Bilder Arnold Classic 2009!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder Arnold Classic 2009!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 76 through 80 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #663203
    Dennis Johansson wrote:
    Varför borde han fått höra de ? Utveckla dig gärna.

    Därför att han är ett typexempel på hur det ser ut när en byggare försöker packa på så mycket muskler som möjligt utan något direkt synbara bekymmer över hur det ser ut. Det är därför jag undrar om någon förstår sig på det här kan förklara hur domarna resonerar eftersom dom sätter honom på pallen.

    Men jag gissar att det är jag som är för mossig. En gång i tiden sa man att bodybuilders skulpterade fram sina kroppar för att försöka nå fram till ett ideal. Idag är det svårt att se om bedömningskriterierna ens innefattar ett ideal.

    #663204
    Taisho wrote:
    Därför att han är ett typexempel på hur det ser ut när en byggare försöker packa på så mycket muskler som möjligt utan något direkt synbara bekymmer över hur det ser ut. Det är därför jag undrar om någon förstår sig på det här kan förklara hur domarna resonerar eftersom dom sätter honom på pallen.

    Men jag gissar att det är jag som är för mossig. En gång i tiden sa man att bodybuilders skulpterade fram sina kroppar för att försöka nå fram till ett ideal. Idag är det svårt att se om bedömningskriterierna ens innefattar ett ideal.

    Det är inte alltid så lätt att göra något åt sina linjer då allt handlar om genetik, inte att han packat på sig för mycket muskler.

    Jag förstår ditt resonemang, men att han skulle bli hemskickad med frasen du skrev ovan var att ta i, ganska rejält.

    #663205

    backstage

    #663206
    martin löwgren wrote:
    +1

    -1!

    #663207

    alla kommer in med sitt eget paket och det är själva grejjen att komma in med sitt eget paket som gör en originell… tacka fan att alla inte ser likadana ut, hur kul vore det??….

    att Branch Warren har väldigt många fans med sig som buar när han ”bara” kommer 3:a är inte pga att hans fysik är nåt fel på, utan för att han kör sitt race som skapat hans fysik och gjort han till den han är…

Viewing 5 posts - 76 through 80 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.