Bild Martin Kjellström!

Home Forums Tävlingar och Events Bild Martin Kjellström!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 103 total)
  • Author
    Nordberg wrote:
    Det är väl ingen på det här forumet som kommer titta på det va :p .

haha :p ingen alls känner jag på mig :)

Kul det ska bli:) , tittade på några nya bilder på martin på iform.no precis och det ser lovande ut!! första lagret färg på plats:up:

Johan Ederer wrote:
    Kul det ska bli:) , tittade på några nya bilder på martin på iform.no precis och det ser lovande ut!! första lagret färg på plats:up:

Varför visar dem hans rumpa på varje bild? :

sara1 wrote:
    Varför visar dem hans rumpa på varje bild? :

den e tight

Tjena
    pratade nyss med martin mestadels jostein då han ser bättre på formen än martin gör.

Men enligt honom så går allt forfarande mycket bra.
    Han har nog lagt upp någon bild på honom på iform, dock inga bilder som ska upp här då det är mycket halvnaket ( läs forum regler här)

Dock så ser man inte om han är bra eller dålig på bilderna…

Men Jostein tyckte att det var lite vatten kvar att ta av men som sagt ska inte vara iform idag.
    Laddning går mycket bra annars och börjar bli ännu mera fyllig,
    Jostein verkade annars vara nöjd med utgångsläget.

Sa även till Martin att försöka bjuda lite på sig själv inför invägningen och presskonferansen ( så har ni tur får ni en försmak på formen i natt)

Ha det så bra , ha även koll på iform där jostein skriver och uppdaterar för norrmännen.

Go natt

Fredrik Carlsson wrote:
    Tjena
    pratade nyss med martin mestadels jostein då han ser bättre på formen än martin gör.

Men enligt honom så går allt forfarande mycket bra.
    Han har nog lagt upp någon bild på honom på iform, dock inga bilder som ska upp här då det är mycket halvnaket ( läs forum regler här)

Dock så ser man inte om han är bra eller dålig på bilderna…

Men Jostein tyckte att det var lite vatten kvar att ta av men som sagt ska inte vara iform idag.
    Laddning går mycket bra annars och börjar bli ännu mera fyllig,
    Jostein verkade annars vara nöjd med utgångsläget.

Sa även till Martin att försöka bjuda lite på sig själv inför invägningen och presskonferansen ( så har ni tur får ni en försmak på formen i natt)

Ha det så bra , ha även koll på iform där jostein skriver och uppdaterar för norrmännen.

Go natt

:up:

väntar fortfarande spännt, hoppas han chockar motståndarna genom att komma in i sin livs form (:

är det nu i natt invägning är ? vid 01.30 typ ? eller e jag helt lost

Kanal?

GymTT wrote:
    Kanal?

Finns länkar i forumet…

Däremot är jag intresserad av hur invägningen gick, bilder eller nått någon?

Albin wrote:
    Finns länkar i forumet…

Däremot är jag intresserad av hur invägningen gick, bilder eller nått någon?

Jag med,letat som f*n men hittar inget någonstans:(

Hoppas det kommer upp snart:pop: :up:

Ja, vad ska man säga.. En fet ryggdunk och ett stort lycka till ikväll/natt! Får hoppas på en placering inom topp 10 om han inte går o vinner skiten dvs. 8)

Ett stort lycka till GöteborgsBjörnen!!

Bara jag som inte får någon sändning?? Står bara Ironman 2007 – Please standby

Tjena
    Just pratat med martin och jostein.

Martin verkar lite nere, men jag förstår honom. så bra men ändå räcker det inte.
    De kör full fart till final med det fria och kör vidare som planerat.

Jostein satt jämte Milos och han var mycket impad av formen och massan.

Enligt Jostein och ett par andra till så skulle Sergey Shelestov kunna vinna bårde med form o symetri.
    Men är nere runt martins placeringar.
    Så politik ut i fingerspettsarna. mycke tråkigt…

Men annars verkar martin nöjd , dock inte 100 % nöjd men det blir han eller vi andra aldrig i denna branch.

Men han börjar få mycket stor uppmärksamhet runtom scenen och runt tävlingarna i staterna så det är ett plus till kommande tävling.
    Fans är viktigt och vad gym folk tycker för utvecklingen av en själv
    Och givetvis för kommande tävlingar.

Men nu är det finalen som gäller, för er som inte sett och gnäller på vissas hård het kolla bilder på flex…
    De är hårda o stora

Tycker Martin ser väldigt bra ut på de bilder som finns.

Det finns ju alltid små saker man kan förbättra men helt klart är ju att han är ett BRA proffs. Hänger han i ett par år och fortsätter utvecklas är han i toppen..

Vi får väl avvakta resultaten men tittar man på särbedömningen verkar det som vanligt kunna bli en del skumma resultat..

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 103 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.