
    Då menar jag inte bara nu under tävlingssatsningen utan hela tiden jag tränat på Kinna Hälsostudio, att du alltid har tagit dig tid att svara på frågor och funderingar man haft kring träning, kost osv.
    Någon pokal hoppas jag inte på men jag ska göra mitt allra bästa för att komma i bästa möjliga form. :emo-thumb

Ser att du bytt bild!!! Kan säga att du är minst lika hård nu,som på bilden!!Ingen pokal??? D förstår jag inte???Kämpa på!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.