Bild Martin Kjellström 3 dagar före

Home Forums Tävlingar och Events Bild Martin Kjellström 3 dagar före

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 195 total)
  • Author
    Jacksatan wrote:
    Yep, separationen i benen syns mkt bättre. Hoppas han kommer in i bra form nu på tävlingsdagen.

+1

Jäklar vilken skillnad!! Ser riktigt bra ut1

Stor skillnad sen ironman, speciellt bena ser separationer bra nu. :up: Hoppas det går lika bra nu det sista dagen.

Jacksatan wrote:
    Yep, separationen i benen syns mkt bättre. Hoppas han kommer in i bra form nu på tävlingsdagen.

+2

Halleluja! Praise the lord, nu börjar han se riktigt bra ut. Fan om de inte lägger märke till honom nu på scen. Då börjar mitt patriot hjärta blöda (ja, jag är både norsk och svensk :p ).

Jag såg en färsk bild på martins rygg idag, den extrema julgranen är tillbaka :emo-thumb

Benjamin wrote:
    Jag såg en färsk bild på martins rygg idag, den extrema julgranen är tillbaka :emo-thumb

Så kan du ju inte skriva o sedan inte länka till sidan du såg den på eller säga var:frust: :)

Mattias L wrote:
    Så kan du ju inte skriva o sedan inte länka till sidan du såg den på eller säga var:frust: :)

Mensötejesusdå! Varför anmäler du inte Benjamin så bannar vi honom direkt! Försumlighet, fylleri i tjänsten, maktmissbruk – whatever – slarvigt av honom!:D

Janpeter Sangborn wrote:
    Mensötejesusdå! Varför anmäler du inte Benjamin så bannar vi honom direkt! Försumlighet, fylleri i tjänsten, maktmissbruk – whatever – slarvigt av honom!:D

Jag det är minst bann i 20 år på sådant om inte livstid:p

Janpeter Sangborn wrote:

Kan man göra så? :P

Mattias L wrote:

Fick den som ett MMS, annars hade jag länkat så klart.

Melin wrote:
    Kan man göra så? :P

Janpeter = Diktator, han gör vad han vill :|

Benjamin wrote:
    Janpeter = Diktator, han gör vad han vill :|

Benjamin har fattat hur det går till. Ett extraliv och 2000 bonuspoäng!:emo-thumb

Någon som vet mer exakt när förbedömningen är?? Den skulle väl vara nu någon gång om jag inte har helt fel för mig. Någon som vet var man kan se bilder från förbedömningen??

Pratade precis med Martin. Han var nöjd efter förbedömningen han trodde han låg mellan plats 4-6……
    Han fick särbedömma mot topp namnen så formen är god.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.