Bilder

Home Forums Tävlingar och Events Bilder

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 280 total)
  • Author

Hahaha…vadå lår?? :emo-thumb

Lars Berglund wrote:

[img=http://www.kolozzeum.com/forum/images/smilies/jawdrop.gif]MenLars! :yikes:

Lars Berglund wrote:

He he. Fasen vad läckert att de får se vad den andra kameran fångade. Grymma ben.

Jacques wrote:
    Om man inte vet att hon fotar hans lår, så skulle man verkligen undra vad det är han visar :D

[img=http://hem.bredband.net/b502886/_V9H0259.jpg]

”Ser ni vad lite färg kan göra” :D

Lars Berglund wrote:

Vi vill se bilden nu Lars…

mannemogn wrote:
    jupp fööör stort och inget för BF scen ser helre henne på en byggar scen
    annars vacker dam nr 72

Vilken bf-scen syftar du på? Om du syftar på en svensk så skiljer sig Stina från mängden och det visade även domarsiffrorna. Om du däremot syftar på en bf-scen i allmänhet (inkl utländsk) så får framtiden utvisa det. Personligen anser jag att bodyfitness är en tävling i att uppvisa en symmetrisk muskulös och samtidigt kvinnlig fysik och det har Stina, tycker jag. En liten ytterligare finputsning, så har vi Stina i världseliten. Det är jag helt säker på. :emo-thumb

Stina,
    Lycka till i dina framtida satsningar!

/Mirre

P.s Kika på de amerikanska figureproffsens axlar! Deras axlar är inte att leka med. :)

Visar väl dom här me då… Veteranerna still going strong!

Mirre wrote:
    Vilken bf-scen syftar du på? Om du syftar på en svensk så skiljer sig Stina från mängden och det visade även domarsiffrorna. Om du däremot syftar på en bf-scen i allmänhet (inkl utländsk) så får framtiden utvisa det. Personligen anser jag att bodyfitness är en tävling i att uppvisa en symmetrisk muskulös och samtidigt kvinnlig fysik och det har Stina, tycker jag. En liten ytterligare finputsning, så har vi Stina i världseliten. Det är jag helt säker på. :emo-thumb

Stina,
    Lycka till i dina framtida satsningar!

/Mirre

P.s Kika på de amerikanska figureproffsens axlar! Deras axlar är inte att leka med

hey tjejen blev du argsint:) tycker 72an va stor för bf scen bara thats it.grym form men bättre på en byggar scen och yes hon har superb symetri har inte saggt annat alla tycker vi olika så är det bara
    take care;)
    mangnus

mannemogn wrote:
    hey tjejen blev du argsint:) tycker 72an va stor för bf scen bara thats it.grym form men bättre på en byggar scen och yes hon har superb symetri har inte saggt annat alla tycker vi olika så är det bara
    take care;)
    mangnus

jag håller med mirre!! grymmare BF tjej har sällan skådats! helt klart internationell klass!
    tråkigt att det gnälls på henne!

mannemogn wrote:
    take care;)
    mangnus

Jag blev absolut inte arg, min vän. Smaken är olika och jag är glad att domarna inte delade din och några ytterligares som har opponerat sig i denna tråd. ;) Ska Stina satsa högt är det definitivt bf som gäller och inte bb, tycker jag. :nod

Mirre wrote:
    Jag blev absolut inte arg, min vän. Smaken är olika och jag är glad att domarna inte delade din och några ytterligares som har opponerat sig i denna tråd. ;) Ska Stina satsa högt är det definitivt bf som gäller och inte bb, tycker jag. :nod

Du och jag vet att det inte är någon byggning planerad iaf.;)

Du är vacker som få Stina så kör hårt! Det fanns bara en vinnare i din klass!

Då Stina, har jag röstat på dig.
    Inte visste jag att du höll på med sånt här (en fågel viskade i mitt öra), imponerande kropp du skaffat dig. :P
    Även grattis till segern, i Göteborg var det va. Coolt. :up:

Lycka till med allt å ha det bra i Umeå. :D

Kanske är här man skulle frågat istället eftersom den andra tråden inte fick så mycke svar.
    Men har inte någon lite bilder på Daniel Nilsson?
    Han kom 4 i +100 tror jag.

Una wrote:
    Kanske är här man skulle frågat istället eftersom den andra tråden inte fick så mycke svar.
    Men har inte någon lite bilder på Daniel Nilsson?
    Han kom 4 i +100 tror jag.

Vilket tävlingsnummer hade han?

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 280 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.