Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 december, 2007 at 15:38 #809473Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Ingen BF fysik enligt mig, alldeles för stora axlar samt vader.
Håller med hon borde stå på en byggar scen? Men som vanligt är BF en gåta…
10 december, 2007 at 15:46 #809474Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Ingen BF fysik enligt mig, alldeles för stora axlar samt vader.Håller helt med.
10 december, 2007 at 15:55 #809475Anonym anvandareMemberGlädjer mig att det inte är bara jag som tänker så.
Jag blev riktigt förvånad över att hon vann, visst har hon grymm kropp men det är LÅNGT ifrån BF.10 december, 2007 at 16:26 #809476Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Glädjer mig att det inte är bara jag som tänker så.
Jag blev riktigt förvånad över att hon vann, visst har hon grymm kropp men det är LÅNGT ifrån BF.Håller inte med. Tycker att hon helt klart var bäst! Fine att hon är stor, men ser inte vem du tycker hade bättre fysik som skulle vara en mer värdig vinnare?
10 december, 2007 at 16:42 #809477Anonym anvandareMember…fast om man är ”stor” eller inte handlar ju mycket om vem man står bredvid….
10 december, 2007 at 16:42 #809478Anonym anvandareMemberSewén wrote:Håller inte med. Tycker att hon helt klart var bäst! Fine att hon är stor, men ser inte vem du tycker hade bättre fysik som skulle vara en mer värdig vinnare?Hon var ju både stor och hård som en byggar tjej!
Fysiskt sätt var hon bäst, men inte i BF-mått i mina ögon.Frågan är ju vilka kriterier det är i BF för ibland har ju tjejer som är bra mycket mindre blivit nerdömda så man undrar, jag kommer aldrig förstå mig på BF, men men…
10 december, 2007 at 16:45 #809479Anonym anvandareMemberHåller med om att det är en vag gräns. I långa klassen var det väl två ”gamla” byggartjejer som hamnade på pallen?
10 december, 2007 at 16:55 #809480Anonym anvandareMemberSewén wrote:Håller med om att det är en vag gräns. I långa klassen var det väl två ”gamla” byggartjejer som hamnade på pallen?Ja och ingen av dom var äns i närheten av hon i korta… Förstår att det inte är lätt att dömma, det behövs lite mer klara kriterier för tror alla som kollar BF undrar!? Ska man ha en sån fysik kan man undra varför det går så bra för Eva-Linda och Cicci…
10 december, 2007 at 16:56 #809481Anonym anvandareMemberSewén wrote:Håller inte med. Tycker att hon helt klart var bäst! Fine att hon är stor, men ser inte vem du tycker hade bättre fysik som skulle vara en mer värdig vinnare?På vilket sätt var hon bäst? vaderna är större än låren är och hon har större axlar än vad vissa CBB killar har.
Med andra ord så har hon en kropp som passar mer för byggning.10 december, 2007 at 17:04 #809482Anonym anvandareMembermera bilder på +100
10 december, 2007 at 17:09 #809483Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Javisst är hon grym Stina, inget snack om det.
Det jag undrar lite över är kriterierna för att bli vald till årets rookie.
Ska man vara nybörjare eller bara en ”doldis”?
Någon som vet?
Iofs kan det ju inte vara att man är nybörjare, Stina har ju tävlat förut…Ja fan!
visst är det så!
har hon gjort det?
jag visste att jag kände igen henne, sa det men kunde inte placera.
Då skulle ju årets rookie gått till Lars, helt klart.
För det har väl inget att göra med hur gammal man är?10 december, 2007 at 17:29 #809484Anonym anvandareMemberEdit
10 december, 2007 at 17:31 #809485Anonym anvandareMembergosh wrote:..snajt wrote:Vem är herrn i rosa?Det är jag det:)
10 december, 2007 at 17:48 #809486Anonym anvandareMemberGärna lite bilder på juniorer -80..har inte sett så mycket av dom ännu:)
10 december, 2007 at 17:48 #809487Anonym anvandareMemberJovisst har hon det….hon tom vann sin klass!
Dock var det inte en svensk tävling utan en figuretävling i usa.
Finns det ingen som vet vilka kriterier som gäller för årets rookie?
O framförallt vem eller vilka är det som utser denna person?Eva-Lotta wrote:Ja fan!
visst är det så!
har hon gjort det?
jag visste att jag kände igen henne, sa det men kunde inte placera.
Då skulle ju årets rookie gått till Lars, helt klart.
För det har väl inget att göra med hur gammal man är? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.