Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder Decembercupen -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 december, 2007 at 18:42 #821971Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:vadå skippar lucia ska inte vinnaren köra lucia också? konstig som fan isåfall.. roligare med fler fan ingen ska hoppa av nu eller hur cidersson? :emo-thumb
Skippade inte du Decembercupen?
3 december, 2007 at 18:42 #821972Anonym anvandareMemberMelin wrote:Kör Lucia nu för faen! :emo-thumbSkulle gärna gjort det Min kropp har sagt ifrån och då lyssnar ja , skulle börjat tömmningen IGEN nu och de skulle aldrig gått så ja avvaktar och ja känner att ja vill inte ge 80 % till Lucia , utan det är 100 som gäller och så ja mår nu så kan jag ej det så blir Lucia nästa år , fortfarande Junior då , fast hårdare och större
Dom grattade mig i -80 /-90 seniorerna i pumprummet när ja kom me pokalen ” men va fan alex varför spydde du inte i pokalen så slipper du springa iväg till pappers korgen ” :p haha3 december, 2007 at 18:43 #821973Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Skippade inte du Decembercupen?Tro mig Arne, jag tjatade på han
3 december, 2007 at 18:48 #821974Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Skulle gärna gjort det Min kropp har sagt ifrån och då lyssnar ja , skulle börjat tömmningen IGEN nu och de skulle aldrig gått så ja avvaktar och ja känner att ja vill inte ge 80 % till Lucia , utan det är 100 som gäller och så ja mår nu så kan jag ej det så blir Lucia nästa år , fortfarande Junior då , fast hårdare och större
Dom grattade mig i -80 /-90 seniorerna i pumprummet när ja kom me pokalen ” men va fan alex varför spydde du inte i pokalen så slipper du springa iväg till pappers korgen ” :p hahaHaha ja varför gjorde du inte det?
Känner du att det inte kommer vara 100% så håller jag med dig, bättre köra nästa år. Får hoppas det kommer upp lite bilder på er pojkar snart.
Tränar Henke kvar på ert gym förresten?
3 december, 2007 at 21:17 #821975Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Men han mådde verkligen dåligt direkt efter finalen och höll på att kollapsa, så han var tveksam till lucia, vilket man kan förståNejdå jag hoppar inte av, jag åker dock dit utan förväntningar, vill bara uppleva det och få lite erfarenhet och rutin… Nästa år får man satsa seriösareOch det är ju inte speciellt kul för dig att ta hem klassen utan att slakta lite lammkött på vägen eller hur
hehe eller hur om det ändå vore så.. tror det kommer vara väldigt tufft och bra konkurrans.. ska bli kul att stå på scen
Arne: hehe jo borde kanske lyssnat på dig men kände att jag var inte redo känner även desamma för Lucia men kan väl inte skämma ut mig helt så får göra de bästa av de och få lite erfarenhet=) var väldigt kul att träffa dig förresten
Alex423: ajj det var inte kul men kom ihåg NO PAIN – NO GAIN kom igen nu kör LP. kanske tar du dubbeln vore inte de underbart? :nod
känns fortfarande overkligt för mig… väldigt nervös 😮
3 december, 2007 at 21:32 #821976Anonym anvandareMemberNää du Cidersson, jag är impad av att du kör hårt enu, det kan gå riktigt bra för dig på lucia du har ju lite mer rutin nu. Beträffande Alex 423 tycker jag han gjorde en stark insats som orkade gå ut och ta emot sin vinst såg lagom sliten ut. Man är junior nästa år med så man tar det lite lungt nu och sattsar inför nästa år…
3 december, 2007 at 22:10 #821977Anonym anvandareMemberJa om jag orkar ta mig igenom alla cardiopassen fram tills lördag så kanske man inte skämmer ut sig iaf… Det enda jag tänker på nu är att få ett helt års oavbruten seriös träning inför nästa DC & LP
Men håller du till på Athletic i malmö? Då kanske vi får ta ett pass ihop någon dag?
3 december, 2007 at 22:18 #821978Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe eller hur om det ändå vore så.. tror det kommer vara väldigt tufft och bra konkurrans.. ska bli kul att stå på scenArne: hehe jo borde kanske lyssnat på dig men kände att jag var inte redo känner även desamma för Lucia men kan väl inte skämma ut mig helt så får göra de bästa av de och få lite erfarenhet=) var väldigt kul att träffa dig förresten
Alex423: ajj det var inte kul men kom ihåg NO PAIN – NO GAIN kom igen nu kör LP. kanske tar du dubbeln vore inte de underbart? :nod
känns fortfarande overkligt för mig… väldigt nervös 😮
Aziz!
