Bild Martin Kjellström!

Home Forums Tävlingar och Events Bild Martin Kjellström!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 103 total)
  • Author

Whoooooohaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Ser ut att ha prickat formen bra..

Känns ändå inte som bilderna gör honom riktigt rättvisa.. Han är ju så sjukt grov att man knappt tror det är sant oavsett hur många gånger man ser honom.. :D

STORT LYCKA TILL! :emo-thumb

Lycka till…lägger in bilden igen…jag gör en ny mer vaskulär bild om du kommer topp-5…

Martin är grym! Vilken form!:buttrock:

viggee wrote:
    Hittade en till bild på Martin från iform.no, verkar vara fotad vid samma tillfälle som bilden i denna tråd. Eftersom den redan är ute på nätet borde det väl vara ok att slänga in den..?

Jo den är tagen på samma tillfälle.

Troligen stellander eller någon på PF som lagt upp den där.

Jag håller mitt ord till martin, och lägger bara upp ifall han vill.

Pratade med honom för ett par timmar sedan, och allt verkar bra. Sista tömmnings passet idag.

Men han har fått otroligt bra respons från de topp tränare andra proffs nu vad det gäller formen.

Så håller tummarna.

Nice! Hoppas det går bra för Martin! :)

Jostein Ødegården som trener Martin kommer med flere bilder og info underveis på iform.no… Her er første rapport [http://www.iform.no/pub/art.php?id=830]

Om Martin innan Iron man 2007

[http://www.bodybuilding.com/fun/krisgethin11.htm]

Galet. Helt Galet.

MAn får väl passa på och önska Lycka till. :up:

Hoppas han placerar sig bra nu så alla tvivlare får lång näsa

Fy fan vilka kort;)
    Vad är Martins bästa muskelgrupp då?
    Om jag själv får säga vad jag tycker så säger jag ryggen, för fy 17 när jag såg han gå omkring på SM……ryggtavlan var ju enorm….såg ut som att han hade varit på Jofa och snott ett par axelskydd.

kommer han bli lika hård som han gjorde på nogp 2005 så blire gryymt, han borde ha en chans i top 10…deltagar listan är ju inte så djup helle de finns många där som han kan slå hur lätt som helst!!

:emo-thumb får önska martin lycka till,det lilla man få se ser ju j-vligt bra ut.

Håller verkligen tummarna för Martin, ser ut att ha prickat formen som sagt, men symmetri och massa spelar ju en viss roll i byggning, tycker fortfarande att hans biceps ser så skumma ut, platta på något sätt, svårt att förklara, men det är något som man stör sig på hos Martins biceps.

Hoppas det blir lika torrt på scenen som på bilderna så det inte blaskar iväg.

Jag tror personligen Martin kan bli ett namn i framtiden, verkligen, hoppas och tror det iaf.

Topp10 i helgens tävling vore grymt, fast jag tror det blir riktigt tufft att slå sig in där, lycka till med slutklämmen nu :up:

Det är vid såna här tillfällen som bodybuilding är som allra bäst. Fan, det känns hur bra som helst att vara svensk nu! Go Martin!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 103 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.