BF nybörjare – tjejer

Home Forums Tävlingar och Events BF nybörjare – tjejer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Hej!
    Jag blir superglad om någon har tid att lägga upp lite bilder från body fitness, nybörjare, tjejer. En tjejkompis tävlar så jag är väldigt nyfiken. jag vet att klassen inte har tävlat färdigt ännu men någon kanske har en dator tillgänglig…

/Jeanette

Vill se bilder På Sashli Amirfatemi! hörde hon var stenhård och blev tydligen rejält nerdömd :(

Jag är också nyfiken!! :p

Jag med. :) Såg ett par bilder på hennes form i ett annat forum, och det såg ju grymt ut. Dock är hårdhet bara en faktor i bedömning men… intressant och se.

Anne wrote:
    Jag med. :) Såg ett par bilder på hennes form i ett annat forum, och det såg ju grymt ut. Dock är hårdhet bara en faktor i bedömning men… intressant och se.

Vilket forum?
    Jag har letat som en galning efter bilder.

Kom igen nu och släng upp lite foton! :p

Menade nu bilder som tagits på hennes form typ 5 veckor sen.. alltså inga tävlingsbilder.

Anne wrote:
    Menade nu bilder som tagits på hennes form typ 5 veckor sen.. alltså inga tävlingsbilder.

Aha – jag trodde att du hade hittat från tävlingen idag.

Inte lätt att vara dum blondin :p

Martin.P wrote:
    Vill se bilder På Sashli Amirfatemi! hörde hon var stenhård och blev tydligen rejält nerdömd :(

Om så är fallet, så finns det säkert en anledning. Visst stenhård låter ”häftigt” men BF är mkt mer än det. Jag vet en annan gång då en förhandstippad tjej blev bortdömd/nerdömd mkt pga en hårdhet som inte längre såg ”sund” ut. Helt säkert finns det en ”förklaring” även här OM det nu är som du skriver, att hon var stenhård och därför skulle blivit bortdömd.

Snygg form! Vem är det på bilden och har du fler bilder? :P

Hon är precis Sashli.

Såg en annan bild med.. och ja, hon var hård men för hård. Menar nu att hon se redan anorektiskt ut. Som Annika sa – ser inte längre sund ut. Och snackade med ett par som varit där, det hade sett till och med ”värre” ut live. Synd men sant.

En till dock lite dålig kvalite på just den bilden tyvärr

Jag har massor av bilder:up: kan lägga in dom efter hand

xixy wrote:
    Jag har massor av bilder:up: kan lägga in dom efter hand

Ja tack!
    Du är en ängel!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.