Home › Forums › Tävlingar och Events › BF nybörjare – tjejer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2008 at 21:20 #778245Anonym anvandareMember6 april, 2008 at 21:20 #778246Anonym anvandareMember
[img=http://i133.photobucket.com/albums/q44/melancoolio/ShasliMTGP.jpg]
6 april, 2008 at 21:23 #778247Anonym anvandareMemberSashli vännen, du är ju bannemig FÖR hård! Snacka om lyxproblem! Bara vara lite mjukare nästa gång så kommer du rocka!! Vilken form du har!!
Kram på dig!
6 april, 2008 at 21:42 #778248Anonym anvandareMemberNerdömd tror jag inte men hennes form var riktigt bra, kanske inte så snyggt när man ser skelettet här och där? Jag kan ju inget om detta men det såg för extremt ut i mina amatörögon.
Martin.P wrote:Vill se bilder På Sashli Amirfatemi! hörde hon var stenhård och blev tydligen rejält nerdömd6 april, 2008 at 21:59 #778249Anonym anvandareMemberVill se meeera bilder på nybörjarbrudarna!
6 april, 2008 at 22:05 #778250Anonym anvandareMemberVisst man kan vara så hård MEN då krävs det en hel del muskelmassa för att forsatt ha runda kvinnliga former. Tjejen här på bilderna har i grunden en mkt fin stomme att bygga just muskulatur på, dvs en mkt bra utgångsläge vilket inte alla har.
Skulle vilja ge henne rådet att kämpa på, låta kroppen få återhämta sig nu och sedan ge den ytterligare lite tid för att bygga den muskelmassa som behövs för att detta ska ser mer BF ”sunt” ut.
Sköt om dig, vem du nu är, önskar dig Lycka Till framöver på tävlingsscenen.
6 april, 2008 at 22:18 #778251Anonym anvandareMembersåg ut som ja vet inte vad var sj där o såg, de va inte bra någonstans tok för smal, tyckte mest synd om henne
6 april, 2008 at 22:22 #778252Anonym anvandareMemberJapp, dock har hon goda förutsättningar att bli en jätte bra bf tjej. :up:
Har någon bilder på de andra nybörjare tjejer? Skulle vara intressant och se.
6 april, 2008 at 22:30 #778253Anonym anvandareMemberFörbundet och domarna har en ”skyldighet” att sätta en gräns någonstans och jag tror att man här har gjort den bedömningen, att hon var FÖR hård, tärd och inte såg riktigt pigg och sund ut.
Jag hoppas hon orkar ta nya tag, EFTER det att hon låtit kroppen återhämta sig.
7 april, 2008 at 00:18 #778254Anonym anvandareMemberAll respekt till Sashli!!!!!!
I de flesta fall vinner hårdast inom våra dicipliner ÄVEN i BF…. Att man helt plötsligt hamnar på fel sida en osynlig gräns & blir TOTALT bortplockad trots att man var (åtminstonde i mångas ögon) den starkaste vinstkandidaten, kan inte kännas lätt.
& att folk sen sitter bakom skärmen & plockar isär ens prestation? Visst hon var ”för hård”, både estetiskt & väldigt tydligt bedömningsmässigt. Men hårdast vinner, TILL EN VISS GRÄNS, & att veta vad den går är inte lätt….
Det hade räckt att hon käkat, druckit & slappnat av i benen så hade hon varit top3 helt plötsligt..
Starkt, hårt kämpat oavsett!:up:
7 april, 2008 at 00:30 #778255Anonym anvandareMemberDu ser inte hur hård hon i själva verket var på de bilderna, hon var MINST lika hård på benen som den hårdaste manliga byggare den dagen och jag har inte sett en brud varit i närheten av den hårdheten. Så tycker du det är ok med den hårdheten i bodyfitness stannar jag utanför nästa gång :nono: Nån måtta får det vara. Sen krankar jag absolut inte ner på tjejen för hon lär ha kämpat hårdast av alla brudar för att nå den extrema formen men det såg inte bra ut tyvärr, det såg hemskt ut.
Annika Warg wrote:Visst man kan vara så hård MEN då krävs det en hel del muskelmassa för att forsatt ha runda kvinnliga former. Tjejen här på bilderna har i grunden en mkt fin stomme att bygga just muskulatur på, dvs en mkt bra utgångsläge vilket inte alla har.Skulle vilja ge henne rådet att kämpa på, låta kroppen få återhämta sig nu och sedan ge den ytterligare lite tid för att bygga den muskelmassa som behövs för att detta ska ser mer BF ”sunt” ut.
Sköt om dig, vem du nu är, önskar dig Lycka Till framöver på tävlingsscenen.
7 april, 2008 at 01:02 #778256Anonym anvandareMemberJag håller med Pecman, hon hade fan bättre detaljer på benen än de flesta av byggarna. Sen om hon såg särskilt sund och fitness-aktig ut vet jag inte, men jag kan inte kriterierna.
Jag tog iaf en herrans massa bilder på BF:en, och jag lägger upp ett gäng i veckan. Har lite annat som ska bearbetas och fixas först, men så fort jag har tid.
Hittade en lite snabbt.
7 april, 2008 at 09:07 #778257Anonym anvandareMemberSashli var hård yes det såg vi alla men ni ska att hon tömde inte helt pga av Hennes lyx problem att kunna bli så hård. All cred till Sashli som trots allt gick ner över 30 kg för denna tävling :emo-thumb
Vi kan nog räknamed att det bli bättre till nästa gång .
7 april, 2008 at 09:21 #778258Anonym anvandareMemberÄr det någon som har bilder på de andra tjejerna i nybörjarklassen? :what:
7 april, 2008 at 09:29 #778259Anonym anvandareMemberMannen min tok tre bilder fra nybegynnerklassen i BF
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.