Skulle gärna tatt Pokalen igen , men har mineral brist och kan ej köra tömmning eller cardio och ja vill ge fullt ut på en tävling inte halv hjärtat, du skulle varit med som dom i min klass å kollat på mig efter finalen att ja inte mådde särkligt bra haha , trodde inte DC skulle ta så hårt på mitt System , efter Pose down gick ja å spydde å mått kasst lite då och då men börjar bli bättre nu , men skulle börjat tömningen idag/imån å det är redan försent.. Lyssnar på hälsan får inte vara dumdristig som ”No pain no-gain lixom ” haha . Lucia kommer nästa år igen och då satsar ja totalt på den.
3 december, 2007 at 22:26 #821979Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Aziz!Skulle gärna tatt Pokalen igen , men har mineral brist och kan ej köra tömmning eller cardio och ja vill ge fullt ut på en tävling inte halv hjärtat, du skulle varit med som dom i min klass å kollat på mig efter finalen att ja inte mådde särkligt bra haha , trodde inte DC skulle ta så hårt på mitt System , efter Pose down gick ja å spydde å mått kasst lite då och då men börjar bli bättre nu , men skulle börjat tömningen idag/imån å det är redan försent.. Lyssnar på hälsan får inte vara dumdristig som ”No pain no-gain lixom ” haha . Lucia kommer nästa år igen och då satsar ja totalt på den.
hehe förstår tråkigt att du mår dåligt och känner så du kan ju börja tömma imorgon än är de inte försent.. jag trodde alla skulle upp på LP som var med i dc aja synd.. yes kanske ses på scen nån annan gång mitt sista år som junior nämligen
3 december, 2007 at 22:27 #821980Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe förstår tråkigt att du mår dåligt och känner så du kan ju börja tömma imorgon än är de inte försent.. jag trodde alla skulle upp på LP som var med i dc aja synd.. yes kanske ses på scen nån annan gång mitt sista år som junior nämligenJa du är ju gammal i gamet… Själv har jag tre år kvar som junior, knappt kommit in i puberteten ju
3 december, 2007 at 22:35 #821981Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe förstår tråkigt att du mår dåligt och känner så du kan ju börja tömma imorgon än är de inte försent.. jag trodde alla skulle upp på LP som var med i dc aja synd.. yes kanske ses på scen nån annan gång mitt sista år som junior nämligenDitt sista år som junior är nästa år Azzo. Året du fyller 23.
3 december, 2007 at 22:38 #821982Anonym anvandareMemberMelin wrote:Ditt sista år som junior är nästa år Azzo. Året du fyller 23.ahh året jag fyller 23 måste jag köra Senior det är så jag har uppfattat det.. för jag fyller ju 23 i januari 08 så om de stämmer som du säger så yes still 1 year left as a junior
Cidersson: hehe yes i know men jag börja väldigt sent
3 december, 2007 at 22:39 #821983Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe förstår tråkigt att du mår dåligt och känner så du kan ju börja tömma imorgon än är de inte försent.. jag trodde alla skulle upp på LP som var med i dc aja synd.. yes kanske ses på scen nån annan gång mitt sista år som junior nämligenJo klart , nej men handlar ju om mineraler och mina njurar , mer min hälsa osv. Har inga pengar kvar till tömmnings dagen ens :S . Så jävla dyrt allt är. Ska nog dit iaf och kolla fall man skulle tatt pokal iaf . Du är väl 85:a ?
3 december, 2007 at 22:41 #821984Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Jo klart , nej men handlar ju om mineraler och mina njurar , mer min hälsa osv. Har inga pengar kvar till tömmnings dagen ens :S . Så jävla dyrt allt är. Ska nog dit iaf och kolla fall man skulle tatt pokal iaf . Du är väl 85:a ?hehe jo håller med kostar som fan… inte några tusen lappar vi snackar om.. 😥 hehe så du ska kolla hehe titta på samma viktklass som man skulle tävla i kan vara jobbigt om man anser att man kunde vunnit där också efter man ser tävlingen
yes 85:a
3 december, 2007 at 22:51 #821985Anonym anvandareMemberTråkigt alltid roligt se lite juniorer tävla fler desto roligare med! du skulle kört en riktgt skräpdag idag o fyllt fullt ut! så lär din kropp inte ha nån brist med sen börja tömma dagen efter ! kan omöjligt paja formen på de sättet :emo-thumb
Alex423 wrote:Aziz!Skulle gärna tatt Pokalen igen , men har mineral brist och kan ej köra tömmning eller cardio och ja vill ge fullt ut på en tävling inte halv hjärtat, du skulle varit med som dom i min klass å kollat på mig efter finalen att ja inte mådde särkligt bra haha , trodde inte DC skulle ta så hårt på mitt System , efter Pose down gick ja å spydde å mått kasst lite då och då men börjar bli bättre nu , men skulle börjat tömningen idag/imån å det är redan försent.. Lyssnar på hälsan får inte vara dumdristig som ”No pain no-gain lixom ” haha . Lucia kommer nästa år igen och då satsar ja totalt på den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.