Bilder Decembercupen -07

Home Forums Tävlingar och Events Bilder Decembercupen -07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • Author

hur lägger man in bilder…har en go en…

Ted wrote:
    Fixar det lite senare idag kanske, jag hade lite svårt att fota samtidigt som jag stod på scenen själv just då, så dom flesta från AF -180 är ifrån finalen.

Tack! Är finalen jag är intresserad av :)

Liselotte Larsson

Ted wrote:
    En bild säger oftast mer än 1000 ord. :pop:

Ok at decembercupen är en nybörjartävling, men kvalitèn i år var ingen höjdare!

:p

jantell wrote:
    Ok at decembercupen är en nybörjartävling, men kvalitèn i år var ingen höjdare!

Jag tyckte tvärtom att AF var riktigt vass i år (Och några av de domare jag talade med likaså)!? Har inte en aning om BB dock.

Tokan wrote:
    hur lägger man in bilder…har en go en…

Se [http://forum.body.se/showthread.php?t=16040] för instruktioner.

Cidersson wrote:
    Kom trea, en domarpoäng mer än 2an (retligt? :))

Jag gjorde en KATASTROF-förbedömning, vi försov oss så jag var på hotellet 7.57 när jag skulle upp på scen 8.00, du kan ju tänka dig hur mycket förberedelser det blev :) Men jag är jättenöjd och det riktigt sköna killar på pallen allihop…

Var inte min mening att ta den ynka ponägen… Jag hade riktigt ball, sköna killar hela gänget hoppas vi ses nästa år :up:

kardinal wrote:
    Var inte min mening att ta den ynka ponägen… Jag hade riktigt ball, sköna killar hela gänget hoppas vi ses nästa år :up:

Äsch det var du värd… Det jag är mer avundsjuk på är att du skippar lucia och kan göra precis vad du vill, själv har jag precis ätit mina tråkiga äggvitor! :) Men jag kommer garanterat till DC nästa år, då hoppas jag det är jag som tar den där ynka poängen istället :|

Inga bilder från -90 kg?

johanna wrote:
    Inga bilder från -90 kg?

[http://danielnordstrom.se http://danielnordstrom.se]

Cidersson wrote:
    Äsch det var du värd… Det jag är mer avundsjuk på är att du skippar lucia och kan göra precis vad du vill, själv har jag precis ätit mina tråkiga äggvitor! :) Men jag kommer garanterat till DC nästa år, då hoppas jag det är jag som tar den där ynka poängen istället :|

vadå skippar lucia ska inte vinnaren köra lucia också? konstig som fan isåfall.. roligare med fler fan ingen ska hoppa av nu eller hur cidersson? :emo-thumb

Aziz_karnabi wrote:
    vadå skippar lucia ska inte vinnaren köra lucia också? konstig som fan isåfall.. roligare med fler fan ingen ska hoppa av nu eller hur cidersson? :emo-thumb

Men han mådde verkligen dåligt direkt efter finalen och höll på att kollapsa, så han var tveksam till lucia, vilket man kan förstå :)

Nejdå jag hoppar inte av, jag åker dock dit utan förväntningar, vill bara uppleva det och få lite erfarenhet och rutin… Nästa år får man satsa seriösare :) Och det är ju inte speciellt kul för dig att ta hem klassen utan att slakta lite lammkött på vägen eller hur ;)

Tack för en rolig samt hemsk upplevelse haha , gillade stämmningen backstage förutom när man spydde efter posedownen .
    Vill passa på att tacka Rebecca Salhström här på forumet också :) .
    Önskar alla lycka till och lyssna på er själva och era kroppar.

– Alex 1a Herrar Juniorer – 80 kg . :up:

Alex423 wrote:
    Tack för en rolig samt hemsk upplevelse haha , gillade stämmningen backstage förutom när man spydde efter posedownen .
    Vill passa på att tacka Rebecca Salhström här på forumet också :) .
    Önskar alla lycka till och lyssna på er själva och era kroppar.

– Alex 1a Herrar Juniorer – 80 kg . :up:

Kör Lucia nu för faen! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.