Home › Forums › Tävlingar och Events › Bild Martin Kjellström!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2007 at 16:44 #910146Anonym anvandareMember
Vet inte var dom kommer ifrån början, men dom låg uppe på milos sarcevs sida
EDIT: Satan vad folk skriver,, såg att första bilden redan var uppe, men det här kan inte ses för mycket!
14 februari, 2007 at 18:18 #910147Anonym anvandareMemberLarsK wrote:Håller verkligen tummarna för Martin, ser ut att ha prickat formen som sagt, men symmetri och massa spelar ju en viss roll i byggning, tycker fortfarande att hans biceps ser så skumma ut, platta på något sätt, svårt att förklara, men det är något som man stör sig på hos Martins biceps.Hoppas det blir lika torrt på scenen som på bilderna så det inte blaskar iväg.
Jag tror personligen Martin kan bli ett namn i framtiden, verkligen, hoppas och tror det iaf.
Topp10 i helgens tävling vore grymt, fast jag tror det blir riktigt tufft att slå sig in där, lycka till med slutklämmen nu :up:
Men herregud…
14 februari, 2007 at 19:14 #910148Anonym anvandareMembernån dom ksn ge mig en läk till web tv samt svensk tid o datum så man kan titta på tävlingen?
hoppas det går bra för vårt nya svenska stjärnskott!!:emo-thumb
15 februari, 2007 at 00:08 #910149Anonym anvandareMember[img=http://www.slapyo.com/wp-content/hitit3times.jpg]
15 februari, 2007 at 02:07 #910150Anonym anvandareMemberdu ser pigg ut krampus! snygga hängslen..; )
15 februari, 2007 at 05:47 #910151Anonym anvandareMemberkrabban wrote:du ser pigg ut krampus! snygga hängslen..; )Ligger i med träningen
15 februari, 2007 at 08:49 #910152Anonym anvandareMemberSer mycket bra ut på bilderna!! hoppas han kommer in riktigt hård & torr på scen!! då blir det ”svårt” för domarna att ”inte se honom” med hans vikt och storlek:up: :up:
…Inga nya uppdateringar än lr?? nya bilder, hur det gått under veckan osv?? (kollat Iform.No men ingen ny info:( )
LYCKA TILL MARTIN!!!!!!!!!!!!
15 februari, 2007 at 13:10 #910153Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ser mycket bra ut på bilderna!! hoppas han kommer in riktigt hård & torr på scen!! då blir det ”svårt” för domarna att ”inte se honom” med hans vikt och storlek:up: :up:…Inga nya uppdateringar än lr?? nya bilder, hur det gått under veckan osv?? (kollat Iform.No men ingen ny info:( )
LYCKA TILL MARTIN!!!!!!!!!!!!
Jo allt flyter på bra.
Jostein kom inte förens igår (onsdag)
Men igår efter första laddnings dagen så går allt efter planerna.Han började få upp lite mer tryck och fyllighet redan efter ca 10 timmar så det verkar lovande.
Återkommer senare, han brukar ringa mig vid 15.30 svensk tid, så återkommer senare idag.
MVH Fredrik
15 februari, 2007 at 20:29 #910154Anonym anvandareMemberSkall bli riktigt kul att se formen på tävlingsdagen, håller tummarna för Martin!
15 februari, 2007 at 21:38 #910155Anonym anvandareMemberHej igen
Pratade nyss med Martin
Jostein sa att det var en enormt stor skillnad redan sedan igår kväll:emo-thumb
Att han började torka upp bra redan det är ett bra teckan.
Har dock ingen vikt pga att martin inte tränar idag ( vägde sig innan på golds)Så säger Jostein att det börjar bli bra då är det på väg att bli bra.
Han är som mig säger bara det han ser och inget annat… så inget rygg dunkande här inte.Martin verkar på bra humör och känner sig hyfsat pigg och det har han inte gjort förr vid denna tiden före tävling.
Han var även mycket prat glad idag hehe
så det är kul han känner sig taggade till tusen.
Men så kom givetvis martin vanliga komentar ” jag känner mig liten”
hehe mmmmm visstSå måste säga att Jostein´s upplägg har klaffat 100% :up:
Men som martin och jostein sa allt ska sitta på tävlingsdagen, men det verkar luta åt rätt håll fortf.
Så nu är det bara att vänta ytterligare en dag på uppdatering
Gott natt
over and out
15 februari, 2007 at 21:55 #910156Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Hej igenPratade nyss med Martin
Har dock ingen vikt pga att martin inte tränar idag ( vägde sig innan på golds)Så säger Jostein att det börjar bli bra då är det på väg att bli bra.
Han är som mig säger bara det han ser och inget annat… så inget rygg dunkande här inte.Martin verkar på bra humör och känner sig hyfsat pigg och det har han inte gjort förr vid denna tiden före tävling.
Men som martin och jostein sa allt ska sitta på tävlingsdagen, men det verkar luta åt rätt håll fortf.
Gott natt
over and out
De är bra Fredrik håll oss uppdaterade.:up:
Skoj & bra för Martin att han nu har bra uppbackning både vad det gäller tävlingsförberedelserna kost m.m & marknadsföring. Tror det kan gå riktigt bra det här.15 februari, 2007 at 22:15 #910157Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Hej igenPratade nyss med Martin
Gott natt
over and out
Tack fredrik att du tar dig tid att rapportera, kul kul:up: :up:
15 februari, 2007 at 22:36 #910158Anonym anvandareMemberva äckligt! ser ut som om de e en massa maskar som kryper omkring under huden, ser ut som en anabolakille.
15 februari, 2007 at 22:38 #910159Anonym anvandareMembergroven wrote:va äckligt! ser ut som om de e en massa maskar som kryper omkring under huden, ser ut som en anabolakille.15 februari, 2007 at 22:43 #910160Anonym anvandareMembergroven wrote:va äckligt! ser ut som om de e en massa maskar som kryper omkring under huden, ser ut som en anabolakille.gå å lägg dig
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.